Главная » Статьи » В помощь учителю » Особые дети |
Пәннің аталуы: Оқу және тіл дамыту. Сабақтың тақырыбы: Спандияр Көбеевтің «Ұя» Сабақтың мақсаты: «Ұя» әңгімесімен таныстыру. Сабақтың міндеттері: 1.Білімділік: Я әрпі туралы алған білімді кеңейту. Дыбыс, буын туралы түсінікті жинақтау, дыбыстық талдау жасауға үйрету. Мәтінмен жұмыс істеуге үйрету. Дұрыс оқу, мазмұндау дағдыларын қалыптастыру. 2.Түзету – дамытушылық: Тілін жетілдіру, сөздік қорын толықтыру, сөйлеу тілін, фонематикалық есту қабілетін дамыту. 3.Тәрбиелік: Сауаттылыққа, дербестікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілікке, оны қорғауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: Кеспе әріптер, қызыл – көк жолақшалар, жұмбақ, тақырыптық суреттер топтамасы, «Ұя» суреті, буындық лото, карточкалар, сөздік – буындық таблица. ТҚЖ: Ноутбук, проектор, экран, аудио және видео жазба. Сабақтың әдісі: Мәтінмен жұмыс, сұрақ – жауап, таблицамен жұмыс, ойын, артикуляциялық жаттығу, физминутка т.б. Пәнаралық байланыс: Айналадағы әлем, математика, қазақ тілі. Сабақтың тегі: Дәстүрлі сабақ. Сабақтың түрі: Аралас сабақ (білімді кеңейту, жинақтау, бекіту). Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Амандасу, психологиялық бағыт беру:(Оқушылар орындарынан тұрып, қимылымен орындайды.) Амансыңба, алтын күн! Амансыңба, Жер ана! Амансыңба, достарым, Сендерді көрсем қуанам. 2.Артикуляциялық жаттығулар жасату: А) «Сағат», «Күрекше», «Ат шауып келеді», «Алтыбақан» ІІ. Негізгі бөлім: 1.Тіл дамыту, таза сөйлеу минуты: Я-я-я - мынау жаңа ұя, Ян-ян-ян - жүгіріп жүр қоян, Яз-Яз-Яз - ащы екен пияз. 2.Үй тапсырмасын сұрау: -Үйге қандай тапсырма берілді? -Қастек Баянбаев «Ұя» өлеңін жатқа айту. (Сынып оқушылары өлеңді жатқа айтады.) 3.Аудио жазбаны тыңдау: Құстардың дауысын үн таспадан тыңдайды. -Үнтаспадан ненің дауысын тыңдадық? (Құстардың) -Қандай құстарды білеміз? (Үй құстары және жабайы құстар). -Ал үнтаспадан тыңдағандарың қандай құстардың дауысы? (Жабайы құстардың). -Ал үй құстары қалай дауыс шығарады? Мысалы: үйрек. т.б. (Үй құстарының дауысын дыбыстап келтіреді) -Үй құстары қайда өмір сүреді? (Үйде. Оларды адамдар асырайды) -Жабайы құстар қайда өмір сүреді? (Орманда, далада,көлде, таулы жерлерде) -Балалар, мынау не? (Ұя) (Сурет бойынша сұрау) -Балалар, ұя дегеніміз не? (Құстардың үйі.) 4.Дыбыстық талдау жасау: «Ұя» сөзін тақтаға кеспе әріптермен құрастыру, талдау жасалады. Я дыбысы [Й+А] дыбыстарының қосындысынан тұратындығын, оның я әрпімен таңбаланатынын еске түсіру. Ұ-Я – 2 буын, 2 әріп, 3 дыбыс. Салыстыру, әріптер мен дыбыстарды санау. 5. Экраннан сызбамен, суреттерімен бейне материал қарау: Я дыбысының Й+А дыбыстарынан тұратынын, оның я әрпімен таңбаланатынын көрсету. ҚИ – ЯР, ҚИ – ЙАР; ПИ – ЯЗ, ПИ – ЙАЗ; т.