Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности |
Сабақтың тақырыбы: 7 санының құрамы. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың 7 санының құрамын ажыратуға, сәйкес теңдіктерді жазуға, оқуға машықтандыру. Алған білімдерін саралау. Санды санға қосуға, саннан санды азай – туға үйрету. Белгісіз санды табуға төселту. Ойлау ,есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын , ойын арқылы танымдық қабілеттерін, логикалық ой- өрісін дамыту. Еңбекқорлыққа , достыққа , мейірімділікке тәрбиелеу . Сабақтың түрі: Аптаға саяхат Әдіс – тәсілдері: топтық түсіндіру , сұрақ – жауап , ойын , шығармашылық сабақ. Көрнекілігі: Интерактивті тақта Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Психологиялық дайындық. Үлкенге де сіз , Кішіге де сіз . Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз . 2. Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау ІІ. Өткен сабақты еске түсіру: 7 саны және цифры тақырыбы бойынша сұрап шығу 0- ден 7 –ге дейін оңға және кері санату . Өтілген сандар құрамын анықтау. 2 3 4 5 6 ІІІ. Жаңа сабақ: 7 санының құрамы , мақсатымыз 7 санының құрамын ажыратуға , сәйкес теңдіктерді жазуға , оқуға машықтану, ойлау , есте сақтау қабілеттерін , ауызша есептеу дағдыларын , логикалық ой -өрісін дамыту. - Балалар ,бір аптада неше күн бар ? - Кәне атап көрейік . /дүйсенбі,сейсенбі,сәрсенбі,бейсенбі,жұма,сенбі,жек/ Дәптермен жұмыс. Көркем жазу.7 санын жазып шығу. Әліппе серігіндегі «Бір аптада » жатқа еске түсіру . - Балалар , аптаның бірінші күні қай күн? / дүйсенбі / Дүйсенбі : 1- күн тапсырмасы: 1. Сұрақтарға жауап бер: * Суретте барлығы неше гүл ? / 7 / * Нешеуі қызыл ? / 3 / * Нешеуі сары ? / 4 / Осыдан қандай өрнек шығады? 3 + 4 = 7 2. * Барлық гүл нешеу ? / 7 / * Оң жақта неше гүл бар ? / 5 / * Сол жақта неше гүл бар ? / 2 / 5 + 2 = 7 3. Азайғышы 7 болатын неше тапсырма құруға болады ? ( ауызша орындау ) Сейсенбі - тапсырмасы : Нәтижесі 7 –ге тең болатын қосу амалына мысалдар құрастыру: 6 + 1 = 7 4 + 3 = 7 5 + 2 = 7 7 + 0 = 7 Сәрсенбі күні геометриялық тапсырма Оқулықпен жұмыс: Кесінділерді өлшеп , салыстыру. см ? см ? см - см = см 7 см - 6 см = 1 cм 7 см > 6 см 6 см < 7 см Бейсенбі – тапсырмасы: №4 орындықтардың нөмірлерін анықтау Сергіту кезеңі. Орнымыздан тұрамыз , Мойнымызды бұрамыз . Қолымызды көтеріп , Саусақты ашып – жұмамыз. Жұма күн . Математикалық жұмбақ Жаңа ғана шалғында , 7 бұзау жүр еді , Әлде шаршап қалды ма ? Жатып қапты біреуі . Нешеуі енді жайылып , Жүргенін айт айырып . 7 – 1 = 6 Алма бағы жайнаған , Қызыл алма айналам Алдым үзіп 5 –еуін Тағы да алдым 2 –еуін Алдым сонда нешеуін ? / 7 / Жеті асықтың үшеуін Досың сұрап алады . Айтшы , сонда нешеуі Өз қолыңда қалады ? / 4 / Сенбі күн : Қайсысы аптаның қай күндері туған ? Гүлдегі мысалдарды шығарамыз , нәтижесі апта күніне сәйкес келген балалардың туған күніне гүл сыйлаймыз. 4 – 2 = 2 7 – 2 = 5 3 + 3 = 6 6 – 3 = 3 4 + 3 = 7 2 – 1 = 1 3 + 1 = 4 Жексенбі тапсырмасы: Сабақты қорытындылау . 7 сананың құрамын ауызша сұрау | |
Просмотров: 847 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|