Главная » Статьи » В помощь учителю » ИЗО и черчение |
Тақырыбы: «Бояулар сыр шертеді». Сабақты мақсаты. Білімділік: бейнелеу өнер түрлері және жанырларымен оқушыларды жете таныстыру. Кеңістік тұралы түсініктерін қалыптастыру. Дамытушылық: оқушыларға көркем шығармашылыққа деген қызығушылығын артыру, байқағыштығы және практикалық тапсырмалар арқылы бейнелік ойлау қабылеттерін дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды өмір шындығына деген эстетикалық қатынасын тәрбиелеу. Көрнекілік құралдар: Аз фармат, бояу, карандаш, түрлі түсті карандаш, оқушылар суреттері, сұрақтар, дидактикалық таратпа материалдар, түрлі түсті қағаз жолақтары, ойын материалдары. Сабақ түрі: Ашық сабақ. Сабақ әдісі: топпен жұмыс. Жоспары. I. Қызығушылығын ояту.Көрнекіліктекс символын майдалана отырып көрме ұйымдастыру. II. Дидактикалық ойын ойнату. III. Бейнелеу өнер жанрларын қорытындылау. IV. Сергіту сәті. V. Қорытынды. Сабақтың барысы. I. Ұыймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Сабақ тақырыбын хабарлау. II. Негізгі бөлім. Қауіпсіздік ережесін сұрау. Міне бізде оқушыларымыз салған суреттері ілулі тұр, сол суреттерді салған авторлыры бізге түсіндіріп айтып береді. ― Кәне айтағойындар . Балалар кезектесі айтып шығады. ― Өте жақсы, енді біраз ойын ойнайық. Ойынның аты «Үй құрлысының құрастыру» Ойын шарты: Боялмаған үй құрлысының суреті беріледі, ал оқушыларымыз түрлі түсті қағаз жолақтарымен үйдің сыртын сәндейді. Қай топтың үйі ерекше екенін байқау мадақтау. ― Балалар мен сендерге үй тапсырмасын берген болатынмын сол тапсырманы орындадыңдарма? ― Кәне көрсетейік, өте жақсы. ― Кім қандай түсті тандады сол түс тұралы қысқаша айтып береді. ― Кім бірінші бастайды. ― Мысалы: көк түс, аспан түстес, ол суық түстерге жатады. Көк түстен мынндай түс реңденін алуға болады. Көк, көгілдір, ашық көгілдір т.б. ― Өте жақсы, Жарайсын! ― Барлық балалар айтып шығады. ― Балалар менде сендерге 10 сұрағым бар. Жауап беруге келісесіңдерме, жарайды ендеше бастайық. Бұл сұрақтарға тез әрі толық жауап берулерін керек. 1. Бейнелеу өнері неше түрге бөлінеді? (кескіндеме, графика, мүсін, қолөнер және архитектура). 2. Ал, кескіндеме дегеніміз не, неше түрі бар? (Басты әсерлегіш құралдары түс және бояу болып табылады. Бояулармен орындалатын шығарма). Оның жанр түрлері: портрет, пейзаж, натюрморт, тарихи, ботальді және анималистік деп аталады. 3. Портрет дегеніміз не? ( Адам тұлғасын бейнелеу, оның сан қырын көре білу, тек суретшіге тән қасиет. Адамды бейнелейтін шығарма). 4. Пейзаж нені бейнелейді? (Табиғатты бейнелейтін көркем шығарманы пейзаж дейміз). 5. Натюрморт тұралы не айтасындар? («Натюрморт» фр сөзі, дәл мағынасы «өлі табиғат» деген ұғымды білдіреді. Натюрмортта жеміс жидектер, гүлдер, вазалар, тұрмыстық заттар бейнелейді.) 6. Натюрморт алғаш қай елде пайда болды? (VII ғ басында Голандияда сала бастаған) 7. Суық және жылы түстер дегенімізді қалай түсінесіңдер? (Суық түстер: көк, көгілдір және осы түтің реңдері. Жылы түстер: сары, қызыл және олардың реңдері жатады). 8. Негізгі түс астарды не дейді?(фон) 9. Суда жақсы еритін бояу?(акварель) 10. Аспан мен жерді қилыстыратын сызығын не дейміз?(көкжиек сызығы) 11. Модульдік оригами дегеніміз? (Қағазды бүктеу арқылы түрлі мүсін мен бейнені жасау. Оригами көнеден кележатқан өнеодің бір түрі). Енді елестету арқылы суретті салайық. Мен бір ертегінің үзіндісін оқимын не тұралы айтылғанын суреттеп берулерін керек. Баяғы бір заманда сүйкімді бір қыз болыпты, үйінен далаға шығып табиғаттың тамаша көрінісін көреді; аспанда күн шығып тұр екен, жақында жауын өтіпті, бұлт сейіліп кемпір қосақ шықты, ал жерде болса түрлі тісті гүлдер гүлдереп,ағаштар жайөалып, алма ағашыда өсіпті. жұлдыз құрт күлімдеп, көбелектер жан жаққа ұшты. Үйдің артжағында екі биік тау көрінеді. Сонда қыз тұры табиғат неткен тамаша деп таңырқапты. Міне осы ертегіні елестете салуларын керек ал бастайық.Балалар суреттері сурет мазмұнын дұрыс салғанын байқау. Сабақты қорыту.Сонымен бүгінгі сабағымыздаы қорыта айтқанда оқушыларымыз жыл бойына алған білімдерін ортаға салып көрсетті.Сабағымыз жалпы ұнады ма? Несімен ұнады? Жақсы қатысқан баланы мадақтау. | |
Просмотров: 1253 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|