б. 6.Сергіту сәтін орындау: Қане қанат қағайық, Қарлығаш болып ұшайық. Ұшып - ұшып алайық, Орнымызды табайық. 7.Жаңа тақырыпты түсіндіру: А)Жаңа тақырыпты атау: Спандияр Көбеевтің «Ұя» әңгімесі. Ә) Мәтінді мұғалім мәнерлеп оқып береді. Б)Балалар мұғалімнің мәтін бойынша қойған сұрақтарына жауап береді. -Әңгіме не туралы? -Балалар ойнап жүріп нені көрді? -Ұяда неше балапан бар екен? -Олар балапандарды қайда әкелді? -Әкесі оларға не деді? -Балалар не істеді? 8.Оқулықпен жұмыс: А)Мәтінге арналған сюжетті суретпен жұмыс. -Суреттен нені көріп тұрсыңдар? -Балалар не жасады? -Ұяны неден жасады? -Ұяны қайда шегеледі? Ә)Мәтінде кездесетін сөздермен буындық – сөздік таблица оқыту. (Балалар жеке және хормен оқиды). З Ұ – Я Қ Ұ – Я – ДА Я Н ҚҰС – ТЫҢ У БА – ЛА – ПАН Л БА – ЛА – ЛАР Ә – КЕ – СІ ШЕ – ШЕ – СІ Б)Мәтінді тізбектеле оқыту. 1,2,3 топтың балалары мәтінді тізбектеле оқиды. 4 топтың балалары карточкадан мәтінде кездесетін сөздерді оқиды.( Мысалы: Балалар, балапан,ұя, ұяда, ағаш, әкесі, шешесі, құстар т.б оқу), мәтіннен алынған (Мысалы: балапан, балалар, далада сөздерінің құрамынан өздеріне таныс әріптерді тауып, астын сызады. Мысалы: А,О,Л,Т әріптерін табады). В) Мәтінді өздігімен оқу. (Балалар мәтінді тағы бір қайыра оқиды. Балалар мәтінді оқу барысында, мұғалім 4 топтың балаларына карточкаларын оқытып, тапсырмаларын тексереді) ІІІ. Бекіту: А)Мәтін бойынша сұрақ – жауап. -Әңгіме не туралы? -Балалар ойнап жүріп нені көрді? -Ұяда қанша балапан бар екен? -Олар балапандарды қайда әкелді? -Әкесі оларға не деді? -Балалар не істеді? Ә) Мәтінді мазмұндау (1-2 бала мәтіннен ұққандарын өз сөздерімен мазмұндап береді). 9.Сергіту сәтін орындау: Аққу болып ұшамыз, Көлге келiп қонамыз. Көлдiң бетiн құшамыз, Қайта самғап ұшамыз. 10.Экраннан бейне жазбаны көрсету: Мұғалім құстардың ұя салуына баса назар аударады. Құстар көл жағасына, биік таудың басына, ағаш басына, тіпті жерге де ұя салатыны жөнінде айтады. 11)«Орнын тап» ойыны: Ретсіз жатқан сөздерді сандардың реті бойынша орналастыру. Мыс: Ұя құс салды бұтаққа; Құс бұтаққа ұя салды. 1 2 3 4 12) Жұмбақ шешу: Тал басында - тамаша үй. (Ұя) 13) Мәтінге арналған цитатамен мәтінді қорыту: Балалар құстардың ұясын бұзбаңдар! Құстар біздің досымыз! ІY. Сабақты қорытындылау: -Бүгін сабақта не туралы сөйлестік? -Қандай мәтінмен таныстық? -Я дыбысы қандай дыбыс? -Сабақта тағы басқа не істедік? Y. Балалардың іс - әрекетін бағалау. YI. Үйге тапсырма беру: 1 топ: «Ұя» мәтінін мәнерлеп оқып, мазмұнын айтады. 2-3 топ: «Ұя» мәтінін мәнерлеп оқиды. 4 топ: як, ян,яр,яз,яу,ял,яң буындарын оқиды. Өткен әріптерді қайталайды. ҮІІ.Сабақты аяқтау. | |
Просмотров: 1702 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|