Главная » Статьи » В помощь учителю » Физическая культура |
Алматы қаласы, Алатау ауданы И.Қ.Мандоки атындағы №154 ЖББ мектеп Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Көшенов Даулет Сейдрахманұлы Қысқа мерзімді жоспары 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Қысқа қашықтыққа жүгіру, жоғары қашыққтыққа 60- метірге жүгіру Мақсаты:Жүгіру түрлері туралы білімін жетілдру, жүгіру техникасын үйрену, денсаулығын нығайту. Іс-әрекет Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Уақыты Ресурстар 1-әрекет Түгендеу, сәлемдесу. Сапқа тұру, сәлемдесу. 3 минут Сабақ тақырыбын айту. Ақпаратты алу және ұйымдастыру Мақсатын түсіндіру, беру. ТҚ ережелерімен таныстыру. 2-әрекет Қыздырыну жаттығуларын Ұжымдық жұмыс: Дамыту жасату, жүру, жүгіру, бір Оқушылар жаттығуды жаттығуларын орында тұрып орындалатын орындайды. орындау жалпы жаттығуларын жасату. 7 минут 3-әрекет Мазайка әдісін қолданып Қызығушылығы оянады, Жұпқа бөліну, Үлестірме жұпқа бөлу. Жұптар жұпқа бөлінеді. бағалау бағалау анықталып, парақтары парақтары бір-бірін бағалау парақтары таратылуы таратылып, түсіндіріледі. 3 минут 4-әрекет Қысқа қашықттыққа Спорттың осы түрі Ақпарат алу Әйгілі жүгіретін бойынша жаңа 10-минут спортшылар атақты спортшылармен ақпараттармен суреттері,60-метрге таныстыру. қамтамасыз етіледі, жүгіру Әлемдік, Қазақстандық әйгілі спортшылармен көрсеткіштері. олардың нәтижесі мен танысады, жетістіктері (Мультимедиялық жетістіктерін айту туралы мағлумат тақта) ноутбук арқылы олардың алады.Суреттерін көреді, қызығушылығын біле жүреді. ояту,арттыру. Осы материалдарды мультимедиялық тақта(ноутбуктен) суреттер, бейне роликтар арқылы көрсету. 60-метрге жүгіру техникасын, нәтиже көрсеткіштерін слайттар арқылы көрсету. Сұрақ-жауап жүргізу. 5-әрекет Жұппен жұмыс: Оқушылар көрсетілген Жаңа тақырып Әр жұп сөреде тұру, материалдарды бойынша сөреден шапшаң жүгіріп шығу, пайдалана отырып жаттығуды мәре сызығын кесіп өту сөреден шапшаң жүгіріп орындау техникасын жұппен талқылату. шығу, мәре сызығын 12-минут Жаттығуды дурыс орындауды , кесіп өту техникасын бұйрықты тыңдауды талап ету. жұппен талқылайды. Жаттығуды дұрыс орындауға тырысады 6-әрекет Сергіту сәті: «Жұбыңды тап Оқушылар ойынды 2-минут Қима қағаздар ойыны.» ереже бойынша ойнайды. 7-әрекет Жұптармен тұрғызып, Оқушылар бір-біріне Кері байланыс «Серпілген сауалдар» қойылған сұрақтар 5- минут ойыны арқылы, сабақты арқылы жаңа сабақты қорытындылау, кері қаншалықты игергенін байланыс. көрсетеді. 8-әрекет Жұптарға таратылған Бір – бірін критерилер Бағалау Бағалау бағалау парақтары арқылы бағалайды, 3-минут парақтары арқылы әр жұп бірін- бағалауды үйренеді бірі бағалайды. Табыс критерилері: 1.Сабаққа қызығушылығы мен ынтасы 2.Жаңа сабақты қаншалықты игергендігі 3. Жаттығу орында нәтижелері, уақытты мен дұрыстығы. 4.Жұптар жұмыс жасауы. Үйге тапсырма беру. | |
Просмотров: 998 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|