Главная » Статьи » В помощь учителю » Технология |
Жобамен жұмыс. Жобаны жүзеге асыру. Жобаны таңдау және оның кезеңдері. Сабақтың мақсаттары: Жобалау шығармашылық жұмысы туралы білім қалыптастыру, жобаны таңдау, оқушылардың ағашпен бұйым жасаудағы мүмкіндіктері мен икемдіктерін бағалау. Білімдік: қабырғалық мүсін жасау техникасы жөніндегі білімдерін бекіту. Дамытушылық: көркемдік талғамды дамыту, танымдық қабілеттерін, жобаны талқылау мен қорғау іскерлігін дамыту. Тәрбиелік: эстетикалық талғамды тәрбиелеу. Сабақ үлгісі: аралас. Сабақ өткізу әдістері: а) түсіндіріру-иллюстрациялық (әңгімелесу, дидактикалық материалмен жұмыс, көрнекілік); ә) жеке іздестірушілік; б) нұсқама; сарамандық жұмыс; өздігінен орындалатын жұмыс. Оқу құралдары: а) пәндік-табиғи объектілер, көрнекі құралдар; сарамандық-еңбек қызметі; ә) шығармашылық қызығушылық, жұмысқа қанағаттану. Жабдықтар: оқулық, жұмыс дәптері, мультимедиялық жүйе, экран, жобалар. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Жаңа материалды баяндау. Бүгінгі сабақтың мақсаты – шығармашылық жоба үшін объектіні таңдай білуге үйрену және ағаш жону техникасын жетілдіру. Жұмысты шығармашылықтүрде ұйымдастыру үшін сынып шағын топтарға бөлінеді, әрбір топтың өз жұмыс орны, қажетті құралдары болады және мұғалімнің кеңесін ала алады. Жоба бойынша жұмыс: 1. Жобаның көкейкестілігі. Жобаны жіктеу мен талқылау барысында іс-әрекеттер жоспары жасалады, проблемаға талдау жүргізіледі. Қазір қолда не бар және нені істеу керек деген сұрақ төңірегінде пікір алмасады. Идеялар мен ұсыныстар банкісі құрылады. (Жұмыс барысында мұғалім мақса қоюға көмектеседі, жұмысқа түзету еенгізеді). 2. Зерттеу. Жоба нұсқалары суреттермен, сұлбалармен, қысқаша сипаттамалармен қатар беріледі. Тақырып бойынша ақпарат жиналып, талқыланады. Бірлесіп талқыланғаннан кейін негізгі нұсқаны таңдап алады. Мұғалім іс-әрекеттер жоспарын жасауға көмектеседі. Жобаны дайындаудың технологиялық картасын құрастырады, аспаптар, материалдар іріктеліп алынады. Мұғалім әрбір топтағы технологиялық операциялардың реттілігіне түзетулер енгізеді. Оқушылар көрсетілген дайын жобаларға талдау жасайды, болашақ бұйымға қажетті заттардың тізімін құрастырады. 3. Жоба тақырыбын таңдап алуды негіздеу, идеяларды дайындау мен үздіктерін таңдап алу. Оқушылар мұғаліммен бірге алға ойылған мәселелерді талқылайды. Өз жобалары үшін қажетті ақпаратты іріктеп алады. 4. Нәтижелер мен қорытындылар: оқушылар дайындаудың оңтайлы технологияларын таңдап алып, болашақ жобалардың эскиздерін көрсетеді, жиналған ақпаратты нақтылайды, талдайды, қорытындылар жасайды. (Барлық жұмыс мұғалімнің бақылауымен жүргізіледі). 5. Қорытынды. Жоба жасау – бұл жеке тұлғаны өз қажетіліктерін сезінуге, бұйымдарды әшекейлеуге өзін-өзі көрсетуге бастайтын жол. Шығармашылық жұмыс процесінде оқушылар орындалған жұмыстан толық және терең қанағаттанушылыққа ие болады, олардың шығармашылық белсенділігі дамиды. | |
Просмотров: 1727 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|