Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 271-280 |
Страницы: « 1 2 ... 26 27 28 29 30 ... 189 190 » |
Әдебиеттік оқу Астана Сабақтың білімділік мақсаты: Астана туралы мағлұмат беру. Өлеңнің мазмұнын түсіндіру. Оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, белсенділігін арттыру. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Сауатты жазуға, өзіндік ой- пікірлерін көркем де әдеби тілде жүйелі айтуға машықтау. Тәрбиелік мақсаты: Балалардың ел жүрегі- Астана туралы танымын кеңейту, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып, патриоттық сезімге тәрбиелеу. |
Сабақтың тақырыбы: Хайуанаттар бағы. Жіктік жалғау Сабақтың мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, сөйлеу, талқылау, жіктік жалғау туралы грамматикалық материалды пысықтау, сауатты орындауды қадағалау.Ойлау қабілеттерін, шапшаңдығын дамыту, оқушыларды ұйымшылдыққа,ұқыптылыққа,сауаттылыққа баулу,шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру; |
Балалардың психикалық дамуының тежелу мәселесі дүниежүзілік психологтар мен педагогтардың бірден –бір көкейтесті проблемаларының бірі болып табылады. Олар кем ақылдылар қатарына жатпайтын, сонымен бірге білім қорының көлеміне қарай олар қорытуға жеткілікті икемділіктері барын кең «дамудың жақын аймағынын» көре білді,белгілі категориялы балаларды іріктеп алды. Бұл балалар ерекше топқа кіреді- психикалық дамуының тежелуі бар балалар. Берілген бұзулылар олигофрения мен интеллектінің қалыпты дамудың арасындағы аралық орын алады. |
Қазақ тілі. 9 «А» сынып Сабақтың тақырыбы Көркем әдебиет стилі Сабақтың мақсаты Көркем әдебиет стиліне тән ерекшеліктермен танысу, оны мәтіннен ажырата білу, бейәдеби элементтердің қолдану мақсатын түсіну Болжамданған нәтиже Көркем әдебиет стилінің ерекшеліктерімен танысады, оны басқа мәтіндерден ажырата алады, бейәдеби элементтердің жұмсалуын түсіндіре алады |
Цель урока:обобщить знания учащихся о числах имени существительного |
Шығармашыл жеке тұлға тәрбиелеу - ол ұстаздың құлшынысынан, ізденісінен, қиялынан, ерінбей еңбек етуінен туатын туындысы. Өзін болдым, толдым, жетістікке жеттім деп тоқтатқан адам рухни әлсіреген адам. Ұстаз – білім, ғылым, өнердегі, жалпы, адам баласының рухани өміріндегі жанашыр жақыны, тәлім-тәрбие беруші, ақылшысы. |
3-сынып қазақ тілі оқулығы. авторлары:А.Ж.Хазимова,Б.У.Салыхова, ./«Алматыкітап» баспасы 2014жыл, бойынша ашық сабақ жоспары. 9- модуль бойынша «Уақыт » тақырыбымен танысамыз. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Уақыт өлшемдерін дұрыс айта білуге машықтандыру. Лексикалық тақырып бойынша, сұраққа дұрыс жауап беруге сөздік қор жинап, тілдесім әрекетіне жетелеу. Уақытты тиімді пайдалануға, ұқыптылыққа үйренеміз. |
Ұлылар өсиеті ашық сабақтың жоспары |
Мақсаты: Халқымыздың сандаған ғасырлар бойы жинақтаған баға жетпес қазынасы,бабалардан қалған ұлағатты, ғибрат аларлық сөздерді балаларға ұғындыру, сол сөздерден өнеге алуға баулу, тілдерін дамыту; Сабақтың түрі: сахналау Көрнекіліктер: үш бидің суреті, ұлағатты сөздер жазылған плакаттар |
Қазақ тілі сабақтарында ойын элементерін пайдаланудың тиімділі, тәрбиелік мәні зор екеніне өз тәжірибемде көз жеткіздім. Әрине, ол үшін балалардың жас ерекшеліктерін қабілеттерін , психологиялық және білім деңгейі мен дайындық дәрежесін ескере отырып, жоспарлау қажет. Ойын үстінде баланың сана сезімі, өзін – өзі бақылауы, тапсырылған іске жауапкершілігі, өз іс әрекетін басқалармен салыстыра алуы, достарының пікірін сыйлау, өз ойын дәлелдеуі, зейіні, ойлау қабілеті дамиды. Сабақтың тақырыбы, түрі, өтілетін материалдың ауыр – жеңілдігіне қарай қолданылатын ойынның түрлері көп. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|