Главная » Статьи » В помощь учителю » Физическая культура |
Сабақ жоспары Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: 4 «Қазақ ұлттық ойындары» Мектеп: ФМБ НЗМ Астана Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Класс: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Зияткерлік ойындар. Осы сабақта қол жеткізіле- тін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме 7.2.3.1. Әр-түрлі тактика мен стратегияларды көрсету және тусіну. Сабақ мақсаты *Сабақ кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау. *Оқушылар командада жұмыс істеу дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін жақсартумен жұмыс істейді. Жетістік критерийлері Оқушы: - ұлттық қозғалыс ойындарын өткізу кезінде қауіпсіздік техникасын білу және сақтау керек. - ережелерді біледі, ұлттық қозғалмалы ойындарды сипаттайды және көрсетеді. Тілдік мақсаттар Мыналарды қамтиды: • ұлттық, зияткерлік • стратегия, тактика, жүріс • «Тоғызқұмалақ» (құмалақ, тұздық, отау, атсырау), «шахматтар», • рөлдер: ойыншы, төреші • команда, қарсылас, шабуылдау, қорғаныс • ережелер, бағалау, адал ойын • «Белбеусоқ» • «Соқыртеке» Талқылау үшін сұрақтар: • Сендер осы ойында артықшылық алу үшін қандай стратегиялық шабуылдарды қолдана аласыңдар? • Ойын сендердің әлеуметтік дағдыларыңды қалай дамыта алады? • «Белбеусоқ» ойынында өз қарсыласыңды ұту үшін қандай тактиканы қолдануға болады? • Ойынды күрделендіру үшін қалай өзгертуге болады? • Сендер оң нәтижеге жету үшін ойынға қандай үлес қоса аласыңдар? Құндылықтарды дамыту Сабақ кезіндегі оқушылардың бір біріне деген сенімділігін арттыру. Сыйластык, қарым қатынас. Пәнаралық байланыстар физика, геометрия пәндерімен байланысты АКТ қолдану дағдылары Тактика мен стратегияларды көрсету және тусіну ноутбук арқылы корсету. Бастапқы білім Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және сыныптан тыс сабақтардан спорттык ойыннан сабақтарынан тәжірибесі болады деп күтіледі. Сабақ барысы Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Оқушылардың сапқа тұруы, сәлемдесуі және баяндау. Сабақтың міндеттерімен таныстыру. Солға, оңға бұрылу. Сапқа тұру қадамы, сол жерде ширату және майысу, жүру, жүгіру. Иық, шынтақ, жамбас, тізе буындарына және омыртқаға амплитудасы жоғары жалпы дамыту жаттығулары. Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Негізгі сабақ (Б, К, ЖЖ, Ф) «Тоғызқұмалақ» ойынындағы негізгі ережелерді қарастырыңыз. Ойынның мақсаты – ойыншы өз серіктесіндегі 81 тастан көбірек жеңу екендігін түсіндіріңіз. Ойыннан кейін олар пайдаланылған тактиканы және ойынды жақсарту бойынша стратегияларды талқылайды. Топ қатысушыларына өзінің ойыншысына көмектесулеріне болады. (Б, К, ЖЖ, Ф) Төмендегі комбинацияларды ойнау: 1. 54 11 2. 32 55x 3. 89 35 4. 78 47 5. 67 51 6. 46 1. 76 11 2. 65 77x 3. 89 13 4. 44 78 5. 33 82 6. 82 1. 87 11 2. 65 67 3. 78 13 4. 44 12 5. 33 67 6. 22 1. 98 11 2. 87 24 3. 76 13 4. 33 25 5. 55 34 6. 94 Тоғызқұмалақ тақтасы және мүсіндері (жұпқа). Ойын ережесі бойынша ақпарат: http://abaj.kz/load/nashi_fajly/programmy/skachat_igru_quot_togyz_kumalak_quot/4-1-0-8 http://togizkumalak.kz/rules/2-rulesrus.html Сабақтың соңы Рефлексия. Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: • Ойын қалай басталады? • Ойын қалай аяқталады? • Бұл ойында артықшылыққа ие болуы үшін, қандай шабуылдау стратегияларын пайдалануға болады? • Сендер қандай тактикалар мен стратегияларды білесіңдер және қандай таныс тактиканы мен стратегияларды қолдана алдыңдар? Дифференциация–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Дифференциация тапсырманы күрделендіру Бақылау, кері байланыс оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын белгілі бір критерийлер бойынша тәсілдер арқылы бағалай алады. Жаттығулар орындау барысында қауіпсіздік техникасының сақталуы және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:Денсаулық сақтау әдістері,сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері,сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережелерінің тармақтары. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. 2. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? | |
Просмотров: 446 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|