Главная » Статьи » В помощь учителю » География |
Пәні: География Благодар орта мектебі Пән мұғалімі: Нарымова Гулбану Тлеуқабылқызы Класс: 7 Тақырыбы 42 Солтүстік Американың физикалық-географиялық орны, ашылуы және зерттелуі. Мақсаты Тақырыптарды өз бетімен түсініп оқуға және оның идеясын ашуға жол салу.Тақырыппен жұмыс істеуге,негізгі ойды таба білуге топпен үйренеді Жалпы мақсат Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру Күтілетін нәтиже Өткен тақырыптар бойынша тақырыпты тапсырмалар арқылы түсінеді, ережелерді пайдалана отырып жұмыс істеуге машықтары дамиды. 7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл,Тірек сызба, Картамен жұмыс,Кестемен жұмыс, Ситуациялық сұрақтар. Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, кеспе кағазадар, ноутбук Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетеу. Оқушыларды топқа бөлу.Топ ережесін еске түсіру. Бағалау парақшасын тарату. Сабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды. Оқушылар 4топқа бөлінеді. Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады. Оқулық , Дүние жүзінің физ.қ және саяси картасы, кескін карта. Кіріспе 8 минут Миға шабуыл әдісі: Слайдты ашып топтарға: "Кім шапсшаң", "Ең,ең,ең","Көкпар" ойындарын пайдалана отырып, өткен тақырып бойынша үй тапсырмасы сұрақ-жауап арқылы сұралады. Оқушылар топтаса отырып рет-ретімен сұрақтарға жауап береді. Жұлдызшалар арқылы бағалау Түсіну 2 минут Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында Солтүстік Америка матерігін таныстыру мақсатында тақпақ оқып, тақырыпты ашу: Мен өзім үш бұрышқа ұқсас жермін, Қазір де әл-ауқатты бірнеше елмін. АҚШ бар, Канада бар, Мексика бар, Даңқымен таң қалдырған барлық елдің, Тауларым бар Кордильер мен Аппалачтай, Макензи, Миссисипи суым қандай! Виннипег, Ұлы көлдер, тұзды көлім, Тамаша көрген адам таң қалғандай. -Балалар осы өлең жолдарында қай материк туралы айтылған? Балалар осы өлең жолдарында қай материк туралы екенін айнықтайды (Солтүстік Америка) Қолдану 6 минут Жаңа тақырыппен жұмыс жасау: Ортаға әр бір топқа бірнеше тапсырма береу.Тапсырманың орындалуын, сапалық нәтижесін айту. Тірек сызбамен жұмыс : слайд 1 Солтүстік Америка материгінің қандай ерекшеліктерін білеміз? Оқушылар өз ойын тірек сызбалар арқылы жеткізеді. Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды. Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды. Бас бармақпен бағалау Таратпа кағаздар слайд, карта маркер, слайд , карта Талдау 8 минут Карта мен жұмыс: слайд 2 І топ. Материк қандай белдеулер арсында жатыр? ІІ топ. Материктің енді аймақтары қандай белдеулерге тән? ІІІ топ. Материктің оңтүстігі қандай материктермен шектеседі? ІV топ. Орталық Америка деп аталатын аймақтары Оқулықты,атласты пайдалана отырып, оқушылар топта тапсырманы бір-бірлерімен талықлайды.Сағат тілімен жұптаса отырып, топ ішінен оқуышлар шығып берілген тапсырманы орындап картадан берілген нысандарды көрсетеді. Мадақтау Басбармақ арқылы бағалау Карта, оқулық 10 минут Зерттелу тарихы: слайд 3 Солтүстік Америка материгінің ашылу және зерттелу тарихы жайлы мән мәтінді топтарға бөліп беру арқылы кестені толтыру. Оқулықтағы материктің ашылу және зерттелу тарихы мәтініен әр бір топ керек мағлұматтарды оқып, кестені толтырып картадан саяхатшылардың зертеген жерлерін көрсетеді. Бағдаршам арқылы бағалау Электронды оқулықтан Кестелер. Жинақтау 6 минут "Білім кемесі" кезеңі: слайд 4 Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа ситуациялық сұрақтар беру: І топ: Халықтар өзендерден «алтын ағып» жатқанын естіп, оңай олжалы болу, байлыққа кенелу үшін өзендерге барып алтынды сүзіп алған. Дүниенің түпкір-түпкірінен ағылып келеді. Алайда бұл жер өте ыстық, тамшы суға тапшы болады. Қай жер туралы айтылған? Ол заман тарихта қалай айтылған? ІІ топ: Әлемдегі ең ұзын тау торабына келдіңдер, таулар шексіз бір-бірімен жалғасып жатыр, шыңдары ерекше болып көрінеді. Бұл қай тау, шыңдары қалай аталады, мағынасы қандай? ІІІ топ: Бұл жерді ашқан саяхатшы Үндістанды аштым деп ойлайды. Халқы жабайы, келімсектерді ұнатпайды. Кейін осы саяхатшының ашқан жерін басқа саяхатшы зерттеп, Үндістан емес екендігін дәлелдейді, соның құрметіне дүние бөлігіне саяхатшының аты беріледі. Бұл қай саяхатшы, халқы кімдер, материкке кімнің аты беріледі? ІҮ топ: Бұл сарқыраманың шатқалға құйылуы аспанға шашыраған су тамшыларында жиі пайда болатын кемпірқосақ сан құбылып, алыстан көз тартады. Сарқыраманың гүрілі 25 км қашықтықтан естіледі. Бұл сарқырама қалай аталады, мағынасы не? Әр топ өзара тақырыпқа қатысты жауаптарын қайтара отырып, өз ойларын жинақтайды ортаға шығып әңгімелерін оқиды. Мадақтау, бір-бірлерін бағалау. Қосымша материалдар Интернет желілері, карта және атлас. Бағалау 2 минут Үйге тапсырма: 1 минут Критерилері: 1.Үй тапсырмасы бойынша; 2.Мәтінді талдау; тірек сызба арқылы 3.Картамен жұмыс 4.Зерттелу тарихы ; кестемен жұмыс 5. Жинақтау :Ситуациялық сұрақтар Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалау.Олардың топқа берген бағаларын тыңдау.Жалпы бағасын шығару. § 42 оқу атласты пайдалана отырып,С.А материгінің физикалық картасын түсіру кесін картаға түсіріп, жұмыс дәптерді толтыру. Өзін өзі топен бағалайды Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады. Рефлексия Рефлекциялық кестелер таратылады. 1.Бүгін мен не үйрендім? 2.Сабақтан алған әсерім? 3.Бүгінгі көңіл-күйім? Оқушыларға рефлекциялық кестелерін толтырады. Бағалау парақшасы, Рефлекциялық кестелер | |
Просмотров: 727 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|