Главная » Статьи » В помощь учителю » Дополнительное образование |
Сабақ №2 Күні:14.09.2016. Сыныбы: 5 в, г. Сабақтың тақырыбы: Қажеттіліктер. Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға адамның қажеттілігі, олардың құрылымы және материалдық қажеттіліктердің шексіздігі жайында түсіндіру. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу. Дамытушылық: оқушылардың ойлау, сабаққа деген ынта жігерін арттыру. Көрнекілігі: Оқулық, үлестірмелі карталар. Түрі: аралас сабақ I.Сабақтыңбарысы: Ұйымдастыру кезеңі а) сәлемдесу б) саб аққадайындығын тексеру в) оқушылар назарын сабаққа аудару II. Үй тапсырмасын тексеру Экономикалық термин сөздігі. Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау Сабақтың тақырыбын, мақсатын баяндау. Оқушылар назарын сабаққа аудару. III. Жаңа сабақты түсіндіру Қажеттілік – организмнің қалыпты өмірлік қызметін қамтамасыз ету үшін керекті талаптарының қанағаттандырылуымен шартталған және сол қажеттілікті өтеуге бағытталған күй. Қажеттілік ағымдық, ұзақ мерзімді. Ағымдық қажеттілікке жататындар: тамақ, ауыз су, киім, баспана және сол сияқтылар жатады. Ұзақ мерзімдікке жататындар: қымбат және сәнді бұйымдар, көпшіліктің қолы жетпейтін автомобиль маркалары, виллалар жатады. Белгілі американдық ғалым А. Маслоу адамның қажеттіліктерінің құрылымын мейлінше айшықты анықтап береді.Адамның қажеттіліктері бес топқа бөлінеді. Физиологиялық қажеттіліктер (аштық, шөл, демалыс); Өзін қорғау қажеттілігі (қауіпсіздік, қорғану); Әлеуметтік қажеттіліктер (адамдардың қарым-қатынасы, билік, махаббат); Тұлға ретінде танылу қажеттілігі (мәртебе, бедел); Өзін көрсету қажеттілігі(өзін-өзі дамыту, ойы мен санасындағыны жүзеге асыру). Тұтынушы дегеніміз өз басының тұтынуы үшін немесе жеке шаруашылығында пайдалану үшін тауар сатып алып, жұмыс және қызмет көрсетулерды пайдаланатын адам. IV. Қорытындылау. Сұрақ –жауап арқылы бүгінгі сабақтың меңгерілгендігін бақылыап қорытындылау. V. Үйге тапсырма беру. Экономикалық терминдерді жаттау. | |
Просмотров: 827 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|