Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Профессиональное образование

Я - юрисконсульт или Мен - кеңесші - заңгермін
«Мен кеңесші-заңгермін» немесе
«Я - юрисконсульт»

Гульмира Манаубайқызы Бейсенова,
Сауле Серікжанқызы Бекбосынова
Еуразия гуманитарлық институты колледжінің құқық пәндерінің оқытушылары,
Астана қаласы

Бұл сайыс теориялық білімдерді бекіту үшін және оқу бағдарламасы шегінде «Құқықтану» мамандығы, «кеңесші-заңгер» біліктілігіне қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Сайыстың мақсаты: «Құқықтану» мамандығы студенттерінің арасында заң саласы бойынша ең үздігін анықтау.
Міндеттері:
- арнайы және жалпыкәсіптік білімдерін еске түсіру, қайталау, практикалық білімдерін бекіту;
- «Құқықтану» мамандығы бойынша кәсіби білімдер шеңберін кеңейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту, заманауи ситуацияларды дұрыс әрі жылдам шешуге талпындыру, орындалған жұмыстар үшін жауапкершілікті сезінуді қалыптастыру;
- өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын дамыту, болашақ маманның жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастырып, құқықтық мәдениеттілікке, әділеттілікке тәрбиелеу;
Сайыс арнайы пәндер бойынша сұрақтар, практикалық жұмыстар, сондай-ақ қазіргі өмірде жиі кездесетін заң саласындағы ситуациялық жағдаяттар шешу әдістері арқылы жүргізіледі.
Сайысқа қойылатын талаптар:
• бұл сайысқа «Құқықтану» мамандығының мемлекеттік және орыс тілінде білім алатын бітіруші студенттері ғана қатысуы қажет;
• сайысқа дейін қатысушылар «Құқықтану» мамандығының оқу жоспарына сәйкес барлық пәндерді меңгеруі керек;
• сайыс екі тілде жүргізілетіндіктен, жүргізушілер саны да екеу болуы керек.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, зейіндерін сабаққа шоғырландыру, сайыс-сабақтың мақсаттарын таныстыру.
ІІ. Презентация арқылы кеңесші-заңгер туралы түсінікті талдау.
ІІІ. Сайыс барысы:
1. Тапсырма: «Бәйге» – бұл кезеңде қатысушыларға заң ғылымының 10 сұрақ қойылады. Қатысушылардың міндеті – 1 мин ішінде бірінші болып дұрыс жауап беру.
2. Тапсырма: «Іс жүргізудің білгірі» - Сайыскерлерге сенімхат, талап арыз құрастыру тапсырылады, келісім шарттың элементтерін белгілеу Қатысушыларға қойылатын талап – берілген уақыт ішінде іс-қағазды дұрыс құрастыру, толтыру.
Көрермендер уақыты. «Блиц-сұрақтар»
3. Тапсырма: Ситуациялық мәселелер – қатысушыларға ситуациялық мәселе ұсынылады. Мұндағы талап – жағдаятты шешудің дұрыс жолын ғылыми тілде жеткізу, түсіндіру.
Көрермендер уақыты. «ЕАГИ колледжіндегі Құқықтану мамандығы бойынша өткізілетін іс-шаралар»
4. Марапаттау кезеңі.
Жинаған ұпайлар саны бойынша 1, 2 және 3 орынға ие болған студенттерді дипломдармен марапаттау.

1-жүргізуші: Армысыздар, құрметті жиналған қауым! Еуразия гуманитарлық институты колледжінің 5 жылдығына арналған егемен еліміздің болашақ бетке ұстар азаматын анықтап шығаратын «Мен кеңесші-заңгермін» немесе «Я - юрисконсульт» сайысына қош келдіңіздер!
Сайысымыздың мақсаты: «Құқықтану» мамандығы студенттерінің арасында заң саласы бойынша ең үздігін анықтау.
