Главная » Статьи » В помощь учителю » Технология |
Сабақтың тақырыбы: Сымтемірмен жұмыс. Сабақтың максаты: Қауіпсіздік ережесін сақтай отырып, сымтемірден бұйым жасау технологиясымен таныстыру, жұмыр тістеуікпен және қысқышпен жұмыс icтeyгe үйрету, металды көркемдеп өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Оқушыларды жұппен және топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу Сабақтың түpi: Аралас сабак. Сабақта қолданылатын әдістер: Жұптасып және топпен жұмыс. Сызу, түсіндіру, салу, көрсету,таныстыру. Сабақтың көрнектілігі: Сым оның түрлері, шынжыр баулар, жұмыр тістеуік, қысқыш,балға, қайшы. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды сабақтың максатымен таныстыру. Жетелеу сұрақтарын беру: 1.Сымның қандай түрлерін білесіңдер? 2. Диаметріне байланысты сымдардың майысуына түсінік беріңдер. 3. Сымнан жасалған әшекей бұйымдарды атаңдар. Мұғалімнің кіріспе сөзі Сымтемір-ұзын, жіңішке металдан жасалған бұйым.Сымтемірлерді орам түрінде шғарады. Сымтемір электр сымдарын, музыка аспаптпрының ішектерін, ине, шеге,серіппе, шынжыр, металл торлар т.б. шығарылады. Қолданылуына байланысты болат, мыс, алюминий сымдары т.б. шығарылады. Сымтемірден бұйымдар жасамас бұрын алдымен оны түзетіп алу керек. Яғни түзеу, қию және ию процесстерін үйреніп алу керек.Жуан болат сымдарды темір балғамен түзесе мыс немесе алюминий сымдарын ағаш балғамен түзейді.Жұмсақ,жіңішке сымдарды тақтайға шегеленген шегелердің арасынан өткізу арқылы, жұмыр темірді айналдыра өткізіп екі жағынан кезек тартқылау арқылы түзеуге болады. Жун сымдарды шапқының көмегімен, жіңішке сымдарды тістеуіктің көмегі арқылы кесуге болады. Сымтемірлерді ию олардың жуандығына байланысты . жуан сымдарды төс темірге қойып,балғамен түзеу немесе слесарь қысқышына қысып иеді. Жіңішке сымдарды тістеуіктің көмегімен иеді. .Буйым жасаудыц технологиясы Сым темірді өрнектер бейнесіне келтіру өте сезімталдықты, іскерлікті талап етеді. Мұнда сымның калыңдығы да ecкepіледі. Өрнектердің шағын бөлшектері жіңішке сымнан, ал күрделі бөліктері жуан сымнан жасалады. . Бөлшектердің әр бөлігі жобаға байланысты колданады, олардың ipi бөлігі қолмен бұралып, өрнек салынады да, ал ұсак бөліктеріне арнаулы кұрал-саймандар қолданылады. 1. Әрбір бөлшекке қанша сымның жұмсалатынын нақты есептеу. 2. Әр топта бас қатырғыш жасау Сымнан сақина жасау технологиясы: 1. Сымның шетін жұмыр тістеуікпен қысу, ол тістеуіктің қысқан жерінен сәл шығып тұруы тиіс. 2. Сол қолдың бас бармағымен сымның үстіне қойып, неғұрлым тісіне жақын ұстайды. 3. Оң қолмен тістеуікті оңға қарай айналдырып, сымды мүмкіндігінше шеңбер жасап майыстырады.Бұдан кейін жұмыр тістеуікпен қысады. 4. Сымды қысып, дөңгелек сақинаға айналғанша майыстыра береміз. 5. Бұйымды тазартып, өңдейміз. Сабакты бекіту: 1 .Сымтемірді қалай алады? 2.Сымтемірдің неше түрін білесің? З.Бұралған, қисық сымды қалай түзетуге болады? 4.Сымды қалай кесуге болады? 5.Сымды қалай майыстыруға болады? Окушы білімін бағалау, көтермелеу, мадақтау. Үйге тапсырма: Мәтінді оқу , Сымнан жасалатын өрнектердің суретін салып келу. | |
Просмотров: 2724 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|