Главная » Статьи » В помощь учителю » Школьная библиотека |
Дарындылықтың қайнар көзі - мектепішілік сабақтастық Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстандықтарға Жолдауында «Ғасырдағы экономикалық және әлеуметтік ұмтылыстағы негізгі жетекші күші – адамдар,олардың еркі,жігері,табандылығы, білімі»-делінген. Олай болса, алға қойған мақсаттарды орындау үшін елімізде оқушылардың шығармашылық қабілетін жан-жақты өсіруге ден қою қажеттілігі туындайды. Қазақстан Республикасында 2015жылға дейінгі білім беруді жамыту тұжырымдамасына сәйкес 12 жылдық білім беру жүйесі педагог қауымға осы мәселені жан – жақты қарастыратын, зерттейтін маңызды міндеттер мен үлкен жауапкершілікті жүктейді.Сондықтан, дарынды балаларды дамыту проблемасы мектебіміздің оқу-тәрбие үрдісінде ерекше орын алады. Ожеговтың сөздігінде «Дарындылық-табиғаттан берілген ерекше қабілет»-деп түсіндіріледі.Дарынды балаларды іздеу,оларды оқыту мен тәрбиелеу қоғам үшін бүгінгі күні оте қажет,себебі дарынды адам басқаларға қарағанда көп пайда әкеледі.Әрбір талантты адам еңбекке бейім келеді және шығармашылық ізденіспен жігерлі еңбек етеді. № 23 орта мектепте дарындылықты анықтау және дамыту үшін оқушылардың ғылыми қоғамы бірнеше жылдан бері жұмыс істейді.Жинақтаған тәжірибемізді жүйелеп, оқушылардың ғылыми қоғамы негізінде «Дарындылықтың қайнар көзі-мектепішілік сабақтастық» жобасы жүзеге асырылды. Жоба интерактивті бағдарламадан тұрады. Дарынды балаларға арналған интегративті бағдарлама физика-математика және жаратылыстану ғылымдарына бейімделегн 3-4 және 10-11 сыныпқа арналған.Осы бағдарлама арқылы дарындылықты дамыту жолдары бастауыш сыныптан басталатынын, мектеп мұғалімдерінің пәнаралық байланысты ескере отырып мектепшілік сабақтастың негізгі принциптерін дұрыс ұстана білу керектігін көрсетеді. Бағдарлама дүниенің біртұтастығына дарынды оқушылардың ғылыми көзқарастарын қалыптастыруға бағытталған.Бағдарлама теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Жобаның мақсаты: жаратылыстану бағытында оқушылардың шығармашылық белсенділігін анықтау,дамыту және мадақтау. Жобаның міндеттері: 1. Оқытудың бастауыш сатысынан бастап дарынды балаларды анықтау; 2. Оқушылардың беімділіктерін және қызығушылықтарын , шығармашылық қабілеттерін әртүрлі әдіс-тәсілдермен аша білу; 3. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына, олимпиадаларға қатыстыру; 4. Бейінді және бейіналды даярлық оқытудың мақсат-міндетіне сәйкес дарынды оқушыларға болашақ мамандықтарын таңдай білуге бағыттау және қолайлы жағдай жасау. Жобаның гипотезасы (болжау): Оқушылардың бейімділік,ғылыми зерттеушілік, коммуникативтік қызметтерінің ауқымын кеңейтіп, олардың шығармашылық қабілеттерін, ақпараттық мәдениеттерін, интеллект және дарындылықтарын дамытады. 5-9 сынып оқушыларының дарындылықтарын дамыту мақсатында жоғарыда көрсетілген жұмыстың түрлері біздің жобамызда жүзеге асырылады. Қабілетті оқушыларды әр сыныптан іріктеу нәтижесінде «Географиялық мозайка», «Инерция», «Физикадан есеп шығару практикумы» атты элективті курстар оқу-танымдық құзіреттіліктерін қалаптастыру үшін ұйымдастырылды. Ақпараттық-коммуникативтік, құндылықты- бағдарлы, тұлғалық өзін-өзі дамыту құзіреттіліктерін қалыптастыру мақсатында қазіргі қоғамда өзін-өзі белсенді етуге дайын, бәсекеге қабілетті және шығармашыл,білімді тұлғаны тәрбиелеу үшін жоғарыда көрсетілген жұмыс түрлері қолданылды.Бұл оқушылар қалада және мектепте өтетін интелектуалды курстар, олимпиадалар, дебат клубтары мен пікірталастардың,шығармашылық және спорттық ойындардың белсенді мүшелері және жүлдегерлері. | |
Просмотров: 1199 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|