Бұл сайыс теориялық білімдерді бекіту үшін және оқу бағдарламасы шегінде «Құқықтану» мамандығы, «кеңесші-заңгер» біліктілігіне қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Сайыста арнайы пәндер бойынша сұрақтар, практикалық жұмыстар, сондай-ақ қазіргі өмірде жиі кездесетін заң саласындағы ситуациялық жағдаяттар беріледі. Сайысты бастамас бұрын, алдымен «кеңесші-заңгер» біліктілігі жайында айтып өткенді жөн көріп отырмыз. Сөз кезегін үшінші курс студенті Копенова Айсұлуға береміз.
(Презентация «Кеңесші-заңгер»)

Копенова Айсұлу: Кто такой юрискконсульт? В переводе с латыни юрисконсульт (juris consultus) советник права. В современном понимании - специалист, который превосходно разбирается в законодательстве и осуществляет правовое сопровождение бизнеса.
Кеңесші-заңгердің жалпы құзіреті:
Жұмыс – орнын ұйымдастыруға;
Кәсіпорынның құқықтық қызметінде нормативтік құқықтық құжаттарды қолдануға;
Еңбек пен басқаруды ұйымдастырудың экономикалық негіздерін меңгеруге;
Көрсетілетін қызметтің барлық түрлерін орындауға;
Жоғары білікті маманның басшылығымен түрлі жұмыстар орындауға міндетті.
Кеңесші-заңгер кәсіби құзыреті:
Құрылымдық бөлімшелер мен қоғамдық ұйымдарға әр түрлі құқық құжаттарын ресімдеуге, құқықтық көмек көрсетуге;
Кәсіпорында әдістемелік басшылықты құқықтық тұрғыда жүзеге асыруға;
Өтемақы төлемдерін алу құқығына, еңбек дауларын шешу тәртібін түсіндіруге және талқылауға;
Кәсіпкерлердің мүліктік құқығы мен мүдделерін қорғауға көмек көрсетуге міндетті.
Кеңесші-заңгер арнайы құзыреті:
Азаматтық – құқықтық шарттарды, азаматтық іс-жүргізу және нотариалдық құжаттарды құрастыру әдістерін меңгеруге;
Жұмысшыларды тәртіптік және материалдық жауаптылыққа тарту жөнінде құжаттарды ресімдеуге;
Орындалатын жұмыстың сапасын қамтамасыз етуге;
Көрсетілетін қызмет түрлерінің орындалу әдіс-тәсілдерін жетілдіруге;
Кәсіби этиканы сақтауға міндетті.
Права юрисконсульта. Имеет право знакомиться с проектами решений руководителя организации, касающимися деятельности возглавляемого отдела. Участвовать в обсуждении вопросов, касающихся исполняемых им должностных обязанностей. Осуществлять взаимодействие с руководителями других структурных подразделений организации.Подписывать (визировать) документы в пределах своей компетенции. Требовать от руководителя организации оказания содействия в исполнении своих должностных обязанностей и прав. Вступать во взаимоотношения с подразделениями сторонних учреждений и организаций для решения вопросов, входящих в компетенцию Юрисконсульта.

1-жүргізуші: Рахмет, Айсұлу. Жаңа ғана сіздерге Кеңесші-заңгердің мәртебесі, оның бойында қажетті болатын қасиеттер аталып өтті. Біз де осы сайыста аталған талаптарға сай келетін болашақ Кеңесші – заңгерді анықтауға тырысамыз.
2- жүргізуші: Для участия в профессиональном конкурсе «Я-юрисконсульт» или «Мен кеңесші-заңгермін» приглашены финалисты конкурса «Лучший по профессии», который прошел в рамках декады специальности «Правоведение». Давайте, представим их:
1-жүргізуші:– Корласпаев Радмир
2-жүргізуші:– Тасбулатова Меруерт
1-жүргізуші:– Талипова Ильмира
2-жүргізуші:– Ержан Айдана
1-жүргізуші:– Баукенова Римма
2-жүргізуші:– Тасбулатова Асемгүл
1-жүргізуші: Ал, енді бүгінгі сайысқа әділ бағасын берер әділқазылар алқасымен таныс болыңыздар:
-Ибраева Галия Кабдулаевна – Ақмола облысы адвокаттар коллегиясының төрайымы, әрі колледжіміздің әлеуметтік әріптесі ретінде шақырып отырмыз;
-Мусынова Гаухар Еслямбековна – Еуразия гуманитарлық институтының Мемлекеттік-құқықтық пәндер кафедрасының аға оқытушысы
– Дюсембаева Анара Ермекқызы – Астана қаласындағы жеке нотариус.
