Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 401-410 |
Страницы: « 1 2 ... 39 40 41 42 43 ... 189 190 » |
Сабақ 4 сыныпта өткізілген. Қорытынды сабақ.Оқушылар сабақта "Мектеп"тақырыбы бойынша мақаланы жазуға үйренді.Оқушылар топпен жұмыс істеді, бір- бірін бағалап үйренді.Сабақта сын тұрғысынан ойлау элементтерін қолданды. Оқушылар "Синквейн құрастырып үйренді.Сабақта әр түрлі әдіс тәсілдермен қолданды. |
Бұл тақырып 4 орыс сыныпқа арналған.Сабақта оқушылар мектеп туралы мақаланы жазуға үйренеді. Жаңа сөздерді сөздік арқылы оқушылар тауып танысады, сөздік қорын байытады. Бағалау парағын толтыруды: өзін-өзі, бір-бірін бағалап үйренеді. Осы сабақта әр түрлі тапсырмаларды бере отырып балалардың сабаққа деген қызығушылығын оятады. |
Открытый урок по казахскому языку на тему: Қаныш Сәтпаев 10 класс |
Оқушылар тақырып бойынша әңгімелей біледі, сұрақтарды өзі құрастырып, дұрыс жауап бере алады.Сөйлемді дұрыс құраудың жолдарын игереді. Ыбырай Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы және «Таза бұлақ » әңгімесі туралы әңгімелей алады. |
Бұл жаңа сабақ. Сабақтың негізгі мақсаты- оқушыларды спортпен айналасуға шақыру, денсаулықты шынығу. |
открытый урок по казахскому языку в 9 классе. |
ұлт және оның елдік негіздері. |
Етіс категориясын мүмкіншілігімізше жан-жақты зерттеуіміз қажет. Етіс категориясын етістіктің тұлғалық ерешеліктерінің негізгі етістіктің негізгі бір саласы екендігін айқындап жүйеге салумен ғана тыңбай, оның беретін мағынасы мен сөйлемде атқаратын қызметтінің ерекшеліктеріне де кеңінен тоқталумыз керек. Осы мақсатпен біз өз мүмкіншілігімізге қарай ортақ етіс тұлғалардың Ж.Аймауытовтың шығармалары арқылы ерекшеліктеріне және стильдік сипатына көңіл бөлдік. Шағын нәрседен бастау керек. Қазақ филологиясында Ж.Аймауытовтың шығармаларының тілі аз зерттелген, әсіресе ортақ етістің қызметі. |
Етіс категориясы тілдің грамматикалық жүйесінде көрнекті орын алатын қимыл, іс-әрекеттің, субьекті мен обьекті арасындағы әртүрлі қатынасын білдіретін, белгілі қосымшалар жүйесі арқылы жасалатын етістіктің лексика-грамматикалық категорияларының бірі. Етіс категориясы субьекті мен обьектінің өзара әр түрлі қатынаста болуынан, яғни бастауыш пен толықтауыштың сөйлемдегі қатынасынан пайда болатын категория. Әрі етіс етістіктің салт, сабақты мағынада жұмсалуымен де байланысты, өйткені етіс түбір етістіктерге қосымшалардың қосылу арқылы жасалады. Етіс категориясы қимылдың субьекті мен обьектіге әр түрлі қатынасын көрсететін жұрнақтар қосылу арқылы, түбір сөздің бастапқы грамматикалық мағынасын өзгертіп, сөйлем мүшелерін синтаксистік байланысқа түсіреді. |
Қазақ әдеби тілін зерттеудің барлық аспектілері тілдік бірліктердің семантикасына, функциясына, оның қолданыс заңдылықтарына тоқталмай немесе адамдық факторды есепке алмай нәтижелі зерттеулер жүргізе алмайды. Функционалды грамматиканың негізгі өзегі болып табылатын функционалды-семантикалық өріс теориясы туралы ғылыми концепциялар, ол туралы ғылыми-ақпараттық көзқарастарды жүйелеу басшылыққа алынды. Сонымен қатар функция терминінің сипаты туралы да ғылыми - танымдық ақпараттар мәселесі айқындалды. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|