Главная » Статьи » В помощь учителю » География |
Сабақ№-14 Сыныбы__6 Күні_16.10.2015 Тақырып : Географиялық картаны жергілікті жердің планымен салыстыру . Картаның маңызы . Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға географиялық карталар, түрлері, қасиеттері мен план мен салыстыру Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру. Болжамдап отырған нәтиже: Географиялық карталармен танысқан тұлға. Сабақтың типі: Пысықтауға арналған жарыс-сабақ Сабақтың түрі: Аралас сабақ Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Тірек-сызбамен жұмыс. 2. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс. 3. Топтастыру. 6. Б.Ү.Ү. кестесі. Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б. Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңі. Екі топқа бөліп жарыс сабақ болатының жариялау 1команда «Карта », 2 команда «План » ІІ. Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында «Бәйге « сұрақтары 1.1Көкжиек және көкжиектің сызығы деген не ? 2.Қөкжиектің негізгі және аралық тұстары қалай аталады ? 3.Масштаб деген не ,түрлерің атанңыз . 4.Жергілікті жердің планы деген не ? 5.315градус азимут қандай көкжиектің тұсына сәйкес келеді ? 6. Азимут дегеніміз не ? 7.Пландағы горизонталь нені көрсетеді ? 8.Салыстырмалы биіктік деп нені атайды ? 9.Географиялық координата дегеніміз не ? 10.Абсолюттік биіктік деп нені атайды ? 11.Глобустардың қандай масштабтарын білесіздер ? 12.Географиялық ендік қалай есептеледі ? 12.географиялық бойлық қалай есептеледі ? 13.Карта деп нені атайды ? 14.Картаның мазмұнына қарай топтасыуы Қорытындылау. 2.1. Географиялық диктант .Сөздердің орнына шартты белгілерді қойып жаз( шартты белгілерді қайталау ) Біз орманға саяхатқа шықтық . Орманға барар жолда өзен,көлшалғын ,құм ,жалғыз тұрған ағаш кездесті . Өзендегі ағаш көпірден өтіп орманшының үйіне жеттік Орманшының үйі тамаша жерде орналасқан қасында суы мөлдір бұлақ ,өз диірмені бар ,әдемі күтілген бау-бақшасы құлпырып тұр .. 3.1 Тестпен жұмыс 1-денгейлі тапсырма «План »командасына хат Сәйкестіру тест. 1 Жердің кішірейтілген дәл үлгісі Гегорафиялық координат 2 Географиялық ендікжәне бойлық масштаб 3 Сандық атаулық ,сызықтық глобус 4 Жарық пен жылу шығаратын дене градус 5 Өзін -өзі айналып шығатын уақыт Күн 6 Азимут өлшейтін өлшем бірлігі Тәулік «Карта » командасына келген хат 1.Азимут А .Географиялық координат 2.масштаб ә.солтүстік пен белгілі бір зат аралығындағы бұрыш 3.Горизонталь б.Ірі ,орта ,ұсақ 3.Градус торы В. Экватор 5.меридиан Г. Параллель мен меридиан 6.Жердің дәл ортасынан сызылған сызық Д. Полюстерді қосатын сызық д 2-деңгейлі тапсырма.Картамен жұмыс . Астаналардың географиялық координаталарын табу немесе географиялық координаталы берілген объектілерді табу «План »командасына № Географиялық координаталар Географиялық объектілер 1. 36 с.е.және 52ш.б. 2. 28.с.е.және 77 ш .б. 3 72.ш.б. Астана 4. 38.ш.б. Москва «Карта»командасына тапсырма № Географиялық координаталар Географиялық объектилер 8С.Е. және 38 ш.б. 19с.е.және 38 ш.б. 23с.е.және Ла –Пас 51.с.е.және Астана 4. Кестемен жұмыс.Ортақ тапсырма Рефлексия ретінде . План Карта Ұқсастығы Қорытындылау. III. Қорытындылау, бағалау. IV . Үйге тапсырма беру. )Қарағанды ,Екібастұз Арқалық ,Семей –қалалардың географиялық орнын анықтау | |
Просмотров: 1270 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|