Главная » Статьи » В помощь учителю » Физическая культура |
Ныгыметов Еркин Майжанович Семей қаласы КММ "№19 ЖОББМ" дене шынықтыру пәнінің мұғалімі 7 сынып ағылшын тілі және дене шынықтыру пәнінен кіріктірлген сабақ Тақырыбы: «Language and Sport» Мақсаты: Оқушыларды спорттық эстафеталық жаттығулар арқылы ағылшын тілі пәнінен берілген тапсырмаларды орындатып, ағылшын тілі мен дене шынықтыруға деген қызығушылықты арттыру. Лексикалық және грамматикалық тапсырмалар арқылы оқытып, жаздырып, аудартып ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Сөздік қорларын байыту. Сабақтың түрі: ағылшын тілі мен дене шынықтыру пәндерінің кіріккен сабағы Көрнекіліктер: тақырып жазылған плакат, тақырыпқа сай құрылған әр топқа берілетін тапсырмалар, кроссворд, спорттық құрал-жабдықтар. Сабақтың барысы: Өткізілетін орны: спорт зал I. Ұйымдастыру: Оқушыларды екі топқа бөліп тұрғызу. Эстафеталық сайыстарға арналған спорттық құрал- жабдықтарды дайындау. II. Кіріспе бөлім: Әр топ басшысы өз тобын сапқа тұрғызу. III. Негізгі бөлім: Сайысты жүргізу. IV. Қорытынды бөлім: Жеңімпаздарды анықтау. Бағалау. I. Good day boys and girls! Good day dear teachers, guests and our participants of sport competition! The theme of our competition is «Language and Sport». Today we’ll have a competition of two teams. They are pupils of 7 th forms. You are welcome to our sport competition! II. The captains of teams must introduce themselves. III. Let’s begin our competition. There are some tasks on the blackboard. The task for You is to run to the blackboard one by one and do all the tasks in a right way. Let’s start our competition. 1. Эстафете таяқшасы мен жүгіру және берілген сұрақтарға жауап беру. А) The 1st task for our teams is to complete the words with the letters: 1. Fa – h – r (father) 2. M – t – er (mother) 3. Br – th – r (brother) 4. Si – t – r (sister) 5. Gran – mo – h – r (grandmother) 6. Gr – nd – ather (grandfather) 7. Un – le (uncle) 2. Кубиктерді шеңберге салу және берілген сұрақтарға жауап беру. А) Give antonyms: 1. white - black 2. expensive – cheap 3. new – old 4. hot – cold 5. clean – dirty 6. good – bad 7. long - short 3. Клюшкамен допты алып жүру және берілген сұрақтарға жауап беру. А) Do you know the names of the flowers? Dandelion, tulips, daisy, snowdrops, roses, ox-eye-daisy 4. Баскетбол добын женге ұрып барып берілген сұрақтарға жауап беру. А)Write 3 forms of the verbs: 1. be – was – been 2. go – went – gone 3. do – did – done 4. get – got – got 5. make – made – made 6. come – came – come 5. Волейбол добын жермен домалатып апарып берілген сұрақтарға жауап беру, қайтарда домалатып әкелу А) Write the names of the transports: 1. I usually take a bus to go home. 2. She sometimes gets to school by car. 3. He bought a ship last year. 4. My father flew to France by plane. 5. Ann gets to the cinema by taxi. 6. Our family will travel by train next year. 7. In our town we haven’t tram. 6. Crossword «Sport» 7. Кіші допты корзинаға апарып салп сұраққа жауап беріп допты ауыстырып әкелу Put the number: 1. 5 apples +4 apples – nine apples 2. 3 pears + 2 pears – five pears 3. 1 ball + 7 balls – eight balls 4. 4 pens + 6 pens – ten pens 5. 4 books + 3 books – seven books 6. 2 pencils + 2 pencils – four pencils 7. 