Главная » Статьи » В помощь учителю |
В разделе материалов: 20872 Показано материалов: 18671-18680 |
Страницы: « 1 2 ... 1866 1867 1868 1869 1870 ... 2087 2088 » |
Вышивка шелковыми лентами Формирование творческого мышления – одна из основных задач технологии. На уроках и дополнительных занятиях учащиеся знакомятся с различными видами рукоделия: это «Пэчворк», вязание крючком и спицами, вышивка гладью и крестиком. Но есть такая техника вышивки, неоправданно забытая в 20 веке, это вышивка лентами. Ею украшали свои одежды еще в Древней Греции. С 1446 года эта техника шитья стала широко использоваться во Франции. Но расцвет этого искусства пришелся на 19 столетие. После Второй мировой войны интерес ко всем видам рукоделия снизился. Но в последние два десятилетия началось возрождение рукоделия, в том числе и вышивки шелковыми лентами. Этот вид вышивки заинтересовал учащихся, и они изготовили с помощью учителя множество различных изделий. Некоторые из них представлены в данной работе. Каждая работа содержит описание изготовления изделия, необходимые материалы, фотографии, схемы, а так же представлены основные виды швов. 1. Материалы, инструменты и приспособления Иглы: Для ленты шириной в 3-5 мм – №24. Иглы острые с удлиненным ушком. Ткани: Вышивать можно на любой поверхности, лишь бы ткань была прочной и стежки надежно удерживались на ней, это может быть хлопок, лен, шелк и шерсть. Ленты: Шелковые ленты, ленты из органзы, кружевные ленты, вуалевые ленты. Вспомогательные материалы и приспособления: Для отделки и украшения можно использовать бусы, стеклярус и бисер. Для натяжения ткани необходимо использовать пяльцы. 2. Швы, использованные при изготовлении изделий [1] |
Еңбек адамгершілік құндылығын түсіндіру, еңбектің пайдасы туралы айту |
Тема: Изменение глаголов по временам. Цель: Формировать у учащихся умений распознавать временные формы глагола и правильно их употреблять. Задачи: Способствовать формированию знаний об орфоэпических нормах и культуре речи. |
Сабақтың тақырыбы: Наурыз мейрамы. Сабақтың мақсаты: Білімділік:оқушылардың алған білімдерін бір жүйеге келтіріп,сөздік қорларын байыту,қазақша сөйлеу қабілеттерін дамыту. Дамытушылық:сөйлеу тілін дамытуөз бетімен жұмыс істеуге үйрету Тәрбиелік:қазақ халқының салт-дәстүрін танып білуге ,құрметтеуге тәрбиелеу. |
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ДЕҢГЕЙЛЕП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ Оқытудың қазіргі жаңа технологияларын меңгеру және оқушылардың психологиялық жас ерекшеліктеріне сай келтіріп,сабақ үрдісіне ендіру мол ізденушілікті талап етеді.Әрине,ұстаз әрбір сабағын мазмұнды құрып,жаңа технологиямен сабақ беріп отырса,оқушылардың терең әрі тиянақты білім алуына жол ашылады.Сондықтан да қазіргі ұрпақты білім нәрімен сусындатуда жаңа технологияның алатын орны ерекше. Жаңа технологияны меңгеру мұғалімнің интеллектуалдық,рухани,азаматтық және де басқа көптеген адам келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді,өзін-өзі дамытуға көмектеседі.Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру барысында өз іс-тәжірибемде педагогика ғылымының докторы,профессор Ж.Қараевтың деңгейлеп оқыту технологиясын қолдана отырып сабақ жүргіземін. Деңгейлік тапсырмаларды жүргізудегі негізгі мақсат-баланың қабілетін ашу, шығармашылығын шыңдау, іздендіру, пәнге қызығушылығын арттыру. Осы мақсатқа жету үшін төмендегідей міндеттерді жүзеге асырамын. |
Сабақтың тақырыбы:Менің Отаным -Қазақстан Сабақтың мақсаты: Білімділік:әңгіме құрастыру,ойын жүйелі түрде жеткізуге үйрету,қалыптастыру,сұрақтарға жауап беру,ауызекі дұрыс сөйлеуге үйрету. Дамытушылық:оқушылардың тіл байлығын дамыту,сөздік қорын молайту,ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік:Отанын сүюге,қорғауға,құрметтеуге тәрбиелеу Сабақтың түрі:ағылшын тілімен кіріккен сабақ Көрнекіліктер :интерактивті тақта,тірек сызбалар,үлестірме қағаздар. |
Урок-путешествие в нестандартной форме. |
Кез-келген өркениетті елде көп тіл білу – басты мақсат екенін мектеп оқушылары жақсы біледі. Қазіргі таңда қоғамның, өмірдің аяқ алысына ілесе білу үшін көп тіл, оның ішінде мемлекеттік тілді білмеуі баласының ертеңі бұлыңғыр болатынын әрбір ата-ана жете түсінеді. Сондықтан да орыс мектептерінде қазақ тілін беруші мұғалімдерге талап-тілек өте зор. Орыс мектептерінде орыс тілді балалар, оның ішінде қазақ балалары да, қазақ тілін екінші тіл ретінде қабылдайды. Қазақ тіліне деген ынта, қызығушылық, тіл үйренуге деген белсенділігін арттыру үшін мұғалімнің білімділігімен қатар шеберлігін қажет етеді. Бүгінгі күні қазақ тілін үйретуде мұғалімнің ең бірінші көмекшісі - ақпараттық техникалық құралдар. Біз де өзімізше осы техниканы үйреніп, өз сабағымызға қолдануға тырысып жүрміз. Техникалық құралдар бізге әртүрлі жұмысты тез және қысқа мерзімде, жан-жақты, түрлі-түсті, көркем етіп жеткізуге мүмкіндік береді. Ал оқушыға өз бетінше орындап, білім деңгейін тексеруге мүмкіндік туғызады. |
Конспект проведения урока в 1 классе по математике "РЕШЕНИЕ УРАВНЕНИЙ" Урок разработала: учитель начальных классов Мичуринской ООШ Байтулова Альфия Ерфановна |
9-сыныпта өткен "Намыс абырой" сабағының жоспары |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|