Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
№18.Сабақтың тақырыбы: Қысқы баспана. Сабақтың мақсаты: Балаларға ертегіні оқып, таныстыру арқылы ойлау қабілетін дамыту. Бір- біріне қамқор болуға, адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу. Ормандағы аңдарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: Сұрақ -жауап, әңгімелесу, көрсету. Сөздік жұмысы: тақтай, еден. Сабақтың көрнекілігі: Күзгі тіршілік суреттері, бұқа, қошқар, шошқа, мысық, әтештің суретері. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Балалар шаттық шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Балаларға жұмбақ жасырамын. «Еріксе, құйрығымен ойнайды, зеріксе, ұйқыға бір тоймайды». (Мысық) «Қызыл бұжыр айдары бар, қоқилаған айбары бар». ( Әтеш). Дидактикалық ойын. « Қайсы қалай дыбысталады?» Ойын шарты: үй жануарларының суреттерін көрсетемін. Балалар олардың атауын тауып, қалай дыбыстайтынын айтуы тиіс. Дәптермен жұмыс: «Қысқы баспана» ертегісімен балаларды таныстыру. -Орманда қандай аңдар өмір сүрді? -Олар күзде не тұрғызды? -Олардың үйлеріне нелер келді? -Қасқырлар неден қорықты? - бұқа, қошқар, шошқа, мысық, әтеш қандай дос? Сергіту сәті: Озып кетсең егерде, Қуана бер, қуана. Бірімізді біріміз Ұстап алмай қоймайық. Кел, қошақан екеуміз Қуаласпақ ойнайық. (Қимыл көрсетеді). Мақал-мәтел жаттау: «Береке түбі-бірлікте» - жоғары дауыс орта дауыс төмен дауыста айтылады. Қорытынды: -Үй жануарларына қандай көмек көрсету керек? -Үй жануарларының қандай пайдасы бар? -Үй жануарларының азығы не? -Үй жануарларына баспананы кім жасайды? Балаларды мадақтап бес жұлдызшалар таратып, сабақты аяқтаймын. | |
Просмотров: 3066 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|