Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности |
Сабақтың тақырыбы: «Атыс дайындығы. Автоматты (пулеметті) бөлектеу және жинақтау. Норматив жаттығулары № 12, 13, 15» Сабақтың мақсаты: 1. Атыс құралын қолдануда оқушылардың дағдысын жетілдіру. 2. Нормативті орындауға оқушыларды жаттықтыру. Оқу сұрақтары: 1. Автоматты (пулеметті) бөлектеу және жинақтау. 2. Норматив жаттығуларды № 12, 13, 15. Әдіс: әңгіме – сұхбат Сабақтың көрнектілігі: Оқулық, автоматты бөлектеп жинақтайтын арнайы үстел немесе ақ мата. Өтетін орны: АӘД кабинеті. Әдебиет: «Республикалық әскери – патриоттық педагогикалық - әдістемелік журналы» Оқушылардың бар болуын, сыртқы түрін, сабаққа дайындығын тексеремін, тақырыпты, мақсаттарды, оқу сұрақтарды жариялаймын. Сабақтың түрі: Сайыс, сұрақ–жауап, карточкаларды толтыру, 1, 2, 3 бөлімшелер арасында автоматты уақытқа бөлектеу және жинақтау, оқжақтарды жарақтау. Сабақта автоматты ұстау, қолдану, бөлектеу, жинақтау, автоматтың түрлері, бөлшектерінің аттарын толық атау, сонымен қатар карточкаларды пайдаланып, автоматтың бөлшектерінің аттарын жазып, атыс құралдарын көрсетіп және автоматты қалай ұстайды, қалай бөлшектейді, қалай жинайды және норматив жаттығуларды (12, 13, 15) қалай орындайды, үйге тапсырманы сабақ барысында қалай сұрау керектігінің бәрін бейнекөріністе көрсету. І – сұрақ Атыс дайындығы. Автоматты (пулеметті) бөлектеу және жинақтау. Автоматты бөлшектеп және жинақтау үшін арнайы үстел немесе ақ мата үстінде шашып жинайды.. Автоматты 45-60 градуста ұстап, оқ бар ма, жоқ па тексеріп көреді. Автоматтың бөлектеудің екі түрі бар: 1. Толық бөлектеу; 2. Толық емес жартылай бөлектеу. Толық бөлшектеу – автоматты көп уақыт жаңбырдың, қардың, құмды жерде немесе ұзақ спарда болғанда және толық майлау, жөндеу кездерінде арнайы мамандар жасайды. Жартылай бөлшектеуді курсттарға,, әскер қатарындағы сарбаздарға рота старшинасы бөлімше командирлері үйретеді. Солдат автоматты тазалап, майлап тұруға өзіне бекітілген автоматтың стволындағы яғни ұңғысындағы нөмірін білуге тиісті. ІІ – сұрақ Автоматты АКМ, АК – деп қысқартып айтуға болады, уақытпен тездетіп бөлшектеп қайтадан жинау үшін орындайтын арнайы нормативтер мына төмендегідей: Бірінші жаттығу: Бөлектеу үшін: норматив № 12. Жалпы әскерлік. «үздік» - АК – 74 – 13 сек; АКҚП – 74 – 14 сек; «жақсы» - АК – 74 – 14 сек; АКҚП – 74 – 15 сек; «қанағат» - АК – 74 – 17 сек; АКҚП – 74 – 18 сек. Екінші жаттығу: Жинақтау үшін: норматив № 13. «үздік» - АК – 74 – 23 сек; АКҚП – 74 – 23 сек; «жақсы» - АК – 74 – 25 сек; АКҚП – 74 – 25 сек; «қанағат» - АК – 74 – 30 сек; АКҚП – 74 – 30 сек. Оқжатарды жарақтау: норматив № 15. Оқжатарды жарақтап, автоматқа қосу. Автоматты толық емес бөлшектеу тәртібі: 1. Оқжатарды бөлектеу; - автоматты 45 – 60 градусқа ұстап, оқтың бар, жоғы тексеріледі. 2. Жабдықтар пеналын дүм ұясынан шығарып алу; 3. Сүмбіні алу; 4. Ұңғылық тежеуіш компенсаторды алу; 5. Ұңғы қорабының қақпағын алу; 6. Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын алу; 7. Бекітпені бекітпе жақтауынан алу; 8. Ұңғылық бастырма газ түтігін алу; Автоматты толық емес бөлшектеуден басқа кейін жинастырудың тәртібі. 1. Газ түтікшесін қосу; 2. Бекітпені бекітпе жақтауына қосу; 3. Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын ұңғы қорабына қосу; 4. Қайтарма механизмді қосу; 5. Ұңғы қорабының қақпағын қосу; 6. Шүріппені ұрыстық қайырмасынан босатып, сақтандырғышқа қою. 7. Автоматқа ұңғылы тежеуіш компенсаторды қосу; 8. Сүмбіні қосу; 9. Пеналды дүм ұясына қосу; 10.Оқжатарды автоматқа қосу. Оқушылар үшін сайыс жаттығулар: 1. Автоматты ұстау тәртібі және автомат бөлшектерінің аттарын толық атау (тақтада бір–бір оқушыдан). 2. Автоматты бөлектеу және жинақтау. Уақытқа норматив № 12, 13, 15 (әр бөлімшеден өте сергек, пысық, шапшаң бес – бестен оқушылар ортаға шығады). 3. Оқжатарды жарақтау. Уақытқа норматив № 15 (ортаға бір – бір оқушыдан шығады). Қорытынды: Сабақты қорыту.Түсінбегендерін сұрау, жауап беру. | |
Просмотров: 1835 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|