Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 241-250 |
Страницы: « 1 2 ... 23 24 25 26 27 ... 189 190 » |
Сабақ кезеңдері Тапсырмалар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқұшылардың іс-әрікеттері Кіріспе I. 1.Сабақты ұйымдастыру. Ыңтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 2. Кезекшілер Оқушылармен амандасады Сұрақ Оқушылар мұғаліммен амандасады Жауап Тренинг Амандасу! Армысыз алтын күн! Армысыз көк аспан! Армысыз жер ана! Армысыздар достарым! Хормен айту Ұй жұмысын тексеру Жуан-жіңішке дыбыстарды қайталау (кәртишке)-фонетика талдау жұмысы. әрбір оқушыға тапсырмалар беріледі Өздерінің білімдерін тексереді,бағалайды Жаңа сабақ 1. «Ыстық орындық» стратегиясы арқылы оқұшылардың арасында диалог жүргізу - Сендерде бугін неше сабақ болады? - Қандай? - Қазір қандай сабақ? - Саған қазақ тілі сабағы ұнайды ма? - Қазақ тілі – қандай тілі? 2. Балалар, тақтада не көріп отырсыңдар? - Ал енді кім айтады сабақтың тақырыбы қандай? (Менің сүйікті пәнім) - Мектепте қандай пәндер бар? - Біздің сүйікті пәніміз қандай? (қазақ тілі) - Неге? 3. Мәтінмен жұмыс (оқу, аудару) Постерге кластер құру сүйікті пәнім туралы 4. Тексеру рәсімі (мәтіндерді беріп тексерту) 5. Сұрақ – жауап (бір біріне сұрақ қояды) Сұрақ қою. |
Основная задача настоящей Программы – помочь учителям оценить и усовершенствовать их педагогическую практику. По этой причине современные подходы к преподаванию и обучению рассматриваются во взаимосвязи с действующей практикой учителя и профессиональным контекстом. В ходе Программы рассматривается множество разных аспектов педагогики. Основным принципом данной Программы является согласование практической деятельности с достоверными результатами научных исследований. Следовательно, ожидается, что учителя будут знакомиться с научными (исследовательскими) материалами, касающимися соответствующих аспектов педагогики. Данная работа необходима учителям для обеспечения теоретической основы, на которую они могут полагаться при рассмотрении (выборе, изучении, знакомстве и т.д.) стратегий и подходов к преподаванию и обучению, включенных в Программу. Основным материалом для чтения являются «Инструкция для выполнения пред курсового задания» и «Руководство для учителя». Базовый материал в «Руководстве для учителя» дифференцирован на семь модулей, которые рассматриваются на соответствующих занятиях. Однако идеи, приведенные в данных модулях, взаимосвязаны, равно как и отдельные стратегии и подходы, применяемые на занятиях. |
Бұл танымдық ойын наурыз мерекесі қарсаңында өткізіледі.Онда қазақ халқы дастарқанының басты асы- бауырсақ туралы. Осы іс-шарада бауырсақ нанының түрлерімен дайындау жолдарымен танысады. |
Қазақтың ұлы ақыны Абай (Ибраһим) Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығын білу. |
Дауысты дыбыстар туралы түсінік беру. |
Тіл - халықтың сан ғасырлық тарихы. Ана тілі жоқ ел мемлекет болып өмір сүруі мүмкін емес. Әлемдегі кез келген халық тәуелсіздікке ұлттық қадір-қасиетін, мәдениетін, ана тілін сақтап қалу үшін ұмтылады. Сондықтан, әрбір мемлекет өзінің ана тілін әрқашан да қастерлеп, қорғап жүреді. Ал ана тілін қорғау дегеніміз – өз ана тілінде таза сөйлеу. |
Қазақ халқының ұлы ақыны А. Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылық жолы туралы білімдерін бекіту. Ақынның “Балаларды оқуға шақыру” өлеңінің мазмұнымен, идеясымен таныстыру. |
С.Аронұлы өмірінен мәлімет бере, оның адамгершілік тақырыбына жазылған "Адамның жақсы мен жаман қасиеттері"-өлеңімен танысу. |
Сыни тұрғыдан ойлау технология бойынша құрастырған сабақ |
нтегралды сабақ, саз пәнімен байланыстыру |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|