Главная » Статьи » В помощь учителю » География |
Средняя общеобразовательная школа №42, г.Семей ВКО Республики Казахстан Учитель географии: Дайрабаева Шынар Карловна Тема: Транспорт и география связи Семей қаласы, №42 жалпы орта білім беретін мектеп География пәні мұғалімі Дайрабаева Шынар Карловна Тақырыбы: Көлік және байланыс географиясы Бағдарламалық талабы: Дүниежүзілік көлік географиясы. Көлік және қоршаған орта. Мақсаты: Оқушыларға көлік және байланыс географиясы туралы толық мәлімет беру Пән бойынша берілген сұрақтар арқылы ҰБТ –ға дайындау. Міндеттері: 1.Білімділік. Көлік және байланыс кешені туралы білім бере отырып, жүйелі ойлауын, жан-жақты терең географиялық білім алу мақсатына жұмылдыру.Кәсіби білім беру. 2.Дамытушылық: интеллектуалдық ойындар, тірек сызбалар арқылы көлік саласындағы күрделі қарым -қатынстарды түсіне білуге баулу. Көзқарастарын дамыту. 3.Тәрбиелік: Оқушылардың белсенділігін арттырып, сана-сезімдерін жетілдіру және елжандылыққа тәрбиелеу. Көрнектілігі: Сөзжұмбақ, карточка, бреинг-ринг ойыны, компьютер,интерактивті тақта,тірек-сызбала, проектор. Сабақ типі: Жаңа білімді меңгеру Сабақ түрі: Аралас сабақ Сабақ барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі II.Үй тапсырмасы (ойын ретінде сыныпты 2топқа бөліп ойнату) III.Жаңа материалмен жұмыс IV.Бекіту сұрақтары V.Үй тапсырмасын беру VI.Бағалау I. Ұйымдастыру кезеңі. II.Өткен материалмен жұмыс. §§ 38, 39 бойынша ойын. 1-бөлім.”Брейнг-ринг” ойыны. Ойынның шарты: Сыныпты екі топқа бөліп, топ капитандары сайланады. Қай команданың капитаны бірінші болып жетонды көтерсе, сол команда сұраққа жауап береді. Қай команда көп жетон жинаса, сол топ бірінші бөлімнің жеңімпазы атанады. Сұрақтары: 1.Ауыл шаруашылығының ең негізгі саласы? (өсімдік,мал шаруашылығы) 2.Дәнді-дақылдар егістігінің негізгі өнімдері? (бидай,күріш,жүгері) 3.Мал шаруашылығындағы ірі қара өсіру қай жерлерге бейім болып келеді? (қоңыржай белдеудегі,орман дала,дала аймақтары) 4.Дүние жүзінде шошқа санының жартысынан жуығы қай мемлекеттерде? (Қытай) 5.Өсімдік шаруашылығы қандай маңызды салалардан тұрады?( Дәнді-дақылдар, техникалық дақылдар, бау-бақша, жүзім т.б.) 6.Техникалық дақылдарға қандай дақылдарды жатқызамыз? (майлы,қант талшықты,крахмалды,сергітпе дақылдары) 7.Дүние жүзі бойынша етті ең көп өндіретін елдер қатарына жатқызамыз? (АҚШ,Қытай,Бразилия,Аргентина) 8.Дүние жүзінде қойы көп ел? (Австралия 130млн, Қытай 112млн) 2-бөлім.”Ол кім? Бұл не?” ойыны. Мақсаты: оқушылардың ой-өрісін дамыту. Ойын шарты: Үлестірілген карточкалардағы сұрақтарға жауап беріледі. Қай команда дұрыс жауап берсе, сол команда 1 ұпайға ие болады. Әр командаға 6 сұрақтан беріледі. 1. вулкан 1. Қытай 2. карта 2. құс 3. бәйшешек 3. машина 4. шошқа 4. жусан 5. ірі қара 5.су 6. ауыл шаруашылығы 6. балық 3-бөлім. “Капитандар сайысы” Ойын шарты: Әр топ капитаны өз туған жерлерінің мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығы туралы қысқаша жазып, мұғалімге тапсырулары керек.Уақыт мөлшері 3 минут. 4-бөлім.”Мимикамен келтір” ойыны. Ойын шарты: Оқушыларға төменде көрсетілген атауларды мимикамен көрсету жүктеледі. 1.толқын 2.сиыр 3.өзен 4.тау 5.сарқырама 6.шошқа 3. Жаңа сабақ. Компьютер арқылы слайд шоу өткізу. 1 слайд. Көлік және байланыс географиясы. 2 слайд. Кейбір елдердегі темір жол мен автомобиль жолдарының ұзындығы мың.км 3 слайд. Қазақстан темір жол картасы. 4 слайд. Дүние жүзі көлік жүйесінің ұзындығы бойынша мың.км 5 слайд. Автомобиль әлемі. 6 слайд. Д.ж бойынша жалпы жүк тасымалындағы басты көрсеткіштер. 7 слайд. Кеме жүзетін ірі каналдар. 8 слайд. Дүние жүзі жүк тасымалындағы Суэц каналының рөлі. 9 слайд. Жеке елдердегі жеңіл автомобиль өндірісі мың.дана 10 слайд. Машина жасау өндірісінің салалары. 11 слайд. Машина жасау саласындағы дүние жүзіндегі аса ірі орталықтар. 12 слайд. Автомобиль әлемі. Көлік пен байланыс жүйелері дүние жүзі елдері арасындағы экономикалық және әлеуметтік байланыстар жүзеге асырудағы көмекші құрал болып табылады.Сондықтан олардың қалыптасуы,дамуы мен және таралу ерекшеліктерін білудің де қажеттілігі де туындайды. 4.Бекіту сұрақтары: 1.Көлік жүйесі дегеніміз не? 2.Кең таралған қандай байланыс құралдарын білесіңдер? 3.Көліктің қандай түрлері қоршаған ортаға аса зиянды деп есептеледі? 4.Көліктің ең ежелгі және ең жаңа түрлерін ата? 5.Үй тапсырмасын беру. 1.Көлік және байланыс географиясы.Оқып келу 6.Бағалау | |
Просмотров: 3216 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|