1-жүргізуші: Қатысушылардың назарына! Сайыс қорытындысы конференц залында жарияланады.
2-жүргізуші: Внимание участники – результаты конкурса будут объявлены на закрытии сегодняшнего мероприятия в конференц зале колледжа.
2-жүргізуші: Конкурс профессионального мастерства
«Я-юрисконсульт» включает в себя выполнение следующих конкурсных заданий:
1-жүргізуші: Бірінші кезең: «Бәйге»
2-жүргізуші: Первый этап: «Байга»
1-жүргізуші: Екінші кезең: «Іс жүргізудің білгірі»
2-жүргізуші: Второй этап «Знаток делопроизводства»
1-жүргізуші: Үшінші кезең «Ситуациялық мәселелер»
2-жүргізуші: Третий этап «Решение проблемной ситуации»
1-жүргізуші: Сонымен, сайысымызды бастайық. Назарымызды тақтаға аударамыз. Құрметті әділқазылар алқасы, әрбір дұрыс жауап – 1 баллға теңеледі.
2-жүргізуші: Итак мы начинаем конкурс. Участников прошу внимание на экран.
1-жүргізуші: Бірінші кезең «Бәйге» – бұл тапсырмада қатысушыларға заң ғылымынан 10 сұрақ қойылады. Қатысушылардың міндеті – 1 мин ішінде бірінші болып қол көтеру арқылы дұрыс жауап беру.
2-жүргізуші: Первый этап: «Байга» - Суть данного задания: участникам задаются 10 вопросов по юридическим наукам, в течении 1 минуты участники должны поднять руку и дать правильный ответ.
1. Құқықтық норманың элементтерін атаңыз? Назовите элементы нормы права? (гипотеза, диспозиция, санкция)
2. Тәуке ханның заңдар жинағы қалай аталады? Как называется свод законов Тауке хана? (Жеті Жарғы)
3. Конституциялық Кеңес мүшелерінің саны және оларды тағайындау тәртібі? Назовите количество членов Конституционного Совета и их порядок назначения? (7: 2 –Сенат+2 Мәжіліс+2Президент+1төраға Президент)
4. Бухгалтерлік баланс неше бөлімнен тұрады және осы бөлімдерді атаңыз? Сколько разделов в бухгалтерском балансе, назовите их? (2 бөлімнен: актив және пассив)
5. ҚР қаржылық бақылауды қандай органдар жүргізеді? Какие органы осуществляют финансовый контроль в РК? (Қаржы полициясы, Қаржы Министрлігі)
6. Назовите стандартный шрифт для создания документации ? құжаттама жасаудың стандарст шрифтың атаныз? (Times New Roman, 14-кег )
7. Азаматтық қарым-қатынасты реттейтін құжаттарды атаңыз? Назовите документы регулирующие гражданские отношения? (сенімхат, қолхат, келісім шарт, кепілхат, ұсыным хат; доверенность, расписка, договор, гарантия, письмо предложение)
8. Сенімхат ең көп дегенде қандай мерзімге жасалады? Максимальный срок действия доверенности? (3жыл, 3 года)
9. Некеге тұру арызын қабылдау үшін, не төлеу керек? Для принятия заявления о регистрации брака необходимо заплатить? (Мемлекеттік баж салығы, Государственная пошлина)
10. Экологиялық құқықтың қайнар көздерін атаңыз? Назовите источники экологического права? (ҚР Конституциясы, ҚР экологиялық кодексі, ҚР су кодексі, т.б. )
1-жүргізуші: Жақсы, әділқазылар ұпайларды есептей берсін, ал біз «Іс жүргізудің білгірі» атты екінші кезеңге көшеміз. Сайыскерлерге сенімхат, талап арыз құрастыру, «Тұрғын үйді жалдау» келісім шартының элементтерін көрсету тапсырылады. Қатысушыларға қойылатын талап – алдарыңызда тұрған А4 форматындағы параққа 15 минут ішінде іс-қағазды дұрыс құрастыру, толтыру.
