Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 642 Показано материалов: 211-220 |
Страницы: « 1 2 ... 20 21 22 23 24 ... 64 65 » |
Қазақ тілін үйрете отырып, әдептілікке және тәртіппке баулу.ағылшын, орыс тілдері әлемдік тілдер қатарына жататындықтан жас шәкірттерге олардың маңыздылығын сезіндіру, ана тілінің қадір қасиетіне, болашағына қамқор болып, дамыту үшін өз үлестерін қосуы керек екендігін ұғындыру. |
С. Сейфуллин өз кезінің тақырыбына арналған шығармалармен қатар, туған жер сұлулығын, аңыздары мен тарихын арқау ете отырып, зор шабытпен әсерлі суреттенген атақты «Көкшетау» дастанын жазды. Ұшқыр қиял, мөлдір сезім, өткір ойдың ақыны Сәкен Сейфуллин Көкшетау өңіріндегі жер-су, тау-тас аттары жөніндегі қазақ халқының ежелгі аңыздары негізінде жазылған поэзиялық шығармасы «Көкшетау» поэмасы 4 бөлімнен 47 тараудан тұрады. |
1. Білімділік: Бейімбет Майлин кім? Ой шақыру, еске түсіру. 2. Дамытушылық: Түрлі әдістер қолдана отырып, оқушылардың ойлау, сөйлеу тілдерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды еңбекке, төзімділікке, елін сүюге тәрбиелеу, ақын — жазушыларға деген сүйіспеншілігін қалыптастыру; |
1. Білімділік: Бейімбет Майлин кім? Ой шақыру, еске түсіру. 2. Дамытушылық: Түрлі әдістер қолдана отырып, оқушылардың ойлау, сөйлеу тілдерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды еңбекке, төзімділікке, елін сүюге тәрбиелеу, ақын — жазушыларға деген сүйіспеншілігін қалыптастыру; |
7 сыныпқа қазақ тілінен сабақ жоспары. |
қазақ тілінің кәсіби коммуникация тілі ретіндегі қолданысындағы лексикалық, грамматикалық, фонетикалық және синтаксистік ерекшеліктері туралы баяндалады. |
Сабақтың тақырыбы: «Менің сыныптас досым». 5 сынып. Сабақтың мақсаты: 1.білімділік: достық туралы оқушылардың білгендерін жан-жақты толықтыру арқылы мағлұмат беру. Теориялық білімдерін практикалық тұрғыда тексеру,кеңейту. 2.дамытушылық: алған білімдерін жинақтай отырып, сөздік қорларын молайту.Оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, өз ойын жүйелі түрде жеткізуге үйрету. 3.тәрбиелік: қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру; достықты құрметтеуге, қадірлеуге тәрбиелеу |
Роль казахского языка как языка используемого в деловой коммуникации, его лингвистические, стилистические особенности. |
В статье рассмотрена история исследований профессиональной коммуникации в казахской филологии. |
Тіл – адамның іс-әрекет ету процесінде танымдық және коммуникативтік қызмет атқаратын, табиғаттың кез келген құбылысын бейнелей алатын таңбалар желісі. Танымдық сипаттағы тіл кез келген этностың болмыс-бітімін, тыныс-тіршілігін, бір сөзбен айтқанда мәдениетін өзінің әдеби тілі арқылы жеткізеді. Бұл бағыттағы зерттеулер лингвомәдени танымдық негізбен ұштасқан ғылыми өрісте зерттеліп жүргені аян. |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|