Тактасынова Сауле Нуриновна Благодар орта мектебінің география пәні мұғалімі Ақтөбе облысы Ақтөбе қаласы Кенес Нокин ауылы ****************************** Алдында не күтіп тұр соны ойла, Игі мақсатқа тура жүрген жетеді. Фирдоуси. (Слайд) Сабақтың тақырыбы: Мұхит және оның бөліктері. (Слайд) Білімдік мақсат: Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не? Дүниежүзілік мұхиттың біртұтастығы. Мұхит бөліктері. Дамытушылық мақсат: Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үшін ойын элементтерін пайдалану арқылы картамен жұмыс істеу дағдысын жетілдіру. Тәрбиелік мақсат: Әр оқушының қабілетін дамыту, ұйымшылдық қабілетін ояту, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Өзі оқи отырып өзгені оқытыу. Сабақтың көрнекілігі: Жарты шарлар картасы, проектор, тірек-сызба, карточкалар. Жоспар: I .Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалап, белгілеу. Назарын сабаққа аудару. “Аутотренинг„ II . а) Үйге берілген тапсырманы сұрап , тексеру. Өткен сабақта біз қандай жер қабығымен таныстық? Гидросфера. Гидросфера дегеніміз не? Жалпы су мөлшері неше? Жер шарында қандай судың мөлшері көп? Тұзды су 96,5 % Ал барлық тіршілік қандай су пайдаланады? Тұщы су 2,5% Неге тұщы су таусылмайды? Дұрыс! Су айналым болады! Тақтада көрсетіңіз су айналым қалай өтеді? Дүние жүзілік су айналымның маңызы қандай? II. б) Жаңа тақырыпты талдау? (Слайд) Глобусты айналдыру. Қандай түс көрінеді? Көк Су. Жердің көлемі неше? 510 млн км² , 149 млн км²–құрлық , 361 млн км²–су. (Слайд) Тереңдігін көрсету. Мұхиттар көлемі (слайд) Мұхиттардың атауы (слайд) в) Штурвал арқылы бөтелкелердегі шифровканы оқу, анықтаманы айту. (Слайд) Шифровка: 1. 18,17,16,5,12 4. 18,5,3,9,14. 2. 2,13,2,7. 5. 16,10,19,2,14.00 3. 20,15,19,2,6,2,1. г) Үш тілде оқу және анықтамасын айту. Бәрін жақсы тыңдап отырыңдар, енді әрі қарай сапарымызды жалғастырайық. Арал – Остров – Island Мұхит – Океан – Ocean Түбек – Полуостров – Peninsula Шығанақ – Залив – Gulf Теңіз – Море – Sea Бұғаз – Пролив – Strait Картадан көрсету. д) Оқулықтан анықтама сөздерді оқып жұмыс дәптерге жазу. ж) Дидактикалық карталардың слайды. з) Координат арқылы обьектілерді табу: Түбек 55° с.е; 160 ш.б; Шығанақ 18° с.е; 85 ш.б; Шығанақ 60°с.е; 85° б.б; Арал 50° о.е; 70° ш.б; Түбек 65°с.е; 142° ш.б; Бұғазы 45° с.е; 15° ш.б; Бұғазы 36° с.е; 7° б.б; Теңіз 18° с.е; 65° ш.б; Арал 42° о.е; 146° ш.б; Теңіз 44° с.е; 35° ш.б; с) Семантикалық картаны толтыру. р) Жалықтырмайтын жұмбақтар. к) Бүгінгі сабақта танысқан жаңа сөздерге «Секвин» өлең құрастыру Үйге тапсырма: 35 тақырып, жұмыс дәптеріне 7,9 тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты балалардың өлендері Секвеин өлендері 1. Бұғаз 2. Жеңішкі, кең 3. Байланыстырады, бөледі, қосады 4. Екі су алабын қосады 5. Су Шығанақ, терең, үлкен енеді, кіреді, тоқтайды Желден ықпал орналасқан жер Су Арал маржанды, вулканды болады, өседі, болінеді Матерікті аралдар материктен болінеді Құрлық!
|