3 dolls + 3 dolls – six dolls 8. Орыннан секіріп командамен, бір оқушысекіреді өкшесі түскен жерден келесі бала секіреді А) Find out the colours of the animals: green, grey, white, brown, orange, blue. Городок ойынын құрастыру. IV. Do you like our competition? Thank you for your work. You were active, attentive and clever. See you soon! Good bye! Сайыстың соңында жеңген топты марапаттау. Сабақтың мазмұны Уақыт мөлшері Әдістемелік нұсқау 1 Кіріспе бөлім: Сапқа тұрғызу, танысу, түгендеу. Мәлімдеме қабылдау Сәлемдесу Сабақ мақсаты: қозғаламлы ойындар арқылы оқушылардың ептілігін дамыту, жылдамдығын арыттыру, қысқа қашықтыққа жүгіруді жетілдіру. Жүрек соғысын өлшеу 15 сек. Саптық жаттығулар .орында оңға, солға, шұғыл. Бұрылу, секіріп шұғыл бұрылу. Оң иықпен алға жүру, аяқтың ұшымен жүріс, қол үстіге созулы Өкшемен жүріс, қол белде Аяқтың сыртымен, ішімен жүріс қол жанда. Алға адымдап, әр адым сайын қолды аяқтың ұшына тигізіп жүру, Денені тік ұстап жартылай отырып жүру, қол алдыда Жеңіл жүгіріс, жүгіріп жүріп оң иық алға, сол иық алға секіріп жүру, қол белде Тізені көтеріп қолға тигізу, аяқтың сыртына қол тигізіп жүгіру, аяқтың ішіне қол тигізіп жүгіру Жүгіре келе биікке секіріп жүгіру Демді қалыпқа келтіру, жай жүріс Гимнастикалық таяқшалрды алып сапқа тұрғызу. Б.Ж. аяқ иықтың мөлшерімен:Таяқшаның екі ұшынан ұстап 1-2 кеудеден алға итеру, 3-4 кеудеден үстіге итеру Б.Ж. таяқшаның екі ұшынан ұстап үстіге көтеріп 1-2 оң жақ жанға иілу, 3-4 сол жақ жанға иілу. Б.Ж. таяқша желкеге қойып 1-2 оң жаққа бұрылу, 3-4 сол жаққа бұрылу Б.Ж. таяқшаның екі ұшынан ұстап үстіге көтеріп 1-2 алға иілу, 3-4 артқа иілу. Б.Ж. таяқты алдыға тік қойып, екі қолды үстіне қойып 1-2-3 алға иіліп 4-ші тік тұру Б.Ж. таяқты алға созып отыру -1, тұру -2, -3 отыру, -4 тұру Б.Ж. таяқтың екі ұшынан ұстап 10рет аттау Б.Ж. таяқтың екі ұшынан ұстап алға иіліп,1-2-3 еденге тигізу, 4 тұру. Б.Ж. таяқты жерге қойып, оң жағынан бастап аяқпен үстінен басып жүру. 10-12 мин. 0,5 айналым 0,5 айналым 0,5 айналым 0,5 айналым 0,5 айналым 1 айланым 1 айланым 0,5 айналым 6-8 рет 6-8 рет 6-8 рет 6-8 рет 6-8 рет 6-8 рет 6-8 рет Бұйрықты дұрыс толық орындау Денені тік ұстау Ара-қашықтық сақтап жүгіру Тізені толықкөтеру Таяқшаны дұрыс ұстау Жаттығуларды дұрыс, мұқият орындау. 2 Негізгі бөлім Оқушыларды үш командаға бөліп тұрғызу. 1-ші жаттығу эстафета таяқшасымен жүгіріп барып сұраққа жауап беріп, қайта жүгіріп қайту, келесі балаға беру. 2-ші жаттығу; кубиктерді алып бір-бірлдеп шеңберге салып, сұраққа жауап беріп қайтарда кубиктерді жинап әкелу. 3-ші жаттығу; клюшкамен кіші допты жерге домалатып апарып сұраққа жауа бере, қайтарда допты мдомалатып әкелу. 4-ші жаттығу; волейбол добын жерге домалатып апарып шеңберге салып, сұраққа жауап беріп, қайтарда домалатып әкелу. 5-ші жаттығу; баскетбол добын жерге ұрып бара ұстап сұраққа жауап беріп, қайтарда жерге ұрып қайту. Жүрек соғысын тексеру 6- «SPORT» кроссвордын шешу 7-ші Кіші допты апарып сұраққа жауап беріп, қайтарда допты ауыстырып әкелу. 8-ші жаттығу; командамен орыннан секіру, бірінші бала секірген орыннын екінші бала сеікріп жалғастыру 9-шы жаттығу; берілген тапсырма бойынша «Қалашық» ойынын құрастыру Оқушыларды тұрғызып «ЛОТОС» жаттығуын жасау 20-25 мин. Таяқшаны қолына беру Кубикті шеңберге дәл салу Допты жанында домалатып жүгіру Допты түсіріп алмау 3 Қорытынды бөлім; Сапқа тұрғызу, демді қалыпқа келтіру Оқушылардың жүрек қағысын анықтау. Сегіту жаттығуы; «Сынып» деген бұйрықты айтқанда орындайды, «сынып» деген сөз айтылмаса орындамайды. Сабақты қорытындылау, бағалау. Үй тапсырмасы: Отырып тұру, орында биікке секіру 15 рет. Источник: http://в разделе физическая культура | |
Просмотров: 887 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|