Главная » Статьи » В помощь учителю » Технология |
Прназаров Дауиржан Амангалиевич, А.Жанпейісов атындағы № 105 орта мектептің технология пәнінің мұғалімі, Қармақшы ауданы, Қызылорда облысы Сабақтың тақырыбы: Жонғыш құрал-саймандар және айлабұйымдар Сыныбы: 8 «Б» Пәні: Технология Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды ағаш жону білдегімен танысу және оны қолдану; жұмыс амалдарын, бұйымның ішкі беттерін жону үшін кескіш аспапты таңдай білуге, дайындамаларды бекітетін айлабұйымдарды таңдауға үйрету. Тәрбиелік: Оқушыларды көркемдік жұмыстарды орындауда эстетикалық талғамға тәрбиелеу. Дамытушылық: Оқушылардың қауіпсіздік ережесін тиімді пайдалану арқылы жонғыш құрал-саймандар және айлабұйымдармен дұрыс жұмыс жасау қабілетін дамыту. Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ. Сабақтың типі: Аралас сабақ. Сабақтың әдісі: Түсіндірме, практикалық Сабаққа қолданылатын стратегиялық әдістер: Интерактивті әдістер, СТО технологиясының әдіс-тәсілдері Көрнекілігі: слайдтар, интерактивті тақта, видео ролик, сызба, сурет. Құралдары: ағаш жону білдегі, жону құралдарының жиынтығы, айлабұйымдар, өлшегіш құрал, дайындамалар. Пайдаланған әдебиет: Технология 8,9 сынып оқулықтары «Оқыту үрдісіндегі танымдық және шығармашылық әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану» Е.Дүйсенов, А.Балғожаев Қызылорда 2006ж Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. 2. Оқушы назарын сабаққа аудару. «Бағдаршам» әдісі: әр оқушы сабаққа немесе сұраққа өз дайындығы туралы түрлі-тсті стикерлер арқылы белгі береді: «жасыл» - дайын, «сары» - күмәнді, «қызыл» - дайын емес. Жеке оқушылармен жұмыс. Үлестірмелі парақтар. Қызығушылықты ояту кезеңі Ағаш жону білдегінде қандай бұйымдар жасалады? II. Үй тапсырмасын тексеру Ағаш жону білдегі. «Кім біледі?» ойыны. ТСД-20 ағаш жону білдегінің бөліктерін слайд арқылы сұрау «беске» білетін оқушы 1 сұраққа жауап беріп, қалғаның оқушылардан «кім біледі?» деп сұрайды. Жону дегеніміз не? III. Үй тапсырмасын бекіту Сөйлейтін сандар 56 81 30 42 32 18 72 63 28 36 27 20 45 16 48 ғ ш а ж у г д н о л е б і і а 6 х 5 = 7 х 6 = 4 х 5 = 7 х 8 = 4 х 7 = 5 х 9 = 8 х 6 = 9 х 7 = 6 х 6 = 9 х 9 = 4 х 8 = 8 х 9 = 9 х 3 = 6 х 3 = 4 х 4 = IV. Жаңа сабақ.. Жонғыш құрал-саймандар және айлабұйымдар. Ой қозғау. Жонғыш құрал-саймандардың қандай түрлерін білесіңдер? Жоңғыш құрал-саймандар кескіш қашаулар құрылымы бойынша өте алуан түрлі, олардың әр түрлі болуы білдектің құрылымдық ерекшелігіне және қолданылуына байланысты болады. Олар қолмен – білдек асты тірегі бар білдекте жұмыс істеуге арналған және құралкүймешікті – механикалық беріспен жұмыс істейтін білдекке арналған болып екіге бөлінеді. Фасонды кескіштерді бұйымда фасонды пішіндер қыру үшін қолданады. Әр түрлі пішінді бұранда ою үшін арнайы кескіштерді қолданады. Бекітуші айла бұйымдарға: қысқұрылғы, үшаша, қысқы жатады. Қысқы және үшашамен осьтік жонуда дайындаманың бір шетін ұстатады. Сонымен бірге қысқыны ұсақ тетіктердің ішкі жағын қырғанда бекітуші айла бұйым ретінде қолданады. Қысқұрылғы үлкен өлшемді дайындамаларды өңдегенде және жалпақ тұтас дискілерді қырғанда бекітуші айлабұйым ретінде қолданылады. Үш жұдырықшалы қысқы дайындаманың центрін қыспақ жұдырықшалары Сергіту кезеңі. Интерактивті тақтаның көмегімен жонғыш құрал-саймандар және айлабұйымдар туралы видео ролик көрсету. Не көрдіңдер, не қызықтырды? Ағаш өңдейтін токарь станогімен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелері Жұмыс кезіндегі қауіп түрлері: 1. Жаңқаның ұшуынан көз жарақаты; 2. Айналу бөліктеріне жанасудан қол жарақаты; 3. Дұрыс пайдаланбаудан қол жарақаты; 4. Дайындаманы станокқа дұрыс бекітпеуден немесе дайындаманың сапасыздығын дене жарақаты болуы мүмкін, сондықтан: Жұмысқа дейін: 1. Жұмыс киіміңді дұрыс киін. Жең, галстук, белбеу т.б. киімдеріңді ретте. 2. Станокті тексер (ременді берілістің қорғаныш бөліктері, заземление т.б.). 3. Жұмыс орныңда артық ешнәрсе тұрмасын. 4. Дайындаманы мұқият тексер (көз, жарық, т.б.). 5. Пышақ тіреуіштің биіктігін дайындаманың центрлік сызығына дәл келтіріп, арақашықтығы 2-3 мм болсын. 6. Пышақтың жүзін тексер. 7.Станокты бос айналдырып тексеріп көр. 8. Көзіңе көзәйнек ки. Жұмыс кезінде: 1. Кесу жұмысы станок толық күшімен айналған соң баста. 2. Пышақты дайындамаға күш түсірмей, аздан тос. 3. Пышақ тіреуішпен дайындаманың арасын қалыпты жағдайға келтіріп отыр. 4. Жарақат алмас үшін: а) станокқа қатты жақындама; ә) станок үстінен алыс-беріс жасама; б) өлшеу жұмыстарын станок толық тоқтаған соң жүргіз; г) жұмыс істеп тұрған станокті тастап кетпе. Жұмыстан кейін: 1. Жұмыс орныңды ретке келтір. 2. Станокті мұғалімге тапсыр. 3. Өзіңді ретке келтір. Сарамандық жұмыс Жеке Жұмыс киімін кию: фартук, жеңқап Жұмыстың мақсаты: ағаш жону білдегімен танысу және оны қолдану; жұмыс амалдарын игеру. Жабдықтар мен құрал-саймандар, айлабұйымдар: ТСД-120 білдегі, әр түрлі қашаулар, бекіме айлабұйымдар, штангенциркуль, сызғыш, осьтік және тура жонуға арналған дайындама, қалам, кронциркуль, нутромер, қима үлгілер. Техникалық мәліметтер: білдекте сызатсыз, бұтақсыз, шірігі жоқ, жақсы кепкен дайындаманы өңдейді. 1. Көркемдеп жону жұмыстарының күрделілігіне байланысты ағаш жону білдегінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін орындауға ерекше назар аудару. 2. Технологиялық карталарды тарату. 3. сызбаларды оқып-үйрену және тиісті құрал-саймандар мен айлабұйымдарды таңдап алу. 4. Тетіктерді жонып үйрену. Видеоролик (ағаш жону білдегі) V. Жаңа сабақты бекіту «Өзіндік мысал» ойыны: Жаңадан өтілген тақырыпқа оқушылар өз мысалдарын келтіріп, өз тапсырмалары мен жорамалдарын дайындайды. VІ. Бағалау VІІ. Үйге тапсырма беру «Идеал тапсырма» әдісі: Әр оқушы өзі орындайтынүй тапсырмасын өзі таңдайды. Біреу қосымша дерек жинаса, келесісі сурет салуы, үшіншісі көркемдік бұйым жасау үшін технологиялық карта құрастыруы мүмкін. | |
Просмотров: 2773 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|