2-жүргізуші: Второй этап «Знаток делопроизводства». В данном этапе участники должны продемонстрировать свои навыки и умения оформления определенных юридических документов: доверенность, исковое заявление, указать элементы договора «Наем жилища». Участники в течении 15 минут должны правильно составить и заполнить документы.
1-жүргізуші: Құрметті әділқазылар алқасы, әрбір дұрыс дайындалған құжат – 2 баллға теңеледі.
2-жүргізуші: Пока наши участники работают над заданием мы поработаем со зрителями. Итак, вопросы к зрителям:
Көрермендерге арналған сұрақтар:
1.Правоспособностью граждане РК обладают: - с рождения.
ҚР азаматтарының құқыққабілеттілігі қай кезден бастап пайда болады: туған кезден бастап
2.Какой орган призван осуществлять конституционный контроль в Казахстане - Конституционный Совет. Қазақстанда конституциялық бақылауды қай орган жүзеге асырады: Конституциялық кеңес
3.Как называется общетеоретическая отрасль права – ТГП.
Құқықтың жалпы теориялық саласы қалай аталады: мемлекет және құқық теориясы
4.Преамбулой конституции является – вводная часть конституции.
Конституцияның преамбуласы: конституцияның кіріспе бөлімі.
5. Акт об амнистии граждан в РК издает – парламент РК.
ҚР рақымшылық актісін қабылдайтын орган: ҚР парламенті
6.Официальный документ государства, созданный в результате правотворчества, содержащий в себе юридические нормы: - нормативно-правовой акт.
Заң нормалары бар құқықшығармашылық нәтижесінде жасалған мемлекеттің ресми құжаты: нормативтік құқықтық акт
7.Основной признак правонарушения? Құқық бұзушылықтың негізгі белгісі?(құқыққа қайшылық, противоправность)
8.Назовите формы правления – монархия и республика.
Басқару нысанын атаңыз: монархия және республика
9.Какие акты принимает маслихат – решения.
Мәслихат қандай актілерді қабылдайды: шешім
10.Судебную власть РК составляют: Верховный Суд РК и местные суды.
ҚР сот бийлігін құрайды: ҚР жоғарғы соты және жергілікті соттары
1-жүргізуші: Ал енді сайысымыздың қатысушыларына оралайық. Уақыт аяқталды, сондықтан жауаптарыңызды әділқазыларға тапсыруларыңызды сұраймыз.
2-жүргізуші: Итак, время истекло и мы просим вас сдать листы ответов.
1-жүргізуші: Сонымен соңғы сынға да келіп жеттік. Үшінші кезең: «Ситуациялық мәселелер» – қатысушыларға ситуациялық мәселе ұсынылады. Мұндағы талап – берілген 5 минут ішінде жағдаятты шешу, ал оны ғылыми тілде түсіндіруге – 2 минут беріледі. (ситуациялық мәселе - экранда)
2-жүргізуші: Третий этап: «Решение проблемной ситуации» – участникам представляется проблемная ситуация, которую они должны в течении 5 минут решить и сформулировать юридически граммотный ответ в течении 2 минут. (ситуация на экране)
1-жүргізуші: Құрметті әділқазылар алқасы, әрбір дұрыс жауап және оның жеткізілуі – 5 баллға теңеледі. Ал қазір біз қонақтарды колледжімізде құқық пәндерінің онкүндіктерінде өткізілген іс-шаралармен таныстыру үшін ортаға екінші курс студенттері Уринбаева Марал мен Мухамеджанова Жаннаны шақырамыз.
2-жүргізуші: Пока наши участники работают над заданием мы приглашаем студентов второго курса Уринбаеву Марал и Мухамеджанову Жанну.
Жанна: Сәлеметсіздер ме, жиналған қауым! Біздің колледжімізде құқық пәндері бойынша әрдайым қызықты іс-шаралар өтіп тұрады. Соларға кішкене тоқталғымыз келеді (экранда презентация).
