Главная » Статьи » В помощь учителю » Мой Казахстан |
Қазақ тілінен сабақ жоспары. Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Жобалау іс -әрекеті – білім сапасын арттыру құралы» Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында коммуникативті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатында жобалау әдісін қолдану». Жеке әдістемелік тақырыбым: «Қазақ тілі сабағында жобалау әдісін қолданып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту». Сынып: 6а Пән:қазақ тілі Тақырып: Базарда. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік мақсаты. Оқушыларды сауатты жазуға, мәнерлеп оқуға, мәдени сөйлеуге,дұрыс жауап беруге үйрету, синоним, антоним тақырыбын бекіту. 2)тіл дамытушылық: ауызекі сөйлеу дағдысын жетілдіру; оқушының дүниетанымын кеңейту, ауызша ойлау мен сөйлесу қабілетін дамыту; сөз тіркесін және сөйлем құрау дағдысын қалыптастыру 3)тәрбиелік: туған жерін, елін сүюге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: қайталау Сабақтың типі: дәстүрлі Пәнаралық байланыс: орыс тілі Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сөйлесу, сұрақ-жауап Қолданылатын көрнекіліктер: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар, сөзжұмбақ. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Тексеру. 3.Сұхбат. Психологиялық дайындық. Үй тапсырмасын тексеру. Мақал-мәтелдерді тексеру. Пошта арқылы тапсырмаларды орындау. Жаңа сөздердің аудармасын тап. Сауда- деньги Саудагер- торговля Ақша- вещи Киім- торговец Қала- город Сатулы- покупатель Алушы- цена Баға- продавец Презинтация тақырыпты әңгімелеу. «Базарда». Карточкамен жұмыс. Оқу, орыс тіліне аудару. Базар қаланың ортасында орналасқан. Бұнда көптеген адамдар сауда жасайды.Сауда жасаған адамдарды саудагерлер деп атайды.Бұл кісілер күнде алушы адамдармен жұмыс істейді.олар көптеген нәрселер, азық-түліктер, көкөністер,жемістер және үйге, үй шаруашылығына керек заттарды сатады. Базарда сенбі, жексенбі күні адамдар көп болады. Жаңа сөздер. Орта-центр Орналасқан-расположен Көптеген-множество Нәрсе, заттар-вещи Үй шаруашылығына-в домашнем хозяйстве Тапсырмалар. Мына сөздердің антонимдерін табындар Арзан- Жаңа- Орта- Көп- Үлкен- Мына сөздерге синонимдерді табындар Баға- Адамдар- Нәрсе- Саудагер- Деңгейлік тапсырмалар 1.Мына сөзге фонетикалық талдау жаса: сауда. 2. Мына сөзді септе: теңге. 3.Мына сөзді тәуелдік түрінде жікте: ақша. Сөзжұмбақ 1.Кімдер далада ойнайды? (балалар) 2.Қымбат сөзінің антонимы? (арзан) 3.Ұяң дыбысы? (З әрпі) 4.Базарға кімдер барады?(адамдар) 5.Саудагерлер не сатады? (нәрсе) Сабақты қорыту. Мына сұрақтарға жауап беріндер. 1.Бүгінгі сабақтың тақырыбы? 2.Сабақта біз не білдік? 3.Саудагер не сатады? 4.Базар қай жерде орналасқан? 5.Біздің қалада базар барма? Үй тапсырмасы. Мәтінге сұрақтар құрастыру. Оқушыларды бағалау.Сабаққа белсенді қатысқан балаларды бағалау. Қазақ тілінен сабақ жоспары. Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Жобалау іс -әрекеті – білім сапасын арттыру құралы» Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында коммуникативті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатында жобалау әдісін қолдану». Жеке әдістемелік тақырыбым: «Қазақ тілі сабағында жобалау әдісін қолданып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту». Сынып: 8 сынып Пән:қазақ тілі Тақырып: Қорықтардың пайдасы. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік мақсаты. Оқушыларды сауатты жазуға, дұрыс жауап беруге, табиғаттан білім алуға оның құбылыстарын білуге үйрету. 2)тіл дамытушылық. Оқушылардың сөздік қорын байыту, ойлау қабілетін дамыту. 3)тәрбиелік. .Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға және оны сақтауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: қайталау Сабақтың типі: дәстүрлі Пәнаралық байланыс: орыс тілі Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сөйлесу, сұрақ-жауап Қолданылатын көрнекіліктер: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Тексеру. 3.Сұхбат. Психологиялық дайындық. Үй тапсырмасын тексеру. . 1- тапсырма бет 235 (жазбаша) 2. Туынды зат есімдер ереже бет 232 3. Мәтін “Қорықтар” (карточка арқылы тексеру) 1. Қорықтар қандай мақсатпен құрылады? 2.Алматы мемлекеттік қорығы қай өңірде орналасқан? 3.Ақсу-Жабағылы мемлекеттік қорығы қай өңірде орналасқан? 4.Ақмола облысының су-батпақты аймағында қай қорық орын тепті? 5.Оңтүстік Алтай өңірінде қай қорық орналасқан? 6.Батыс Алтай қорығы қай өңірде орналасқан? 7. Барсакелмес мемлекеттік қорық қай жерде орналасқан? 8.Қостанай облысында қай қорық орналасқан? 9.Алматы облысы Талдықорған аймағында қай қорық орналасқан? 10.Маңғыстау өңірінде қай қорлық орналасқан? 11. Қазақстан мемлекетінде қанша қорық бар? 12.Бізге жақын қай қорық? Презинтация тақырыпты әңгімелеу. «Қорықтардың пайдасы». Оқу, орыс тіліне аудару. Мәтін бет 236-237 «әңгімелеу» • Табиғат байлықтарын бастапқы қалпына келтіру оны келешек үшін сақтап қалу, табиғат өзгерістеріне бақылау жасау мақсатымен қорықтар ашылған. Жаңа сөздер Сарқылу – иссякать Дүние –мир Байлықтың қайнар көзі – источник богатства Аңшылық аймақтар – охотничье зоны Табиғат ескерткіші –памятник природы Молайту – умножать Есепке алынған –взять на учет Тапсырмалар карточкамен жұмыс 1.Біздің мемлекет неге бай? 2. Қорықтар не үшін құрылды? 3.Қорғауға алынған қорықтар нелер есепке алынған? 4.Қай қорық халықаралық Одақтың құрамына алынды? 5. Ең алғаш ашылған қай қорық? 6. Қорықтарда нелер сақтауы тиіс? Ойын «Сандарды сөйлетейік» Мына сандар: 5777,150,480,150,12,531,4288,50,3644,26,3,1600. Тапсырма бет 237 Республикамыздың жер қыртысында Д.И.Менделеевтің кестесіндегі химиялық элементтердің бәрі дерлік кездеседі. Жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің 5777 түрі өмір сүреді. Қосмекенділердің 12 түрі тіршілік етеді. Бауырымен жорғалаушылардың 150 түрі бар. Осы бағыттағы шаралардың бірі-қорықтар құру. Табиғат ескерткішінің біріне Іле Алатауындағы шыршалар кіреді. Қорықтарда азайып кеткен жабайы хайуанттар есепке алынады. Қорықтар өзінің табиғи сұлу көрінісі мен онда өсетін ағаш түрлерінің ерекшелігімен де құнды. Сабақты қорыту. Мына сұрақтарға жауап беріндер. 1. Қорықтар бізге керек пе? 2. Олар бізге не үшін керек? 3. Сендер қорықтар туралы не білдіңдер? Үй тапсырмасы. «Қорықтар» тақырыбына диалог жазу. Оқушыларды бағалау.