Главная » Статьи » В помощь учителю » ИЗО и черчение |
оқу- ісі жөніндегі директордың орынбасары Дүйсекина.Б «___»_______________ Тақырыбы: Шәкерім орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Бекітемін» : Ашық сабақ Мүсін өнері 5 сынып бейнелеу Пән мұғалімі: Күнтуғанұлы Қайрат Сабақ : 5 сынып бейнелеу Сабақ өтілетін уақыт: 25.02.2015 Орны: Барлық оқушы саны:17 Қатысқаны:16 Сілтеме. Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық Сабақ тақырыбы: Мүсін өнері. Жалпы мақсаттар. Оқушылардың мүсін өнері туралы түсініктерін кеңейту, және жануарларды мүсіндеу. Түйінді идеялар. Топтық жұмыс арқылы мүсіндеу тақырыбын ашу. Оқыту нәтижелері. Мсіндеу өнеріннің түрлерін біледі. Ермексазбен жануарларды мүсіндейді. Барлық оқушыларды қамту. Сұрақ жауаптар жұптық ,топтық жұмыстар. Дереккөздер. 5сынып бейнелеу, журналдар, энциклапедия. Сабақ барысы Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатынәәдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау(формативті, суммативті) Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру - үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады Топта жұмыс істеу арқылы мүсіндеу ұғымымен танысады және мүсіндеу түрлерімен танысады. Үйымдастыру: Оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Сәндік қолданбалы өнер жайлы оқушылардың білімін мәтін арқылы талқылағанда «джексо» әдісін қолданып, сұрақтар арқылы білімі тексеріледі. Оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы «Сәндік қолданбалы өнер» тақырыбындағы олардың шығу тарихын ,өнер түрлерін диалог арқылы пікірлерін білдіреді. Ынтымақтастыққа үйрету. Бір- бірінің жұмысын толықтырып, көмек көрсетеді. Толықтыруда дәлелді пікір айтады. Бір оқушыны өзара келісіп шығарады . 2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік ой түйеді және қалыптастырады. СТО,АКТ. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау .Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес. Жана сабақ: « Мүсін өнері» Жана сабақ бастамас бұрын оқушыларды малекула ойынымен топқа бөлінеді, топтарға топ ережелері түсіндіріледі.Мүсіндеу өнері жайлы слайтд арқылы мағұлмат беріледі. Топтарға тапсырма беремін 1топқа ермексаз,түрлі -түсті қағаздарды пайдаланып, ескеркіш алаңының композициясын құру тапсырылады. 2топқа ертегілер әлемінің композициясын құруға. 3топқа табиғатты жануарлармен байланыстырып бейнелеуге тапсырылады. Оқушылардың іс-әрекеті мәтінді «джексо» әдісімен қысқаша талқылап алады, бір-бірінен сұрайды, топқа бөлінеді, топ ережелерін сақтайды топ басшысын тағайындайды, бірлесіп постер жасайды. Бір- бірінің жұмысын толықтырып. көмек көрсетеді. Толықтыруда дәлелді пікір айтады. Бір оқушыны келісіп шығарады. 3-кезең: Ой-толғаныс: - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; - синтез, бір-бірімен ой бөліседі - сабақ қорытындысы Оқыту үшін бағалау.Оқушыл-ардың жас ерекшеліктеріне сәйкес Әр топтың жасаған постерлерін қорғау барысын бақылай отырып, олардың жасаған жұмыстарына бағыт- бағдар бере отырып, жеткен жетістіктерін жіберген қателіктерін , оқушылардың өздеріне талқылатып бағалауларына көмектесу. Сабақты қорытындылай келе мүсіндеу өнеріндегі жұмыр және рельефті мсіндердің айырмашылығын ажырата білетіндігін байқау. Оқушылар өздерінің жасаған постерлерін қорғау барысында берілген тапсырманың тақырыпқа байланысты құрылған комозициясын қаншалықты манызды екенін өз ойларын толық жеткізе алуы. Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) Мүсіндеу өнері тақырыбын оқуға ,тест құрауға, жануарлардың қозғалысын мүсіндеуге. Рефлексия | |
Просмотров: 1701 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|