Главная » Статьи » В помощь учителю » ИЗО и черчение |
Узбаканов Мұратхан Турсынханович «№1 жалпы білім беретін орта мектеп» ММ ШҚО Курчатов қаласы Сабақтың тақырыбы: Өркениеттерді құрудың композициялық негізі Сабақтың мақсаты: 1. оқушының күнделікті өмірдегі бұқаралық ақпараттық құралардың, жарнамалардың оқыған көрген кездегі байқағыштық және есте сақтау қабылеттерін дамыту, елестету арқылы ойша сурет салуға дағдыландыру 2. Салатын суреттерінде композициялық орналасуына мән беруді қалыптастыру 3. әдемілікке, сүйіспеншілікке, өнерді сүю қабылеттерін көтермелеу Сабақ түрі: Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет, геометрия (6 сынып шеңбер ұзындығы, 7 сынып дөңгелектің ауданы), сызу. Сабақ көрнекілігі: слайд, плакат, қарындаш, түрлі түсті фломастер. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру 1)Оқушыларды сабаққа бағыттау. Сынып оқушыларын түгендеу. 2)Сыныпты топқа бөлу.Әр топқа өз белгілерін таңдау. ІІ Жаңа сабақты түсіндіру. 1.Кіріспе. Сабақты түсіндіру кезеңдері. 1)Әрбір халықтың өзіне тән, өзіне ғана түсінікті бейнелі хабарлай тарихы болған, бұған біз көне халықтардың жартастағы бейнелеу өнері. Жартастағы суреттер – қызы охрамен боялып немесе тас бейне қашалып, сызылып салынған суреттер адам баласы жасампаздығының көнеден келе жатқан түрі болып саналады. 2)Негізінен сурет бұжыр граниттің бетіне охрамен салынған суреттердің тобы Ертістің жоғарғы жағында – Смолянка, Бухтырма, Манат, Жанатас, Сарқымбет және басқаларының маңайынан ұшырасқан. Ұлан ауданындағы бестерек ауылынан солтүстік батысқа қарай 3 км жердегі Ақбауыр үңгірінің төбесіне охрамен салынған символикалық таңбалар полиметалл дәуірі (б.з.д. 3 мың жылдықтың соңы 2 м.ж. басы) өнерінің аса маңызды ескерткіші болып табылады. 3)Негізгі мағыналық салмақ, әрине белгілердің – айқыштар, ұшырғыштар, ирек, үзік сызытар, нүктелер, тікбұрыштар төңірегінде қашалған, бұл тастағы қашалған таңбалар казіргі таңда өздеріңіз теледидар, газет беттерінен көріп жүргендей көнелігімізді білдіретін белгілер ретінде де пайдаланылуда, қазіргі заманда фирмалық белгі, логотип, эмблемалар өз ерекшеліктерін мағыналарымен айқындайды. ІІ . Оқушыларға тапсырма : 1) Қазақстан телеарнасының белгісі түстерімен, оюымен ұлттық нақыш білдерді, әрі композиясы, тартымдылығы бірден таным береді, осы түсінік бойынша сыныптағы әр қатар сайыс тобы болып құрылып, командаға ат қойып, сол командаға атына сәйкес эмблема, логотип, жасалу керек. Әр топ оқушылары әрқайсысы өз тапсырмалары бойынша салған эмблема, логотиптарын қорғайды. 2) Әр оқушы өзінің типін анықтайтын сурет композициясын салуы керек. Тапсырма орындалғаннан кейін оқушы өз суретін композиция құрудағы түсінігін дәріптейді. 3) Түстер таңғажайыпы. Эстетикалық талғамы, түс ерекшеліктеріне байланысты әрі композициясы бойынша топ жетекшілері берілген тапсырма арқылы топтың эмблемасындағы түс ерекшеліктерінің алыну себебін түсіндіреді.бағаланады. ІІІ. Қорытындылау. Берілген тапсырмалар бойынша топ оқушылары бағаланып, сабаққа қорытынды жасалады. | |
Просмотров: 1525 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|