Оқудағы жаңа әдістер Қазақстанда білім беру жүйесі жаңа бір ағымға түсті деуге болады. Елімізге кәсіби білімі жетілген,қай мамандық иесі болмасын қоғамда бәсекеге қабілетті маман иелері сұранысқа ие. Білімі мектеп қабырғасында жүріп жақсы орта білім-ілімнен сусындаған ұрпақ әрі қарай өмірінде білімін жетілдірсе қоғамда жақсы маман ретінде сұранысқа ие, бәсекеге қабілетті тұлға маман болады. Елімізде осы білімді ұрпақты дайындау үшін, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып қоғамға керек маман дайындау үшін, білім берудің жаңа жобаларын құру негізгі міндет. Мемлекеттің саясатына, еліміздің экономикасына, халықтың әлеуметтік жағынан жақсы қорғалуға жаңаша жүйе әкелетін белсенді, білімді, көшбасшы тұлғаны қалыптастыру заман талабы.Жаңа білім беру жүйесі – мектептерде оқушыға жаңаша білім беруді оқушыны тұлға ретінде дамытуға, жетілдіруге бағытталған оқытудың жаңа технологиядағы әдіс-тәсілдерді оқыту жүйесіне енгізіп білім беруді жетілдіруде. Білім беру жүйесінде оқушыны, өз бетімен оқуға, өз пікірін ашық айтуға, сабақта зерттеу жұмыстарын зерделеуге, қорытынды шешім шығаруға, мәселелердің жақсы шешілуіне үйрететін бағыт-бағдар беретін жаңаша оқыту – оқу жүйесін құрып оқушыны дамыту жаңа дәуірде елдің даму үдерісі, білімге тікелей байланысты. Еліміздің дамуы басқа елдермен әр салада бәсекеге қабілетті,дамыған мемлекеттер қатарында көру үшін де білімді, білікті маман дайындау негізгі міндет.Жаңа әдіс-тәсілдерді оқу жүйесінде қолдану мұғалімнің пәнді оқытудағы басты мақсаты. Жаңа технологияның әдістерін пайдалану педагогикада оқыту міндеттерін ізгілендіру оқушының өздігінен ізденіп білім алуын дамыту-жетілдіру.Білім беру жүйесіндегі енгізілген жаңа технологиялар әр бағыттағы cтратегиялық әдіс-тәсілдерін қолдана отырып сапалы білім беру мұғалімдердің негізгі мақсаты. Мұғалімнің шығармашылық ізденістері жаңаша білім беруде өте қажет. Жаңаша оқыту жүйесінде оқушының бұрынғы білімін жаңа оқыту жүйесімен ұштастыра байланыстырып алған ақпараттарды, идеяларды синтездеу, олардың маңыздылығы туралы ойлану оларды салыстыру-технологиясының бірі:сыни тұрғысынан ойлауды үйрету, жетілдіру.Оқу барысында берілген тапсырмаға шешім іздеу, пікір алмасу, зерделеп қорытынды жасап отыру. Сыни тұрғысынан ойлау әдісінде оқушы өз ойын еркін айтуға, дәлелдей білуге және басқа оқушының ойын тыңдауға, сол ойды салыстырмалы түрде салыстыруға, зерттеу жұмыстарын жасауға, сыпайы болуға, басқа білім алушылармен тіл табысып бір қорытындыға келуге үйренеді. Сыни тұрғысынан ойлау – оқушыларға бірлесіп жұмыс істеуге, жинаған ақпарат көздерін салыстыра отырып өздеріне тиімдісін, керегін алуға үйретеді. Сыни тұрғыдан ойлау – оқушының логикасын дамытады. Батылдық, сенімділікке тәрбиелейді. Жеке өзінің дамуын жетілдіреді. 1. Өз шешімдерін, жауаптарын айтуға жетіледі. 2. Өзіне керекті жауаптың негізгісін алуға. 3. Мәселелерге сын көзбен қарап, дұрыс шешім шығара алуға. Өз ойын айтуға, дәлелдеуге, қорытынды шығаруға үйретеді. Мұғалімдер тапсырма бойынша кеңес беріп, қадағалап, ой тастап оқушыны жетілдіріп, дамытып отырады. Оқушының мақсаты ізденуге, оқуға, ақпарат жинауға үйрену.
|