Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
В категории материалов: 1768 Показано материалов: 221-230 |
Страницы: « 1 2 ... 21 22 23 24 25 ... 176 177 » |
қоянның туған күніне не жасау керектігін |
конспект урока |
Орта мерзімді жоспарлау бойынша түсініктеме жазба Тізбектелген сабақтар топтамасын өткізуге арналған орта мерзімді жоспарлау 0 «а» сыныбының көркем әдебиеттік оқу пәніне құрылды. Сыныптағы оқушылардың жастары 5-6 шамасында болғандықтан олар жазуды білмейді. Сондықтан бағдарлама идеяларын негізге ала отырып, жоспар бойынша өткізетін сабақтарым осы сынып оқушыларының ауызекі сөйлеу тілі, сөйлеу мәдениеттері, өз ойын еркін жеткізе білу дағдыларын дамытуға ықпал етеді деп болжадым. |
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Көркем әдебиет(тіл дамыту,музыка) Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: Айтшы, әжетай. 16 – бет. Оқу іс-әрекетінің мақсаты: балаларға өлеңді жаттата отырып, үлкендердің еңбегін бағалай білуге, үлкендерді сыйлай білуге тәрбиелеу. Сөздік жұмысы: қаракөл қой, табын, жиен аға, нағашы, жезде. Ақтабан-белгілі бір аттың жеке аты.Қаракөл қойы-қойдың түрі Оқу іс-әрекетінің көрнекіліктері: нотбук,презентация, А4, маркер, тақпақта суреттелген мамандық иелерінің суреттері. Әдіс – тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, үйрету, сұрақ – жауап, ойын, сөздік, тіл жаттықтыру, мнемажол арқылы тақпақтар,тірек сызба арқылы өленді жаттау, мақтау, мадақтау, қорытынды. |
Материал может быть использован для подготовки к конкурсам чтецов в дошкольных учреждениях, просто в проведении досугов или развлечениях. |
Балаларды балабақша қабырғасынан шығарып сала оған қиын болатынын мен білемін. Сондықтан балалық шағында мен оларға жауапкершілік, мақсатқа талпынушылық, білімге құмарлық, тіл тапқыштық ортада жайлы жүру қаситтерін сіңіруім қажет. Бірінші тәрбиеші ата-ана сияқты өмірде жол табады, алып жүреді, жол көрсетеді және бағыттайды. Маған әрқашан балалармен «бір жолдамын». |
Круг приветствия. |
Коррекционные сказкотерапевтические игры направлены на решение различных психологических задач: развитие сенсорно-перцептивной, психомоторной сферы, развитие познавательных процессов, развитие коммуникативной сферы, гармонизация и развитие эмоционально-волевой сферы, развитие речи. |
Этот праздник — важный самый. Чтобы слышать мамин смех, Дружно поздравляем маму: Ты, мамуля, лучше всех! Маме принесем мимозы, Несмотря на холода, И прощения попросим, Что шалили иногда. Пусть на улице снежок — Мы на стол накроем сами, Расцелуем нашу маму И подарим ей стишок. |
Познакомить детей с творчеством казахского поэта Жамбыла Жабаева, творчеством писателя Г. Цыферова. Формировать у детей интерес к произведениям художественной литературы; воспитывать чувство уважения и гордости за Родину, расширять кругозор, развивать слух, внимание, память. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|