Главная » Статьи » В помощь учителю » География |
Қитарова Айгүл Орынбасарқызы Милы орта мектебінің тарих – география пәнінің мұғалімі. Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Милы ауылы Физикалық география пәнінен 6 – сыныпта «Ауадағы су буы. Тұман және бұлт» тақырыбында өткізілген сабағымды ұсынып отырмын. Мақсаттары: Білімділік: Ауадағы су буы мен тұман, бұлт туралы түсінік қалыптастыру Дамытушылық: Өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын дамыту, шығармашылыққа баулу Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа, бірлікке тәрбиелеу Сабақ түрі: Аралас Көрнекілігі: бұлт түрлерінің суреті, сызбалар, «Су буының мөлшері» кестесі Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сыныпты түгендеу. 3.Оқушылар назарын сабаққа аудару. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру І. «Кім жылдам?» ойыны ойналады. Сұрақтары: 1.Жел дегеніміз не? 2.Желдің жылдамдығы немен өлшенеді? 3.Желдің қандай түрлері болады? 4.Желдің бағыты мен күшін қалай анықтайды? 5.Желдің маңызы қандай? 6.Жел мен өсімдіктің арасында қандай байланыс болуы мүмкін? ІІ. Венн диаграммасы арқылы бриздер мен муссондардың айырмашылығы мен ұқсастығын көрсетіңдер? Бриздер Ұқсастығы Муссондар Жаңа сабақ Қанатсыз құс маңып барады, Көзінен жас тамып барады. (Бұлт) І.Қызығушылығын ояту. 1.Су табиғатта қандай күйде кездеседі? 2.Тұман қалай пайда болады? 3.Бұлттылық дегеніміз не? 4.Бұлттың қандай түрлерін білесіңдер? Құйып жауған жаңбырдан кейін көшеде қақ тұрып қалғанын көресіңдер. Үйдің шатыры, ағаштың жапырағы, шалғын –бәрі суға малшынған.Күн шыққаннан кейін су тиген заттардың бәрі құрғайды. Жаңбыр суы жоғалып кетті. Қалай ойлайсыңдар, қайда кетті? (Буға айналып, ауаға тарады). ІІ. Мағынаны тану Жер бетіндегі буланудан атмосфера құрамындағы су буы пайда болады. Мұхиттар мен теңіздерден, өзендер мен көлдерден, батпақтардан, ылғалды топырақтардан да буланып, атмосферадағы су буына айналады. Ылғалдылық: 1. Абсолют ылғалдылық - 1м3 ауадағы су буының граммен алынған мөлшері 2.Салыстырмалы ылғалдылық - 1м3 ауадағы су буының граммен алынған мөлшері Ауаның салыстырма ылғалдығы шаш гигрометрі деп аталатын құралмен өлшенеді. 1м3 ауада түрлі температурада болатын су буының мөлшері: Температура (С) Су буы (грамм) - 30º 0,5 - 20º 1 - 10º 2 0º 5 +10º 9 +20º 17 +30º 30 Жер бетінен біршама биіктікте атмосферада жиналған ұсақ су тамшылары мен мұз кристалдарының шоғыры Будақ бұлттар Шарбы бұлттар Қабат бұлттар Түтіліп үйіліп жатқан Мұз кристалдарынан жүнге немесе Сұрғылт бұлт, тұрады, өте биікте мақтаға ұқсайды аспанда торлағанда бұлыңғыр ауа райы қалыптасады, ұзақ ақ жаңбыр жауады Оқулықпен жұмыс. Сәйкестігін тап: 1.Будақ бұлттар А.Ұзаққа созылған ақ жаңбыр жауады. 2.Шарбы бұлттар Ә. Түтіліп үйіліп жатқан жүнге, мақтаға ұқсайды 3.Қабат бұлттар Б.Малдың ішкі шарбы майына ұқсайды Жауабы: 1- Ә, 2-Б, 3-А. Мақалды толықтыр: Жел дауылды айдайды, (бұлт жауынды айдайды) ... – жаңбыр хабаршысы. (Бұлт) ІІІ.Ой – толғаныс. 1.«Тұманның пайдасы мен зияны» 2. «Ойланайық!» Салтанат аспанды торлаған бұлттарға қарап, әр нәрсенің бейнесіне ұқсатып отырды. Құрбысы оған телефон соғып, көл маңына серуендеп келуге шақырды. Салтанат барар – бармасын білмей ойланып қалды. Қандай кеңес берер едіңдер? Ауа райы өзгеруі мүмкін бе? Оқушыларды бағалау Үйге тапсырма: § 22 Бұлттың ерекшелігіне байланысты кесте толтыру. Источник: http://http.//collegy.ucoz.ru | |
Просмотров: 8060 | Комментарии: 3 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|