Марал: Жыл сайын «Құқықтану» мамандығының студенттері заң саласының мамандарымен кездеседі. Көп жағдайда олар адвокаттар, криминалистер, сондай-ақ ІІБ басқа да қызметкерлері.
Жанна: Ал мен жыл сайын өткізілетін «Қазақстан Республикасының қазіргі құқықтық жағдайы» атты ғылыми-зерттеу конференциясымен мақтана аламын. Бұл конференцияда студенттер бірнеше өзекті тақырыптарды талдайды.
Марал: Ток-шоу мен дебат сайыстарын өткізу де дәстүрге айналған. «Қызды алып қашу – қылмыс», «Отанды қорғау – қасиетті борышың», «Бүгінгі студент – ертеңгі маман» сияқты мәселелер қозғалады.
Жанна: Марал, ал сен қалай ойлайсың, қызды алып қашу – қылмыс па, әлде дәстүр ма?
Марал: Ол қылмыс немесе дәстүр деп айту қиын, менің ойымша, ол қыздың әрекетіне байланысты, егер қыз құқық қорғау органдарына арыз берсе – ол әрине қылмыстық іске жатқызылады, ал егер қыз барған жерінде өз еркімен және толық келісімімен қалатын болса ол дәстүр деп есептеледі.
Жанна: Рахмет Марал! Сонымен қатар біздің колледжде әр түрлі ашық сабақтар өткізіледі, сондықтан да мен «Құқықтану» мамандығын таңдағаным үшін әрдайым мақтан етемін.

1-жүргізуші: Үлкен рахмет!!! Ал енді назарымызды қатысушыларға аударайық. Қазір бір қатысушы осы аудиторияда қалып өз жауабын қорғайды, ал қалғандары сыртта өз кезегін күтеді. Әділқазылар жауаптарды мұқият тыңдап, өз бағасын белгілейді. Ең көп ұпай – 10 балл.
2-жүргізуші: Внимание участники конкурса! Ответы участников заслушиваются по одному в порядке очередности, остольные участники ожидают в это время в не аудитории конкурса.
1-жүргізуші:– Бірінші болып жауап беретін - Корласпаев Радмир...
(Корласпаев Радмирдің жауабы – 2 мин)
2-жүргізуші:– Следующим выступает - Тасбулатова Меруерт....
(Тасбулатова Меруерттің жауабы – 2 мин)
1-жүргізуші:– Келесі – Талипова Ильмира...
(Талипова Ильмираның жауабы – 2 мин)
2-жүргізуші:– Следующим выступает - Ержан Айдана....
(Ержан Айдананың жауабы – 2 мин)
1-жүргізуші:– Келесі – Бекенова Римма....
(Бекенова Римманың жауабы – 2 мин)
2-жүргізуші:– Следующим выступает - Тасбулатова Асемгүл....
(Тасбулатова Асемгүлдің жауабы – 2 мин)
1-жүргізуші: Құрметті қатысушылар, жауаптарыңызға және ойындарыңызға рахмет! Әділқазылар алқасы, ойынның нәтижелерін есептеп шығаруларыңызды өтінеміз. Ал қатысушылар мен көрермендерді сайыстың қорытындысын шығару үшін конференц залға өтулеріңізді сұраймыз.
2-жүргізуші: Уважаемые участники, благодарим вас за игру, просим всех пройти в конференц зал для заслушивания итогов конкурса.