Сабаққа белсенді қатысқан балаларды бағалау. Қазақ тілінен сабақ жоспары. Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Жобалау іс -әрекеті – білім сапасын арттыру құралы» Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында коммуникативті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатында жобалау әдісін қолдану». Жеке әдістемелік тақырыбым: «Қазақ тілі сабақтарында жобалау әдісін қолдану арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту». Сынып: 6 Пән:қазақ тілі Тақырып: ұлттық теңгеміз. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік мақсаты. Оқушыларды сауатты жазуға, мәнерлеп оқуға, мәдени сөйлеуге,дұрыс жауап беруге үйрету, синоним, антоним тақырыбын бекіту. 2)тіл дамытушылық: ауызекі сөйлеу дағдысын жетілдіру; оқушының дүниетанымын кеңейту, ауызша ойлау мен сөйлесу қабілетін дамыту; сөз тіркесін және сөйлем құрау дағдысын қалыптастыру 3)тәрбиелік: туған жерін, елін сүюге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: қайталау Сабақтың типі: дәстүрлі Пәнаралық байланыс: орыс тілі Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сөйлесу, сұрақ-жауап Қолданылатын көрнекіліктер: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар, сөзжұмбақ. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Тексеру. 3.Сұхбат. Психологиялық дайындық. Үй тапсырмасын тексеру. Мақал-мәтелдерді тексеру. Пошта арқылы тапсырмаларды орындау. Мына сөзді аудар: ақша, дүкен, сауда. Мына сөйлемді аудар: Анам маған ақша берді. Мына сөзді буынға бөл: дүкен, саудагер. Мына сөздерді қазақ тіліне аудар: бумага, герб, народ. Мына сөзде неше әріп және дыбыс: теңге. Презинтация тақырыпты әңгімелеу. «Ұлттық теңгеміз». Карточкамен жұмыс. Оқу, орыс тіліне аудару. Ұлттық теңгеміз Қазақстан басқа елдер сияқты тәуелсіз, оның өз белгілері бар.Солардың бірі ұлттық ақшамыз.Қазақстан тәуелсіздікке қол жеткізгеннен кейін өз ақшасын шығаруды қолға алды.Сөйтіп 1993 жылы қараша айынан бастап,өз теңгеміз айналымға түсе бастады. Ұлттық теңгеміздің ерекшелігі-мықты,тез тозбайтын қағаздан, арнайы тапсырыс арқылы шетелде дайындалған.Теңгенің шеттері қазақ ою- өрнектерімен безендірілген.Теңгенің екі беті бар.Бірінші бетінде қазақ халқының әйгілі ұлы тұлғаларының бейнелері басылды. Екінші бетінде ою-өрнектер, табиғат көріністері бейнеленіп, Елтаңбамыз салынған. Жаңа сөздер. Тәуелсіздік-независимый Белгі-знак Ұлттық теңге-национальная валюта қол жеткізді-достигнув Мықты-прочный Айналым-оборот Арнайы тапсырыс-специальный заказ Ұлы адамдар-великие личности Безендіру-украшать Ежелгі-древний Тапсырмалар. Мына сөздердің антонимдерін табындар Алғашқы- Арзан- Жаңа- Шеті- Ежелгі- Мына сөздерге синонимдерді табындар Құны- Ежелгі- Тұңғыш- шығарған- Әйгілі- Деңгейлік тапсырмалар 1.Мына сөзге фонетикалық талдау жаса: өрнек. 2. Мына сөзді септе: теңге. 3.Мына сөзді тәуелдік түрінде жікте: ақша. . Сөзжұмбақ. 1.З қандай әріп? 2.Ешкінің төлі? 3.Қазақстан валютасы? 4.Не арқылы біз сөйлейміз? 5.Кесе ол не? 6.Біз онымен сабақта жазамыз? 7.Қазақстан қандай мемлекет? 8.Қой бізге не береді? 9.Қасқыр ол не? 10.Әнұранды орысшаға аудар? 11.