Главная » Статьи » В помощь учителю » География |
Ақтөбе облысы Шалқар қаласы « №3 орта мектебі»ММ География пәнінің мұғалімі Боранбаева Клара Ұсынысқызы Сабақтың тақырыбы: Аралдар мен түбектер. Мақсаты: Білімділік – құрлықтың бөліктерімен таныса отырып, олардың пайда болуы түрлері туралы білімдерін жетілдіру. Дамытушылық- оқушылардың дүниетанымдарын кеңейту, ой-өрісін, зейінін шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелілік - оқушыларды ұқыптылыққа, ұжымдық еңбекке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Саяхат сабақ. Әдіс –тәсілдері: Тірек сызба, топтастыру, картамен, кестемен жұмыс, саяхат. Көрнекілігі: Жарты шарлар физикалық картасы, атлас, слайдтар, интерактивті тақта. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. І Дайындық кезеңі. Саяхатқа шығатын кемемізді дайындап алу. ІІ кезең «Бастау» Саяхатқа шықпас бұрын біз қай бағытта, қай мұхитқа баратын маршрутымыз жазылған карта алуымыз керек, оның өз бағасы бар. Картаны біз өз білімімізбен алуымыз қажет. 1 тапсырма: Қазақстан аумағынан Дүниежүзілік мұхитқа шығуға бола ма? Дәлелдеңдер. 2 тапсырма: Сендер тұратын елді мекен ең жақын теңізден қандай қашықтықта орналасқан. Карта бойынша қашықтықты өлшеңдер. ІІІ. «Сәтті сапар» кезеңі Қара теңізден Жерорта теңізіне өту үшін тапсырма берілген. 1 тапсырма: Теңіз дегеніміз не? Түрлері, картадан көрсет. 2 тапсырма: Жерорта теңізінен қандай бұғаз арқылы өттік. Бұғаз дегеніміз не? Ірі бұғаздарды картадан көрсетіңдер. ІҮ кезең «Сыннан сүрінбей өт» Атлант мұхитына шықтық. Ұзақ жол тапсырмалары: 1 тапсырма: Дүниежүзілік мұхиттарды атап, картадан көрсет. Саяхатымызды Оңтүстік Американың оңтүстігімен жүре отырып Дрейка бұғазына жеттік. 2 тапсырма : Мұхиттарға байланысты кестені толтыру. Мұхиттар Жағалауындағы материктер Ең терең жері Тынық мұхиты Атлант мұхиты Үнді мұхиты Солтүстік мұзды мұхит Мариана 11022м Пуэрто-Рико 8742м Зонд 7729м Ақ теңіз 1225 м Ү кезең «Жаңа жер» Белгісіз жердің жергілікті тұрғындары папуастар бізге кіру үшін мынадай тапсырма берді. Сұрақ: Қандай бұғаз екі теңіз бен мұхитты қосып, екі материкті және екі мемлекетті бөліп тұр? Бұл белгісіз жер Жаңа Гвинея аралы болатын. Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбын дәптерге жазамыз. Ақпанның 20-сы Ξ28 Аралдар мен түбектер. Жоспары: 1. Құрлық бөліктері 2. Аралдар және пайда болуы 3. Түбектер. Құрлық бөліктеріне аралдар, түбектер, архипелагтар жатады. Аралдар Материктік Жанартаулық Маржан аралдары Гренландия Курил аралдары Үлкен Тосқауыл Рифі Жаңа Жер Гавай аралдары Ұлыбритания Түбектер – құрлықтың суға сұғына еніп жатқан бөлігі. Аравия, Үндістан, Үндіқытай, Пиреней, Скандинавия т.б Картамен жұмыс: Картадан ірі арал, түбектерді көрсету және кескін картаға белгілеу. Дәптермен жұмыс: Географиялық сөздік. Арал, түбек, атол, архипелаг анықтамаларын жазу. Жалықтырмайтын жұмбақтар суреті 1. Дүние жүзіндегі ең кіші маймылдар – Мадагаскар аралында мекендейтін қортық лемурлар 2. Аустралиядағы арал - Рождество аралы. 3. Англия мен Франция арасындағы бұғаз –Ла-Манш бұғазы. 4. Мемлекет, канал және бас киім атауы - Панама. 5. Етікке ұқсайтын түбек – Пиреней Жағалауға шықтық сол жерде хат салынған шөлмек тауып алдық. Жұмбақ хат. 1. Сіз теңізден хат салынған шөлмек тауып алдыңыз. Хатта біреудің көмек сұрап жазған хаты бар. Бірақ хаттың соңғы бөлігіне су тигендіктен сиясы өшкен. Сізге белгілісі тек Ж.........анд.... деген жазу ғана сақталған. Тапсырма: Аралдың атын анықтап, карта арқылы координатасын табыңдар. Бекіту. Семантикалық карта Нысандар Арал Түбек Шығанақ Бұғаз Ішкі теңіз Шеткі теңіз Жерорта Гренландия Бискай Лабрадор Баренц Үндіқытай Гибралтар Апеннин Мозамбик Мексика Чукот Мадагаскар Қорытынды: Салыстыру Арал мен түбек арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтау. Үйге тапсырма: ξ28 оқу. Кескін картаға ірі арал, түбектерді белгілеу | |
Просмотров: 3791 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|