Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 371-380 |
Страницы: « 1 2 ... 36 37 38 39 40 ... 189 190 » |
Оқушыларды пәнге деген қызығушылық сезімін ояту үшін танымдық тыс-шараның жоспарың ұсынамын |
Оқушыларды пәнге деген қызығушылық сезімін ояту үшін, бұл мәдени тыс-шараның жоспарын қолдануға ұсынамын. |
ашық сабақтың жоспары |
Қазақстандағы білім берудің негізгі мақсаттарының бірі-құзырлы жеке тұлғаның дамуын қалыптастыру, ол оқыту үрдесінде инновациялық технологияларды енгізуді талап ете отырып, оқушылардың интелектуальдық іс-әрекетерінің өзіндік дамуына бағытталады. Бұл өзгерiстер оқыту әдiстемесiнде жаңартулар ғана емес, мектептерде жаңа пәндер, ендiруге қажеттiлiк тудырды. |
Білім беру жүйесін дамытуға Президентіміз Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы - 2020 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспарында үлкен басымдық беріліп отыр. Елімізде жүргізіліп жатқан білім саясаты әлемдік білім кеңістігімен жалпы білім берудің басымдылық мақсаты-өзгермелі өмір жағдайына тез бейімделетін өз жолын дұрыс таңдай білетін, оң шешім қабылдай алатын тұлға дайындау болып отыр . Қазіргі кезде білім беру жүйесіне инновациялық білім беру жүйесіне көшіруге жұмыстар жасалуда. Ол үшін педагогтың жаңашыл білім беру жүйесі мен инновациялық білім беру мекемесін дамыту қажет. Білім беру саласындағы инновацияны жасау, игеру және тарату – жаңа білім беру жүйесін қалыптастырады. Бұл икемді, ашық, жеке тұлғалық, жасампаздық білімнің, адамның бүкіл өмір бойы үздіксіз білім алуының жаhандық жүйесі.[ |
етістік сөз табы туралы мәлімет экологиялық - ертегі сабақ |
«Іс-әрекеттегі зерттеу адамдардың тәжірибесін, тәжірибе туралы түсінігін және тәжірибе жүргізілетін жағдайды түсінуін өзгертеді. Ол жаңа үлгілерді – жаңа өмірлік бағыттарды қалыптастыра отырып, «сөйлеу», «тәжірибе» санаттарының мазмұнын өзгертеді. (МАН, 2012, page 45) Lesson Study – мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл. Lesson Study-ге шараны бірлесе жоспарлап, өткізетін, қадағалайтын, оқыту мен оқуды талдай отырып, өз қорытындыларын қағаз бетіне түсіретін мұғалімдер тобы қатысады. Lesson Study-ді бірлесіп жоспарлап, сабақты өткізу барысында зерттелетін үш оқушыны үнемі назарға ала отырып, оқыту әдістемесін пайдаланады және оның нәтижелерін мұқият зерттейді. (Пит Дадли, 2012 .Lesson Study: нұсқаулық). Іс-әрекетті зерттеу таңдап алынған 7 «Б» сыныбында жүргізілді. Осы бағытта сынып жетекшісінің кеңесімен зерттелетін жоғары, орта, төменгі деңгейлі оқушылар анықталды. Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы тәжірибеде қолдануда бағыт беруде екнші тәлім алушым Бағила Тәлімқызы іс-әрекетті зерттеу сабағын жүргізетін мұғалімдермен ауқымды жұмыс жүргізді. Іс-әрекетті зерттейтін пән мұғалімдері өздерінің пәні бойынша сабақ жоспарларын бірлесе отырып жоспарлады. «Lesson study» тәсілі бойынша информатика, өзін-өзі тану, қазақ тілі пәндерінің мұғалімдері, зерттелетін сыныптың жетекшісі, тәлім алушы Бағила Тәлімқызы бірлесе отырып, өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспарын бірлесіп әзірледі. Іс-әрекет «Оқушылардың топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруда жаңа тәсілдерді ұтымды қолдану» тақырыбында жүргізілді. Іс-әрекетті зерттеу сабағында бақылауға алынған үш оқушы. А (үлгерімі жоғарғы )-Абсат Аружан, В (үлгерімі орта ) -Мамедов Турал, С (үлгерімі төменгі )-Шлемен Ильдар зерттелді. |
Бұл іс-шара орыс мектебінің балаларына арналған, яғни 5-8 сыныптарға. Қазақ тілінен тапсырмалар, мақал-мәтелдер және т.б. Сонымен қатар, мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде қолдануға болады. |
Білімділік: Оқушыларды өз ана тілінің қадір - қасиетін біліп, өз ана тілінің көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғынуға үйрету. Дамытушылық: Тіл әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал - мәтелдер арқылы оқушы дүниетанымын, cатылай кешенді талдау технологиясын қолдана отырып оқушылардың ой - өрісін дамыту. Тәрбиелік: Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы бойына сіңіре отыра, ана тіліне сүйіспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге ат салысуға шақыру. |
"Алтын сақа" ертегісіне мазмұндама жазу. сабақ жоспарына үшінші деңгей бағдарламасының жеті модулінде қарастырылған идеяларды енгізу және олардың сабақта пайдаланылатын жекеленген стратегиялар мен тәсілдер сияқты өзара байланысуы оқушылардың мазмұндама жазуына тиімді әдіс . |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|