Главная » Статьи » В помощь учителю » Особые дети |
Сабақтың тақырыбы: «Батырдың өмірі-ұрпаққа үлгі» Сабақтың мақсаты. Білімділік. Оқушылардың септік жалғаулары жалғану заңдылықтары туралы теориялық білімдерін практикалық жолдарымен тексеру, білімдерін анықтау, сұрақтар арқылы септеу, мысалдар арқылы ойларын дәлелдеу. Түзете –дамытушылық. Сөйлеу тілін дамыту, ойлау қабілетін дамыту, түрлі әдіс –тәсілдер арқылы жағдай жасау, сауатты болуға, ұқыптылыққа баулу. Тәрбиелік. Бауыржан Момышұлының өмір жолы бойынша оқушылардың санасын, Отанын, елін сүюге тәрбиелеуге. Сабақтың көрнекіліктері: «Батырдың өмірі –ұрпаққа үлгі» -стенд –көрме, кітаптар, қиылма кеспелер, деңгейлік тапсырмалар, деректі фильм «Қазақтың Бауыржаны», А.Еңсеповтың «Балалық шақ» күйі, ДВД, магнитофон. С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы. 1.Ұйымдастыру кезеңі. 1.А.Еңсеповтың күйі «Болашақ шақ». 2.Амандасу. 3.Қазақстан Республикасының әнұраны. 11. Қайталау кезеңі. Мұғалімнің сөзі, Бүгін қандай күн? Дәптерлеріңді ашып жазыңдар. Балалар бүгін нәтиже сабақ- итоговый урок. Сондықтан қайталаудан бастаймыз. 1.Қайталаудың бірінші тақырыбы – «Сөз таптары –части речи» Біз 5 сөз таптарын білеміз. Бірінші сөз табы – Зат есім. Сұрақтары: Кім? Кімдер? Не? Нелер? Екінші сөз табы –Етістік. Сұрақтары: Не істеді? Не істеп жатыр? Не істейді? Үшінші сөз табы –Сын есім. Сұрақтары: Қандай? Төртінші сөз табы – Сан есім. Сұрақтары: Неше? Бесінші сөз табы –Есімдік Сұрақтары: Кім? Кімдер? 2.Қайталаудың екінші тақырыбы «Жалғаулар»(карточки). Зат есімнің жалғауларының 4 түрі бар -4 вида окончании. Бірінші түрі – көптік жалғау (тақтаға кеспені ілу) Жалғаулар: -ЛАР –ЛЕР -ДАР –ДЕР -ТАР –ТЕР МЫсалдар: бала –лар Түлкі –лер Қыз –дар Гүл –дер Мектеп –тер Ағаш –тар. Жалғаудың екінші түрі – Тәуелдік жалғау –притяжательные окончания. Менің ана –м Сенің ана –ң Сіздің ана –ңыз Оның ана –сы. Жалғаудың 111 түрі – Жіктік жалғау – личные окончания. Мен оқушы –мын. Сен оқушы –сың. Сіз оқушы – сыз Ол оқушы. Жалғаудың 1У түрі - Септік жалғау –падежные окончания. А сейчас практические задания. Тақта 4 бағанға бөлінген. Әр бағанға әр түрлі жалғау. Кеспедегі сөздердің жалғауларын анықтап бағанға жазу. Кеспедегі сөздер: анам, әкең, аспазбын, дүкенде, мысықтың, мұғалім,дәрігерсіз, итке, оқушылар. 111. Ж А Ң А С А Б А Қ. Сұрақтар. 1.Қазақ тілінде неше септік? 2.Орыс тілінде неше септік? 3.Біз қандай септіктерді білеміз? Алла Борисовна я вас попрошу помочь нам. Первый падеж в русском языке? Именительный – қазақша – Атау септік (тақтаға басылым кеспе ілеміз). Сұрақтары: Кім? Кімдер? Не? Нелер? Жалғаулары жоқ. Второй падеж в русском языке? Родительный –қазақша –ІЛІК СЕПТІК. Сұрақтары: Кімнің? Ненің? Жалғаулары: -НЫҢ –НІҢ -ДЫҢ –ДІҢ -ТЫҢ –ТІҢ Третий падеж? Дательный падеж – қазақша – Барыс септік. Сұрақтары: Кімге? Неге? Жалғаулары: -ҒА –ГЕ -ҚА –КЕ Четвертый падеж? Это винительный падеж –Қазақша – ТАБЫС СЕПТІК. Сұрақтары:Кімді? Нені? Жалғаулар: -НЫ –НІ -ДЫ –ДІ -ТЫ – ТІ Вот на этом сходство заканчивается. Келесі септік қандай? ЖАТЫС СЕПТІК – Местный падеж, врусском языке нет такого падежа. Сұрақтары: КІМДЕ? НЕДЕ?—У кого? У чего? Жалғаулары: -ДА –ДЕ -ТА – ТЕ Когда мы работали с этими падежами на что я обращала ваше внимание? Окончания есть твердые и мягкие. На глухость и на звонкость звуков. Какому закону они подчиняются? Қандай заңға бағынады? Үндестік заңға –Закону сингармонизма. Тапсырма. Қазір септік картасымен жұмыс істейміз. Рабатать будем с пословицами. «М А Қ А Л Д А Р» Прочитайте пословицу, в выделенных словах определите падеж и запишите в семантическую карту падежей. 1.Батыр түсінде –жау көреді, Балықшы түсінде –ау көреді. 2.Батырдың атын қол шығарады, Шешеннің атын дау шығарады. 3.Батырдың көзі өмірге түседі, Қорқақтың көзі өлімге түседі. Қалған мақалдарды үйде талдап жазасыңдар. Бұл үй тапсырмасы. Енді «БАТЫР» деген сөзді септейміз. Атау септік. Кім? –Батыр. Ілік септік.Кімнің? –Батырдың... «Батыр» ол қандай кісі?(Әкемнің фотосуреті) Мен өз әкемді батыр деп санаймын, бірақ ол кісі өзін батыр деп санаған жоқ. 1943год.В этом году исполняется 70 лет Сталинградской битве. Этой битве пртдают большое значение, потому что оно было поворотным событием в войне. Начиная с этой битвы, как говорил мой отец «мы погнали фашистов назад». Мой отец участник этой битвы. Ясчитаю его настояшим героем, но он не считал себя героем, он говорил,что он просто солдат, как миллионы других солдат, которым мы обязагы жизнью.(Стенд-көрме). А вот настоящим героем этой войны был Бауыржан Момышұлы. И слова пословицы «Батырдың өмірі – ұрпаққа үлгі» действительно о нем. И прежде чем мы продолжим разговор о нем давайте поработаем со словарем. Сөздікпен жұмыс. Ардагер –ветеран Соғыс –война Дүниежүзілік –мировая Халық қаһарманы –Народный герой Жарлық –указ Атақ – звание Оқушылардың хабарламалары. Деректі фильм «Қазақтың Бауыржаны». Деңгейлік тапсырмалар. 1 деңгей. «Сөз таптарын тап» Зат есім. Етістік. Сын есім. Сан есім. Есімдік. Сөйле, қызық, топырақ, ата,адам, он екі, ақ, мен, үш. 11 деңгей. Септіктерді көрсет. Соғыстың, мектепте, қоянның, оқушыға,тоғайда,капитан. 111 деңгей. Сөйлемдерді оқып аудару. Үй тапсырмасы. «Халық қаһарманы» әңгімені оқып, айтып беру. 2.Мақалдарды жазып, жаттау. Сабақтың қорытындысы. Оқушылардың жауаптарын бағалау. | |
Просмотров: 903 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|