Ақшаның неше беті бар? Сабақты қорыту. Мына сөздерден сөйлем құрастыру. Теңге, ақша, банк. Үй тапсырмасы. Мәтінге сұрақтар құрастыру. Оқушыларды бағалау.Сабаққа белсенді қатысқан балаларды бағалау. Қазақ тілінен сабақ жоспары. Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Жобалау іс -әрекеті – білім сапасын арттыру құралы» Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында коммуникативті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатында жобалау әдісін қолдану». Жеке әдістемелік тақырыбым: «Қазақ тілі сабағында жобалау әдісін қолданып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту». Сынып: 6 Пән:қазақ тілі Тақырып: Қазақстандық батырлар. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік.Ұлы Отан соғысы жылдарындағы батырларымыз Б.Момышұлы, Т.Бигелдинов, Ә.Молдағұлова, М.Мәметованың өмірімен және ерліктерімен таныстыру. 2. Дамытушылық. Логикалық ойлау қабілетін дамыту. Негізгі ойды біліп алу. Сын тұрғыдан өз пікірін қорғай алу, ой қортындысын жасау. Сөздік қорын молайту. 3. Тәрбиелік. Қазақтың батыр ұл-қыздарымен таныстыру арқылы оқушылардың ұлтжандық қасиеттерін қалыптастыру, патриоттық сезімдерін тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа Сабақтың типі: дәстүрлі Пәнаралық байланыс: орыс тілі Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сөйлесу, сұрақ-жауап Қолданылатын көрнекіліктер: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Тексеру. 3.Сұхбат. Психологиялық дайындық. Үй тапсырмасын тексеру. Мақал-мәтелдерді тексеру,етістіктің райларын қайталау. Презинтация тақырыпты әңгімелеу. «Қазақстандық батырлар». Жаңа сөздер. Армандаған-мечтали Істен шығарды-уничтожили Жекпе-жек айқас -поединок Әуе шабуында-стрельба в небе Дәреже – степень Тақырыпты әңгімелеу. Ұлы Отан Соғысы 1941 жылы басталды.Кеңес Одағы бойынша соғыста 27 млн. адам опат болса, оның 13 % -ы қазақ. Өйткенi бүгiнгi жас буын алдында кешегi Ұлы Отан соғысының сұрапыл жылдарындағы халқымыздың ерлiгi, интернационалдық ынтымағы, құрыштай берiк достығы жөнiнде әңгiмелеудiң өзi бiр ғанибет. Достықтың шапағатын көрген жанның бiрi – өзiм. 1-тапсырма бет 144 (ауызша) Кеңес Одағының Батыры атағына екі мәрте ие болған қазақстандық батырлар Т.Бигелдинов (1922ж.) Ақмола облысының Майбалық ауылында дүниеге келген. С.Луганский (1918-1977ж.) Алматы қаласында дүниеге келген. И.Павлов (1922-1950ж.)Қостанай облысы Бурабай ауданында дүниеге келген. 2-тапсырма бет 145 1.Т. Белегдинов жасынан ұшқыш болуды армандаған. Ол жауға қарсы 305 рет ұшып, оның сегіз жүзден астам техникасын істен шығарды. 2.С.Луганский 390 рет жауынгерлік сапарға шығады. Ол жекпе-жек айқаста жаудық 37 ұшағын атып түсіреді. 3.И.Павлов 200-ден аса әуе шабуылына қатысқан. Ұшқыш, аға ұшқыш, звено басқарышысы , авиация полкінің штурманы дәрежелерін атқарған. 3-тапсырма бет 145 Армандаса, армандағым келеді, ұшса, ұшқым келеді, шығарса, шығарғым келеді, атса, атқым келеді, қатыса,қатысқым келеді, атқарса, атқарғым келеді. Видеоролик Сабақты қорыту. Мына сұрақтарға жауап береді. 1.Біз бүгін сабақта қандай қазақ батырлары туралы білдік? 2. Т.Белегдинов соғыста кім болған? 3. Қазақ батыр қыздары кімдер? 4. Алғаш туды тіккен кім? Үй тапсырмасы. 4-тапсырма бет 145, тақпақ жатқа. Оқушыларды бағалау.Сабаққа белсенді қатысқан балаларды бағалау. Қазақ тілінен сабақ жоспары. Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Жобалау іс -әрекеті – білім сапасын арттыру құралы» Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында коммуникативті дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатында жобалау әдісін қолдану». Жеке әдістемелік тақырыбым: «Қазақ тілі сабақтарында жобалау әдісін қолдану арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту». Сынып: 5 Пән:қазақ тілі Тақырып: Менің қалам. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік мақсаты. Оқушыларды сауатты жазуға, мәнерлеп оқуға, мәдени сөйлеуге,дұрыс жауап беруге үйрету, синоним, антоним тақырыбын бекіту. 2)тіл дамытушылық: ауызекі сөйлеу дағдысын жетілдіру; оқушының дүниетанымын кеңейту, ауызша ойлау мен сөйлесу қабілетін дамыту; сөз тіркесін және сөйлем құрау дағдысын қалыптастыру 3)тәрбиелік: туған жерін, елін сүюге тәрбиелеу Сабақтың түрі: қайталау Сабақтың типі: дәстүрлі Пәнаралық байланыс: орыс тілі Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сөйлесу, сұрақ-жауап Қолданылатын көрнекіліктер: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар, сөзжұмбақ. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Тексеру. 3.Сұхбат. Психологиялық дайындық. Үй тапсырмасын тексеру. Қостанай деген бар қалам, Үлкен емес , шағын ғана. Сондада таниды барлық адам, Солтүстік әсем шаһарын. Гүлді жинау ойыны.Сөздерді аудару; шаһар, гүл, адамдар, жаңа, үлкен, таза, ғимарат, биік, саябақ, гүлзар, субұрқақ, қала, көше. Презинтация тақырыпты әңгімелеу. «Менің қалам». Карточкамен жұмыс. Оқу, орыс тіліне аудару. Менің қалам Менің қалам –Қостанай. Ол Қазақстанның солтүстік-батыс аймағында,Тобыл өзенінің жағасында орналасқан. Қостанай-онша үлкен қала емес, бірақ сонда да оны көбі біледі. Қала іші таза, жарық және әсем. Қалада биік-биік үйлер және жаңа ғимараттар көп. Көшесінде келе жатып түрлі гүлзарларды көруге болады, ал орталықта шағын субұрқақ бар. Бұл қалада тарихи орындар да бар. Қалада көптеген демалу орындары бар, сондықтан қалада күндіз де- түнде де қозғалыс. Көбі келген қонақтар қаламызбен таңғалады. Қонақтар кетерде қаншама өздерімен ақпараттар алып кетеді. Қаламыз жыл сайын өзгеріп, гүлденіп келеді. Мен өз қаламды мақтан етемін. Жаңа сөздер. • аймақ- территория • солтүстік- север • батыс-запад • орналасқан-расположен • ғимарат-здание • қозғалыс-движение • таңғалады-удивляются • ақпарат-информация Тапсырмалар. Мына сөздердің синонимдерін табындар. • қала, ...... . • әсем,...... . • адамдар ,.... . Мына сөздердің антонимдерін табындар • Таза- ..... • Үлкен- ..... • Қала- ..... • Жаңа - ..... . Сөзжұмбақ. 1.Жүріп жатқан сабақ? 2.Қазақстан біздің ? 3.Ты қазақшаға аудар? 4.Не арқылы сөйлейміз? 5.Күз қандай? 6.Ас атасы не? 7. А әрпі қандай? 8.Дәріханада сатылатын зат? Сабақты қорыту. Мына сөздерден сөйлем құрастыру. • Саябақ, кинотеатр, адамдар. Үй тапсырмасы. Мәтіннің мазм.айту. Оқушыларды бағалау.Сабаққа белсенді қатысқан балаларды бағалау. | |
Просмотров: 3457 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|