Семей қаласы Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған №5 қосалқы мектеп-интернатының еңбек пәнінің мұғалімі Жұмабеков Жарқын Боранбайұлы Сабақ жоспары Сабақтың тақырыбы: «Балғаның сабын өңдеу» Сабақтың мақсаты: Білімділік:Оқушылардың еңбекке деген қызығушылығын арттырып, қол өнер түрлеріне баулу арқылы өз беттерімен жұмыс істеу тәсілдерін дұрыс пайдалана білуге үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың жұмысқа деген сезімдерін оятып, өндеу өнеріне деген сенімділіктерін арттыру арқылы рухани байлықтарын молайту. Коррепциялық:Оқушылардың ой өрісін дамыту, жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Сабақтың түрі:Аралас,сарамандық. Көрнекілік: Ағаш құрал-жабдықтары, ағаш қиындыларымен бөлшектері, плакат, балғаның технологиялық картасы, жұмыс орны, құрал саймандардың суреттері, жұмыс киімі, әрлеу қағаздары, щеткалар. Пән аралық байланыс: Сызу, сурет, математика, әдеп. Сабақты ұйымдастыру барысы: Топтық оқыту,жұмыс атқару. Сабақтың құрылымы: 1.Ұйымдастыру кезені; 2.Үй тапсырмасын қайталау; 3.Жаңа тақырыпты түсіндіру; 4.Бұйымның жасау жолдарын үйрету; 5.Қауіпсіз еңбек ету ережелерімен таныстыру, нұсқау беру; 6.Жаңа сабақты пысықтау; 7.Сергіту кезені; 8.Сарамандық бөлім; 9.Қортындылау. Сабақ барысы. Ұйымдастыру кезені; Оқушылардың тізімін, сабаққа дайындығын тексеру, кезекші сайлау бүгін нешесі, аптаның қай жұмысы? Қазір қай ай? Үй тапсырмасын қайталау; Сендер қандай ағаш құрал-саймандарын білесіңдер, олар қандай жұмыс орның атқарады? 1.Әрлеу қағазы, қашау-тазарту, жону. 2.Үстірік, Ағаш балғасы- сүрлеу, соғу. 3.Шеге суырғыш, егеу- шегені суырамыз, тегістеу. 4.Ара, қол бұрғы-кесу, тесу. 5.Тістеугік, пышақ-қысу, кесу. 6.Балға, балта-қағу, шабу. Плакат көрсету; Ағаш-құрал саймандарының суреттері, олардың аттары. Жаңа тақырыпты түсіндіру. Дәптерге жазу: Бүгінгі күн Сабақтың тақырыбы: «Балғаның сабын өңдеу» Мақсаты: Ағаш құрал-саймандарды білу және ағашты өндеу жұмысын үйрену. Бұрын қол өнер шебрлігіне қажетті ағаштың бәрін ұсталар тікелей өз қолымен даярлаған. Оларды дер кезінде кесіп, мезгілінде кептіріп отырған. Қазіргі кезде ағаш өңдеу жұмысы механикаландырылған электр ара, электр сүргі, электр бұрғы т.б, арқылы ағашты кесіп дайындап аламыз. Ағашты өңдеу дегеніміз, ағаш ою-өрнек, кесу, шабу, тегістеу, қашау, ойып үйренесіндер. Әрине мұның бәрін құрал-саймансыз жүзеге асыра алмайсыңдар. Дәптегрге жазу; Сабын өңдеу-ағашты тегістеу, әрлеу қағазымен тазарту жұмысын атқарамыз. Балғаның суретін салу. 1.Сап 2.Басы 3.Қысқыш Балғамен не істейміз? Шеге қағамыз, ағашты қағу жұмыстарын атқарамыз т.б. Ағаштың қаты ағашынан жасаймыз.Қайыннан, Еменнен,Қараағаштан т.б. Техникалық қауіпсіздік ережелері: 1.Жұмыс киімінді киін. 2.Жұмысқа қажетті құрал-саймандарды түгендеп мұқият тексер. 3.Жұмыс орнында артық ешнәрсе тұрмасын Сергіту кезені; Дене – қолымызды демалту уақыты; Біздің қол. Қолды үстелге көтереміз Енді түсіреміз Әр жаққа қозғаймыз Өз денемізді қолмен қысамыз Жылдам, жылдам тезірек Көп, көп шапалақ Практикалық жұмыс: Енді біз балғаның сабын өңдейміз, тазалаймыз әрлеу қағазымен ағаштың қырларын кетіреміз және тегістейміз, технологиялық картаға қарап. Жекелеме жұмыс: ІІІ-ІV топтағы оқушыға «Балғаның суреттемесін құрастыру» Оқушылардың жұмыс істеу барысын түсіндіру және тексеру Қауіпсіздік ережелерін дұрыс пайдалана біліу. Тақтадан оқып беру. 1.Жұмысқа дейін 2.Жұмыс кезінде 3.Жұмыстан кейін Қортындылау: -Оқушылардың практикалық жұмыстарына қортынды беру. -Оқушылардың қателіктерін түзеу. -Оқушылардың жіберген қателіктерін анықтау. -Жіберілген қателіктерін қайталап беру. Оқушылардың білімдерін біріктіру; Сұрақпен - біріктіру 1.Балға не үшін керек? 2.Қандай ағаш құралдарын білесіңдер? 3.Балғаның сабын немен өңдейді? Жұмыс орның тазарту. Сабақты қортындылау: Сабақтың өз мақсатына жету. Оқушыларға көпшілік және жекелеме баға қою. Келесі сабақа тапсырма.Өңдеу жұмыстарын толықтыру.
|