Главная » Статьи » В помощь учителю » Мой Казахстан |
Благодар орта мектебі К. Нокин ауылы Ақтөбе қаласы 2011 ж. Ж.К.Султанова Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасы Сабақтың мақсаты: 1. «Қазақстан Республикасы» мәтіні арқылы ауызекі сөйлеуге жаттықтыру; 2. Сөздік қорын молайту; Септік, тәуелдік, жіктік жалғауларын қайталау, дұрысқолдануға машықтандыру; 3. Отанға,туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, топтық жұмыс. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың көрнекілігі:ҚР –ның картасы,Плакат хроника,ҚР-ның рәміздері, буклет, тақта, оқулық. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру (амандасу,түгендеу,сабаққа дайындау, сабақтың мақсатымен таныстыру). ІІ.Жаңа сабақ 1.Мұғалім сөзі: «Қазақстан дейтін менің бар елім, Жатыр алып жарты дүние әлемін! Бұл даланы анам жаспен суарған, Бұл далада атам қолға ту алған, Бұл далада жылап келіп, уанған, Бұл даланы көріп алғаш қуанғам, Бұл далада өскен жанда жоқ арман!»-деп Қасым Аманжолов ағамыз айтқандай, Қазақстанның жері ұлан-байтақ. Батыстан шығысқа қарай 3000 шақырымға, солтүстіктен оңтүстікке дейін 1500 шақырымға созылып жатыр. Батысы Каспий теңізімен, шығысы Алтай тауымен, солтүстігі Ресеймен ,оңтүстігі Түркменстан, Өзбекстан, Қырғызстан елдерімен шекараласып жатыр. Қазақстан Республикасы –тәуелсіз мемлекет. Өзінің рәміздері, Ата заңы бар. Ұлттық ақшасы –теңге. Мемлекеттік тілі-қазақ тілі.Атанасы-Астана қаласы. 2.Сұраққа жауап алу -Қазақстан қай жылы тәуелсіздік алды? -ҚР-ның қандай рәміздері бар? -ҚР-ның мемлекеттік Туының авторы кім? -ҚР –ның мемлекеттік Елтаңбасының авторлары кімдер? 3. «Қазақстан Республикасы» мәтінімен жұмыс Топтық жұмыс І топ.Мәтіннің мазмұнын абзац бойынша әңгімелесу. ІІ топ.Мәтіннің мазмұнын абзац бойынша аудару. ІІІ топ.Мәтінді абзацқа бөліп, мәнерлеп оқу. 4.Мәтін бойынша төмендегі сұрақтарға жауап алу. А) Қазақстан қандай мемлекет? ә)Халқының саны қанша? Б)Табиғаты қандай? В)Қазақстан жері қандай пайдалы кендерге бай? 5.Мәтін бойынша жаңа сөзжер беру, меңгерту. өкіл-представитель құрғақ-сухой ойпат-низменность қоғасын-свинец шың-вершина қалайы-олово мыс-медь 6.Оқушылармен жеке жұмыс. Үлестірме карточкаларын тарату. Септік, тәуелдік, жіктік жалғауларын еске түсіру. №1,2,3. Сөздерді ауызша септеңдер: Қазақстан, Отан, Мемлекет, Республика №1,2,3.Сөздерді ауызша, жекеше түрде тәуелдеңдер: Ел,туған жер,халық. №1,2,3.Сөздерді ауызша, жекеше түрде жіктеңдер. 7.Тақтамен жұмыс.Тақтадағы сөздерді орын тәртібімен орналастырып сөйлем құрау, дәптерге көшіру 1.Мемлекет, егеменді, Қазақстан, көп ұлтты. 2.Жүз ұлттың, жиырма алты, тұрады, өкілдері,Қазақстанда 3.Табиғаты,Қазақстанның, алуан, түрі. 4.Жері,пайдалы, өте бай, кендерге,Қазақытан. 8.Пікір-талас. А)әлеуметтік жағдай ә)экологиялық жағдай б)жұмыссыздық в)тіл мәселесі 9.Топтық тапсырма І топ –Отан ,тіл туралы белгілі адамдардың сөзін жатқа айтыңдар. ІІ топ-Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдер жатқа айтыңдар. ІІІ топ – «Менің Қазақстаным әнін орындаңдар. ІІІ Жаңа тақырыпты қорыту 1. Мұғалім сөзі Сөзі:Н.Ә.Назарбаевтікі Әні:Б.Тілеухановтікі «Қазағым менің», әні тыңдалады. ІҮ. Үйге: «Менің Отаным-Қазаөстан», тақырыбына шығарма жазу. Ү.Өткен сабақты қайталау «Қазақстан жалауы» өлеңін жатқа мәнерлеп оқу. | |
Просмотров: 2996 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|