Главная » Статьи » В помощь учителю » Самопознание |
ШҚО Семей «№25 ЖОББМ» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Калембекова Толкын Сейловна Күні: 22.04.2019 Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Әрдайым көмектес, ешқашан зиян келтірме Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Басқа адамдарға, жан-жануарларға, табиғатқа жанашырлық, көңіл бөлу білігі. Қоғамдық меншікке ұқыпты қарау. Сабақтың мақсаттары Барлығы: Көбі: Жаңа білімге мысалдар келтіре алады. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер, ертегілер) талқылайды. Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет пен жанашырлық көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 5 минут Ертеңгілік шеңбері Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады. Қуан,шаттан,алақай! Қуанатын күн келді. Күліп шықты күн бүгін, Қайырлы таң. Қайырлы күн Дәлелі түрткі болатын Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту. Шаттық шебері Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут Оқулықта берілген мәтінмен танысу. Сұрақтарға жауап беру. Тапсырмаларды жеке,жұптық,топтық ортада орындау. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Оқулықпен жұмыс Алма толы шелек Адам өзіне жеміс ағаштары бар зәулім үй сатып алды. Үйдің жанындағы ескі үйде қызғаншақ көршісі тұратын еді. Ол үнемі жаңа көршісінің ауласына қоқыс төгіп, ренжітуге тырысты. Бір күні адам көтеріңкі көңілмен сыртқа шықса, лас су толы шелек алдында тұр еді. Ол шелекті алды да, лас суды төгіп, шелектің ішін жарқыратып тазалап, ішін ең ірі, тәтті алмаға толтырып, көршісінің есігін қақты. Есік қағылғанын естіген көршісі «Қолыма түстің бе, бәлем!» деп жанжалдасуға дайындалған нашар оймен есікті ашқанда, адам қолындағы шелек толы алманы ұсынып: - әркім өз байлығымен бөліседі! – деді. Дәптермен жұмыс 1.Кестені толтыру зиянды және зиянсыз 2.Мақал –мәтелдердәң мағынасые ашу. Сергіту сәті Оқулық, дәптерлер. Сабақтың соңы 2 минут Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім Смайликтер Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Просмотров: 1362 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|