Главная » Статьи » В помощь учителю » ИЗО и черчение |
Сабақ тақырыбы: Дизайн үлгісі бойынша балықтарды мәнерлеу. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Әр түрлі техникаларды меңгере, мәнерлеу арқылы жаңа білімді өздігінен меңгеруге жағдай жасау. Дамытушылық: Балықтарға дизайн үлгісін жасауында, жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін дамуына жағдай жасау. Тәрбиелік: Эстетикалық тәрбие, қоршаған ортаны сүюге, аялауға бағыт, бағдар беру. Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту. Сабақтың әдісі: Эвристикалық іздену Сабаққа керекті құрал жабдықтар: қағаз, қарындаш, акварель, гуашь, қылқалам, аппликациялық қағаздар, желім, қайшы, компьютерлер. Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Жаңа білімді меңгеруге дайындау кезеңі ІІІ. Жаңа білімді меңгерту. IV. Жаңа білімді бекіту V. Сабақты қорытындылау VІ.Үйге тапсырма Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу Оқушылардың сабаққа әзірлігін қадағалау Кабинеттің, тақта тазалығын қадағалау ІІ.Жаңа білімді меңгертуге дайындау кезеңі. Мұғалімнің іс – әрекеті Баланың іс - әрекеті Балалар мен не туралы айтып тұрмын? Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай? Балықтардың қандай түрлерін білесіңдер? Дизайн дегеніміз не? Оның қандай түрлерін білесіңдер? Ой қозғау ықтимал жауап: Балалар жауап береді: Сазан, табан, шортан, жайын, шабақ т.б. Ойқозғау. Балалар оқығанын білгенін ортаға салады. ІІІ. Жаңа білімді меңгерту. Кіріспе сөз. Бейнелеу өнеріндегі жаңаша сипатқа ие болып отырған өнердің түрі – дизайн. Бейнелеу өнерінің бұл түрі үнемі даму үстінде.Дизайн тек бейнелеу өнерімен шектелмейді, ол өнердің алуан түрінде өзіндік орын алады. Дизайн кез келген әдеміліктің ғажайып үлгісін жасап береді.Шебер дизайншылардың озық ойынан шыққан әдемі заттар қашан да болсын өз сұлулығын жоғалтпайды. Сондықтан дизайн өнері сұранысы мол өнер болып отыр. Дизайн өнерінің түрлерінің тірек сызбасы. 3. Үйлестіру заңдылықтарын түсіндіру 4.Көрнекіліктерді пайдалана балық түрлерін таныстыру, естеріне түсіру 5. Ал, енді балалар біз осы дизайн өнері мен балықтар әлеміне саяхат жүргізейік. Бейне таспаны оқушыларға көрсету. а) Жаңа білімді меңгеру дәрежесін анықтау Сұрақ – жауап арқылы. ә) Бейнелеу өнерінің қай түрі бойынша жұмыс жасаймыз? б) Балық туралы қандай мақал-мәтелдерді білесіңдер? в) Бейне таспадан нені көрдік? нені байқадық? 6. Шығармашылық тапсырма. Бұрынғы алған білімдерімізге сүйене отырып, қазіргі тамашаланған балықтар әлеміндегі кереметтілікті пайдалана, ойларымызды жинақтап, қиялдап есімізге түсіру арқылы “ Балықтың” дизайнін жасау 7. Топтарға бөлу. Балалар өз таңдауларымен, 4 оқушыдан бөлінеді 1топ. Компьютермен жұмыс 2топ. Су бояуымен (акварель) жұмыс 3топ. Графикамен жұмыс 4топ. Аппликациялық жұмыс. 8. Тапсырмалар мен бағалау әрекеті. 1: Жұмыс аяқталмаған, орналастыру пішіні, үйлесімі нашар жұмыс. сұрақтарға жауабы “3” деген баға 2: Жұмыс аяқталған, орналастыруы пішіні, түстер үйлесімі дұрыс шешілген ой - өрісі жинақы жұмыс “4” деген баға 3: Шығармашылық оймен, бояу үндестігі дұрыс шешімін тапқан, шығармашылық жұмыс „5” деген баға IV. Жаңа білімді бекіту Жаңа сабақты бекіту мақсатында оқушыларға үлестірмелі сұрақтар беріледі. V. Сабақты қорытындылау. Сабаққа оқушылар өздерінің жұмыстарына талдау жасап, бағалау мониторингі және бағалау критерийлерін пайдаланып өз білімдерін бағалайды. VІ. Үйге тапсырма: Дизайн үлгісімен құстарды мәнерлеу | |
Просмотров: 1698 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|