Главная » Статьи » В помощь учителю » Особые дети |
Қостанай облысы әкімдігі білім Басқармасының «Лисаков түзету мектеп-интернаты» ММ ГУ «Лисаковская коррекционная школа-интернат» Управления образования акимата Костанайской области ноябрь 2011 Сабақтың тақырыбы: «Ыбырай Алтынсарин» Сабақтың мақсаты: Білімділік. Ыбырай Алтынсарин тақырыбымен таныстыру. Бұл тақырыбқа байланысты сөздерді үйрету. Өткен сабақтарда үйренген қарама – қарсы сөздерді қайталау.Сөздердің дыбыстық жағын менгерту. Сөздік қорларын молайту. Жаңа сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап беруге үйрету, дағдыландыру. Түзету. Есте сақтау және есту, байланыстырып сөйлеу білу қабілеттерің жаттығу арқылы түзету. Тәрбиелік. Ұлы адамдарға сүйіспеншіліктерің арттыру. Меңгерілетін сөздер: Тұнғыш, жазушы, түседі, кеңсе жұмысы, ұлы, ықыласпен. Көрнекі құралдар: портреті, сөздік сөздер, оқулық, магнитофон Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сұрақ - жауап жұмысы - Бұл кім? - Жамбыл Жабаев кім? ІІ. Фонетикалық сергіту сәті. Жаман аттан аяғым артық, Жаман жолдастан таяғым артық. ІІІ. Жаңа тақырып бойынша жұмыс: 1.Тақырып бойынша мұғалімнің кіріспе сөзі. Ыбырай Алтынсарин (1841 – 1889) 2. Мәтінмен жұмыс. Аудиотыңдаттыру жұмысы 3.Сұрақ - жауап жұмысы. - Ыбырай Алтынсарин кім? - Ол қайда туған? - Ыбырай Алтынсарин қай жылы оқуға түседі? - Ыбырай қазақ балалары үшін не ашады? 4.Сергіту сәті. 5.Жаңа сөздік сөздермен таныстыру: тұнғыш, жазушы, түседі, кеңсе жұмысы, ұлы, ықыласпен. 6.Ұстазбен бірге өлеңді жаттау. Кел, балалар, оқылық! Бір аллаға сиынып, Оқымасандар, балалар, Кел, балалар, оқылық! Шамнан шырақ жағылар. Оқығанды көңілге Тілегенің алдыңнан Ықыласпен тоқылық! Іздемей – ақ табылар. 7. Тапсырма. Әріптерді орнына қой, жаз. Ыбырай Алтынсарин – қазақтың ... педагог – жазушысы. Ол 1841 жылы ... облысы ... өзенінің жағасында туған. 8. Сабақта өткенді бекіту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар: 1 деңгей – қарама-қарсы сөзді қос. дос бар жақсы ауру отырады кең жоқ жау тар жаман сау тұрады 2 деңгей – сызбаны толтыр; Аты, тегі. Мамандығы Шығармалары 3 деңгей –әріптерді орнына қой. 1. Тұн . ыш, жаз . шы, т . седі, ке . се ж . мысы, . лы. IV. Сабақ қорытындысы. Қазақ халқының ұлы жазушысы: Ыбырай Алтынсарин V. Баға қою. VI. Үйге берілетін тапсырма: «Кел, балалар, оқылық!» өлеңді есте сақтау. | |
Просмотров: 2412 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|