Главная » Статьи » В помощь учителю » География |
«Айнабұлақ жалпы негізгі білім беретін мектебі»КММ Айтмуханова Булбул Бакытбековна география пәні мұғалімі Сынып: 7 21 сабақ Пәні: География Сабақтың тақырыбы Табиғат зоналары Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқулық : « География» 7 сынып Сабақтың мақсаттар: Табиғат зоналары туралы тақырыпты саналы түрде меңгереді,тақырыптың мағынасын ажырата біледі Ресурстар: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. Әдіс - тәсілдер Тәсілі : жеке,жұппен,топпен Әдісі: АКТ, СТО, диалог Оқыту нәтижесі: Оқушылар табиғат зоналары туралы білед сыни тұрғыдан ойлайды, оны практикада пайдаланады. Түйінді идеялар Сыни тұрғыдан ойлау арқылы пәнге деген қызығушылықтарын арттыру Дерек көздер Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. Сабақтың барысы Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс – әрекеті Ұйымдастыру кезеңі: 1 мин Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады 6 мин Топқа бөлу – санау арқылы топпқа таратады, топ ережесін құрады, тақтаға плакат іліп, оқушылар дан: -Топпен жұмыс істеу үшін топ мүшелері қандай ережелерді сақтау керек? т.б. сұрақтар қояды.Алдағы уақыт та осы ережелерді басшылыққа алып,топтық жұмыс жасайтындарын айтады. Оқушылар шеңбер жпап 3 ке деин санайды, 1 деген оқушы 1 ші партаға отырады Топтар : топттың аттары құрылады сабаққа қатысты Қызығушылы ғын ояту: 10 мин Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды. 1. Климаттар деген не 2. Климаттық белдеулер деген не 3. Ішкі сулар деген не4. Мағынаны ажырату Жаңа тақырып 20 мин Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. І топ: І жағдай ІІ топ: ІІ жағдай ІІІ топ: ІІІ жағдай 4- сарапшы 1 2 3 4 Үй тобы: Сарапшылар : 1 1 1 1 2 2 2 2 3 3 3 3 4 4 4 4 Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа шығады. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. І топ : І жағдай – Зоналар ІІ топ: ІІ жағдай – Табиға зонналары. ІІІ 3 жағдай.-Картадан табғат зонналарын көрсет Тапсырмаларды орындап қағазға Бағалау : Бірін – бірі бағалайды Сергіту сәті 1 мин Қара жорға Тест парақтары таратылады Ой - толғаныс 5 мин Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Тест 1 2 3 4 5 Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды. Критерий № Критерий балл 1. Картада 3 2. Кітаптан 3 3. Нәтижесі 3 Б а ғ а л а у Аты І дең гей ІІ дең гей ІІІ дең гей баға 1 2 3 4 5 6 Бағалау 1 мин Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. Рефлексия Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді. Кейінгі жұмыс 1мин тақырып № | |
Просмотров: 726 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|