Главная » Статьи » В помощь учителю » География |
Мұғалім Калиева М.Т. Сынып: 8 Пән: География Тақырыбы: Мұздықтар және көпжылдық тоң Мақсаттары: *Қазақстан мұздықтарына сипаттама беру. *Мұздықтардың пайда болуын түсіндіру. *Мұздықтардың типтеріне тоқталу. Әдіс тәсілдер: әңгіме, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, тапсырма орындау. Көрнекі-құралдар: Қазақстанның физикалық картасы Сабақ барысы: І. Үй жұмысын тексеру. Ірі көлдерге сипаттама беру, картада көрсету. (Каспий теңізі, Арал теңізі, Балхаш көлі, Алакөл көлі, Зайсан көлі) ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру Қазақстан аумағындағы мұздықтар — жер суару мен гидроэнергетиканың басты көзі. Мұздықтар тұщы судың орасан зор қоймасы. Қазақстан Ұлттық Ғылым академиясы География институтының ғалымдары республика мұздықтарының каталогын құрастырды. Соның нәтижесінде Қазақстанның тау мұздықтарының картасы жасалды. Қазақстан жерінде қазіргі мұздықтары таралған аудандары шығыс және оңтүстік-шығыс аймақтарындағы - Алтай, Сауыр жоталары, Жетісу Алатауы, Қырғыз Алатауы, Іле Алатауы, Күнгей Алатау, Теріскей Алатау жоталары. Республиканың барлық тауларында 2724 мұздық бар. Олардың алып жатқан ауданы - 2033,3 км². Бұл мұздықтардағы мұздың жалпы көлемі 100 км3. Ол - Қазақстан жерінде жиналатын өзен ағындарының жылдық мөлшерінен екі есе артық тұщы су қоры. Мұздықтардың географиялық таралуының жалпы жағдайы, олардың режімі мен мұзбасудың эволюциясы, су қоры жөніндегі зерттеулер кеңінен дамуда. Тапсырма №1 Кесте толтыр.Таулы бөлікте мұздықтар типтерінің үш түрлі негізгі топтарын белгіле. Тегістелген төбе мұздықтары Тау беткейлерінің мұздықтары Аңғарлық мұздықтар Тапсырма №2 Сәйкестігін тап Іле Алатауы, Шілік өзені алабы Симонов Іле Алатауы, Талғар өзені алабы Корженевский Теріскей Алатауы, Текес өзені алабы Богатырь Жетісу Алатауы, Шажа өзені алабы Войков Алтай, Берел өзені алабы Үлкен Берел Дмитриев Мәрмәр қабырға Тапсырма №3 Мұздықтарды ұзындығы бойынша орналастыр. Дмитриев, Симонов, Богатырь, Үлкен Берел, Берг, Воейков, Жаңғырақ, Жамбыл, Абай Қорытынды: Қазақстанның физикалық картасында мұздықтарды көрсету. Бағалау парағына баға қою (сабақ барысында қаншалықта жұмыс атқарылғандықтарын бағалайды, және балалар өздеріне 3,4,5 ұпайлық баға қояды) Белсене қатыстым Қатыспадым Аз болса да қатыстым Үй тапсырмасы: §34, 139- бет сұрақтар мен тапсырмалар. Источник: http://география 8 сынып | |
Просмотров: 2949 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|