Главная » Статьи » В помощь учителю » Внеклассные мероприятия |
Ашық тәрбие сағаты. Семей қаласы. Шығыс Қазақстан облысы Білім басқармасының «Жетім және ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мектеп -интернат»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тәрбиешісі Белибаева Жанат Ашимовна Тақырыбы: «Өзіңді таны» Мақсаты: Балалардың өмірге деген ой пікірлерін ортаға салдыру, олардың адамгершілікке, ізгілікке, қайырымдылыққа, достыққа, сыйластыққа үйрету; Өмірден өз орындарын таба білу, өмірге жақсы көзқараспен қарауға, қадірлей, бағалай білуге тәрбиелеу. Міндеттері: балаларға өздерін тануға тереңірек білім беру; өмірге құштарлықтарын арттыру; бірін-бірі бағалай білуге бағыт-бағдар беру; өмірден өз орнын табуды мақсат етуге үйрету. Түзете –дамыту жумыстар: сабақ барысында балалардың сөздерді дұрыс айтуын,дыбыстарды дұрыс жеткізуіне көңіл аударып түзету жұмыстарын іске асыру. Технологиялар: АКТ, Ойын технологиясы Әдісі: топтық жұмыс Көрнекілігі: видеоролик,слайд, коллаж Барысы: І. Ұйымдастыру. Тәрбиеші:Қайырымды жандар айнала, Шеңберге келсін жай ғана. Жалықпастан қайта біз, Мейірімділік сөзін айтамы. Сүйеміз барлық әлемді, Әлемдегі бар елді. Бақыттымыз осы біз , Қасымызда досымыз ! ІІ. Ойын «Паутина» ал енді балалар бір бірімізге жылы лебіздерімізді білдіріп жақсы тілектерімізді айтайық.Біздің әрқайсымыздың өз жолымыз бар . Қараңдаршы балалар біз қандай әдемі тор құрдық .Бұл жіп өте нәзік оны тартып қалсаң үзіледі Адамның өмірі де осы жіп сияқты екі жолдан тұрады .Өмірден өз жолыңды табу үшін алдымен өзіңді тануың керек Біз үшін ең бастысы өз жолымызды таба білу өз мүмкіндігімізді ескере отырып алдымызға дұрыс мақсат қоя білу Енді осы жіпті үзбей әдемілеп жинап қояйын ол бізге жақсылыққа бастайтын бір жолды ғана көрсетсін.Бұл жәй жіп емес ол сиқырлы жіп өйкені онда біздің жаксы тілектеріміз бар ол жіпті көргенде тек жаксылыкпен ғана өмір сүруге ұмтылу керек. Ал балалар алдарыңа қараңдарш қандай әдемі құмыра тұр . Құмыра туралы не айтуға болады ?(балалар жауабы) Ал енді бұның ішінде не бар екенін үңіліп қарайықшы Балалық шаққа саяхат жасап мынадай әдемі дүрбімен қарайық -иа балалар не көрдіңдер ? - (балалар жауабы) -иа балалар әр адамның өз пікірі бар бес саусақтарыңа қараңдарш бірдей ме ? -адам өміріде солай Жақсы адам кез келген жағдайда оның алдымен жақсылығын көруге тырысат содан кейін ғана оның жаман жақтарын іздей бастайды Енді балалар осы құмыра жайлы шағын бейнебаян тамашалайық ІІІ. Тыныштық сәті Бейнебаян : «Сынық құмыра» -Балалар аңызда не туралы? -иа дұрыс айтасыңдар - сынық құмыра жайлы не айта аласыңдар -құмыраны неге теңеп отыр? -аңыздың түпкі ойы мақсаты не? -одан қандай үлгі алуға болады ? (Балалардың ойын қорыту) ІҮ.Ойын « Сиқырлы қобдиша» Балалар қараңдаршы менің қолымда әдемі бір қобдиша бар бұл қобдишада өте өте мейірімді адам отыр оның кім екеін көргілерің келе ме онда жымиып қара Балалар сендер де мейірімді болғыларың келе ме онда қазір бәріміз көз жұмып өз бойымыздағы жаман қасиеттерімізді сыртқа шығарып тастайық денемізденбәрін жиып әкеліп миымызға жинақтап ашық терезеден сыртқа қоқысқа лақтырып тастайық. Ал енді балалар бері қарай келіңдерші мына баққа не жетіспей тұр деп ойлайсыңдар онда кезек кезек өз бойларыңдағы жақсы қасиеттеріңді айтып гүлді таратамыз. Сергіту сәті. Енді балалар алдымен мына шляпа мен көйлекті киесіңдер де «мен әдемімін»- деп айтып әр ұлттың әуенмен би билеп барып шарды жарасың да сыйлығыңды аласың. Ойын «Маска ,мен сені танимын» Балалар бір –бірі туралы жұмбақ өлең жасырады: Дойбы ойнап кейде ол шабыт алар Сыныпта бар баладан озып шабар Кей-кейде жарыстарға бара қалса Жүлделі орындармен ол оралар Керек кезде би де билей алатын Топ алдында шырқап әнге салатын Досымыз бар міне осындай талапты Мектептің де туын алға самғатты Сыныптағы ең білімді әдепті Кім таниды мынау ғажап жігітті Бір досым бар осындай Ешбір жанға қосылмай Жүреді өзі оңаша Ұялады жымиып Бетіне біреу қараса Қолы шебер салмақты Өнері де жан-жақты Айтыңыздар білсеңіз Бұл қай бала ардақты? Сыныпта тыным таппайтын Гүл суғарып Полды да жуып тастайтын Сыныптасым осындай Жарқыраған жұлдыздай Арпа ішінде бір бидай Кім екен бұл апыр –ай Сыныптың бар еркесі Анасының серкесі Демалысқа кеткен де Келмей қалад о несі Есікке қарауменен жалығамыз Келмесе ол жігітті сағынамыз Жасау үшін жас өскіннен шын дарын Талай балғын әншіні де тыңдады Бұл апайымыз үйретеді біздерге Әдемі етіп ән салудың сырларын Сөзі әркез күн нұрына пара –пар Әр сөзінен шәкірттері нәр алар Сөлегенде мәдениетті тілменен Бар баланы ауызына қаратар Мінезі қисықтарды жөндейтін Тентектерді ақылменен емдейтін Көрсетсе де қанша кырсық мінезді Шәкірттерін ақылдысың сен дейтін Сыныптың бар тентегі Лего оның ермегі Тазалықтың патшасы Білсең айтшы тез оны. Ән салғызып, билетіп, Ылғи бізбен жүреді. Тақпақты да үйретіп Ойната да біледі Бастап бізді далаға, Серуенге де шығады Міне осындай апайлар Ол екінші анамыз ҮІ .Коллаж «Менің арманым» Балалар бағанадан бері ойнадық енді «өзіңді тану» арқылы сен өмірге үлкен жолдама аласыңдар мектеп бітіруге де аз уақыт қалды өмірде жаксылыққа жету үшін арман мақсат қоя білуіміз керек. « Менің арманым» деген коллаж жасату. ҮІІ « Мейірімділік күлкісі» жаттығуы. Мейірімділікке арнаған тақпақтарын айтып, алдарыңдағы түрлі-түсті еріннің қиығын смайликке жапсырып күлімдетеміз. «Жақсылықпен- кәрі-жастың күйін біл, Сөз,ісіңмен ел-жұртыңды сүйіндір. Есендікте ізгілік ет, тарылма, Қазына үлес ,жарылқа Һәм жаңылма»- деген Ж Баласағұнидің сөзімен сабағымды қорытындылаймын. Бүгінгі сабаққ жақсы қатыстыңдарың үшін бәріңе көп рахмет! Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының «Жетім және ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мектеп -интернат»коммуналдық мемлекеттік мекемесі Өткізген: 9 «А» сынып тәрбиешісі Белибаева Ж.А. Семей қаласы-2019 | |
Просмотров: 674 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|