Қосымша1
«Бәйге»-нің сұрақтары мен жауаптары
1. Құқықтық норманың элементтерін атаңыз? Назовите элементы нормы права? (гипотеза, диспозиция, санкция)
2. Тәуке ханның заңдар жинағы қалай аталады? Как называется свод законов Тауке хана? (Жеті Жарғы)
3. Конституциялық Кеңес мүшелерінің саны және оларды тағайындау тәртібі? Назовите количество членов Конституционного Совета и их порядок назначения? (7: 2 –Сенат+2 Мәжіліс+2Президент+1төраға Президент)
4. Бухгалтерлік баланс неше бөлімнен тұрады және осы бөлімдерді атаңыз? Сколько разделов в бухгалтерском балансе, назовите их? (2 бөлімнен: актив және пассив)
5. ҚР қаржылық бақылауды қандай органдар жүргізеді? Какие органы осуществляют финансовый контроль в РК? (Қаржы полициясы, Қаржы Министрлігі)
6. Назовите стандартный шрифт для создания документации ? құжаттама жасаудың стандарст шрифтың атаныз? (Times New Roman, 14-кег )
7. Азаматтық қарым-қатынасты реттейтін құжаттарды атаңыз? Назовите документы регулирующие гражданские отношения? (сенімхат, қолхат, келісім шарт, кепілхат, ұсыным хат; доверенность, расписка, договор, гарантия, письмо предложение)
8. Сенімхат ең көп дегенде қандай мерзімге жасалады? Максимальный срок действия доверенности? (3жыл, 3 года)
9. Некеге тұру арызын қабылдау үшін, не төлеу керек? Для принятия заявления о регистрации брака необходимо заплатить? (Мемлекеттік баж салығы, Государственная пошлина)
10. Экологиялық құқықтың қайнар көздерін атаңыз? Назовите источники экологического права? (ҚР Конституциясы, ҚР экологиялық кодексі, ҚР су кодексі, т.б. )

Жағдаятты шешіңіз:
Игнатьев С.И. 2011 жылдың 18 мамырында автобус аялдамасынан сөмкені тауып алды. Сөмкенің ішінде теріден жасалған куртка бар екен. Ол көлік маршрутынын ең соңғы аялдамасында орналаскан диспетчер бөлімінде олжа табылғаны туралы арыз жазып, калдырып кетті. 2012 жылдың ақпан айында диспетчер келіп, табылған заттарды сақтау камераларында ұстау үшін куртканы қайтаруды талап етті. Игнатьев С.И. өзі тапқан заттардың барлығының меншік иесі өзі екенін және болашақта олармен не істесе де, өзі шешетінін түсіндіріп, табылған заттарды қайтарудан бас тартты. Бұл ситуацияда судья кімнің жағын қолдайды деп ойлайсыз? Олжа бойынша меншікке иелену тәртібін түсіндіріңіз.
Жауабы: заттарды тауып алған Игнатьев С.И. диспетчерді дер кезінде хабардар етті және сол заттарды өзінде сақтады. Заттың меншік иесінің болмауы оны өзінің меншік құқығына жатқызуға негіз болады. С.И.Игнатьевтың меншік құқығы олжа табылған және ол туралы арыз жазылған күннен бастап сол затты жоғалтып алған адам немесе сол затқа өз құқығын білдірген тұлға болмаса, алты айдан соң басталады. Егер Игнатьев С.И. тауып алынған заттан бас тартса, онда ол коммуналдық меншікке жатады.
Решите ситуационную задачу
Игнатьев С.И. 18 мая 2011года на автобусной остановке нашел сумку в которой находилась кожаная куртка. На конечной остановке маршрута в диспетчерской Игнатьев С.И. оставил заявление о находке. В феврале 2012 года пришёл диспетчер и потребовал вернуть найденные вещи в камеру хранения для сохранности. Игнатьев отказался это сделать, пояснив, что теперь он собственник найденных вещей и может распоряжаться ими как захочет. Каков порядок приобретения права собственности по находке?
Ответ: Игнатьев С.И., нашедший вещь, не зная собственника, своевременно известил диспетчера о находке и хранил ее у себя. Отсутствие собственника вещи дает основание отнести находку к первоначальному способу приобретения права собственности. Право собственности у Игнатьев С.И. возникает по истечению шести месяцев со дня заявления о находке, если не будет установлено лицо, эту вещь потерявшая, либо само не заявит о своем праве на вещь. Если Игнатьев С.И. откажется от приобретения найденной вещи она поступает в комунальную собственность.
Категория: Профессиональное образование | Добавил: Саулеша (2013-12-28) | Автор: Бекбосынова Сауле Серикжановна E
Просмотров: 3019 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2024-12-18, 4:18 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru