Главная » Статьи » В помощь учителю » Внеклассные мероприятия |
ШҚО,Семей қаласы №5 мектеп-интернаты Омарова Айгүл Турсынбекқызы Мұз сүңгісін бақылау. Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды! Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз. Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. Мақсатымыз білім алу Міндетіміз еңбектену Еңбектену арқылы- жаксылыкка қол жеткізу. -Бүгінгі серуеніміздің тақырыбын білу үшін мен сендерге жұмбақ жасырамын. Отта жанбайды Суда батпайды. ( Мұз) Балалар, біз бүгін мұз сүңгісін бақылаймыз. Мұз сүңгісін бақыламай тұрып айтыңдаршы. Қанша жыл мезгілі бар? 2. Осы жыл мезгілдерін ретімен қойып орналастыр. Балалар қазір сендер көздеріңді бір сәттке жұма тұрыңдар, назарларыңа әйгілі элемге танымалы композитордың бір керемет музыкасын ұсынғым келіп тұр. Көздерін жұмып – музыка тыңдайды. Қандай әсер алдыңдар? Көздеріңе не елестеді? - Көктемгі табиғат қуанып тұр. - Шуақты күн бізді шаттандырды. - Құстардың көңілді сайраған дауысы естіледі. - Ағаштар бір- бірімен сөйлескендей болды. - Күн нұры жер –дүниені қыздыра бастайды. - Қыс бойы ақ көрпеге оранған жер беті, енді қарайып бір аздан соң жасыл кілемдей құлпыра бастайды. - Басқа жеміс ағаштары гүлдейді. Айнала тегіс хош иіске бөленеді. Орман жапырақтары жаппай бүршік атып, аз күннің ішінде жасыл желек жамылады - Яғни көктемде біз табиғаттың бір кұбылысын байқауымызға болады – ол не? 1.Суда қалқиды,жылыда балқиды. (Мұз).Мұзға келетін болсақ ол не- су.Сонымен, мұз жөнінде не айтуға болады? Мұз — судың қатқан күйіндегі қалпы. Пайда болған жеріне байланысты мынадай мұздар болады: • атмосфералық мұз (қар, қырау, қиыршық, бұршақ); • су мұзы — судың бетінде (қабыршақ мұз, жамылғыш мұз) және әр түрлі тереңдікте (су ішіндегі мұз) пайда болатын мұз; Қыс қылышын сүйретіп келіп, сүңгісін үй шатырларына іліп кететінін Мұз сүнгісі дегеніміз не? Ол қандай? Сәбіз сияқты Мұз сүнгісі қай жерде, қалай пайда болады? Күнгей жақта ма, әлде терістік жақта ма? Олар қайдан пайда болады? Төбеде сойдақ-сойдақ болып күн жылынғанда салбырап пайда болады. Тұрған мұз сүңгілері адам өміріне өте қауіпті. Мұздың қасиеттерін зерттеу. Мұз текшелерін жылы жерге қойсақ ол ериді. Қалай ойлайсыңдар мұздың дәмі бар ма? Иісі ше? Ауыр ма жеңіл ме? Мұз салынған ыдысты жалайтын болсаң тілің ыдысқа жабысып қалады және тіліңізді Ал мұз пайдалы ма жоқ па? Неге пайдалы? (балмұздақ жасайды,сырғанақ жасайды, Неге зиянды? (жеуге болмайды,құласаң ауыртады,лақтырғанда қатты тиеді,өзенде мұздың бетінен жүруге болмайды) Осыдан қандай қортынды жасауға болады? Табиғат – адам баласы үшін аяулы ана. Ол перзент үшін шуағын да, шапағатын да, байлығын да аямайды. Біздер табиғаттың перзентіміз. - Балалар, табиғатты қорғау дегеніміз не? - Бүгінгі табиғат қандай деп ойлайсыңдар? Табиғатты қорғау азаматтық парызымыз. Табиғатым тамаша Көз тоймайды қараса. Табиғатты қорғаймыз Жаман бала болмаймыз. Еңбек: құс тар үшін жемсалғыш жасап, оны ағашқа іліп қою, жем салу. Мақсаты: қыстаған құстарға, хайуанаттарға қамқоршы болуға тәрбиелеу. Жемберсең құсқа қыста, сауабы тиер оның жазда. Қалай түсінесіңдер? Көркем сөз: Көл бетінде жатыр айдын – мұзойнақ, Қыстың өзі жасағандай бізді ойлап, Шаңғы теуіп жарысамыз желменен, Күнде осында қызықтаймыз біз ойнап. Қимылды ойын: «Шортан мен табан балықтар» Мақсаты: тез жүгіруге, жүгірген баланы тез ұстап алуға жаттықтыру, айналаны бағдарлай білуге үйрету. Қимылды ойын: «Суық аяз» Мақсаты: тез жүгіруге жүгірген баланы ұстап алуға жаттықтыру. Жеке жұмыс: алға қойылған тосқауылдардан екі аяқпен бірдей секіріп, өте білу. (айналадағы жатқан заттарды да пайдалануға болады) | |
Просмотров: 3112 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|