Главная » Статьи » Школа, как она есть |
В категории материалов: 684 Показано материалов: 41-50 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 68 69 » |
Особая роль в формировании ценностно-смысловых ориентаций ребенка принадлежит процессу воспитания. Одним из средств формирования ценностно-смысловых ориентаций детей и подростков является игра. |
Оценивание для обучения и оценивание обученияприменяланапротяжении всех четырех уроков, где красной нитью прослеживалась самооценка, взаимооценивание, оценка учителем, рефлексия каждого этапа через карточки обратной связи, «сигналы рукой» и другие приемы формативного оценивания. |
Как поменять сознание ученика от концепции «меня научат» к концепции «я научусь»? Суть этих слов хорошо отражена в изречении Э. Канта «учить не мыслям, а мыслить». И учить мыслить, и видеть, как мыслит ученик сложная задача для учителя. Мы привыкли видеть «верхушку» айсберга, а что сокрыто под ним, чаще мы даже и не подозреваем. |
Формативное оценивание используется в повседневной практике (ежедневно, ежеурочно, при подготовке домашнего задания). При данном виде оценивания обязательно должна осуществляться обратная связь, обеспечивающая прогресс в обучении. |
Табиғат - күллітіршілікатаулыныңқуаттықонысы, алтын ұябесігі, құтберекесі. Осы табиғаттыңтөртмезгілініңалатынорныерекше. Күзадамбаласынамолшылық, берекеәкелетінмезгіл. Сондықтанда да, адамдаркүздіберекелікүз, алтын күздепбағабереді. Алтын дейтін себебі, біріншіден, айналаның бәрі сап - сары түске боялады, екіншіден, алтын байлықтың белгісі. Күзде егінді жинап алатын болған ата - бабаларымыз «Сабан той» өткізіп, күз берекесін тойлап отырса, әрбір мектепте осы күз мерекесін тойлау, кештер өткізу дәстүрге айналған. |
Статья посвящена актуальнейшей на сегодняшний день проблеме поиску новых форм патриотического и гражданского воспитания подрастающего поколения посредством открытия в школах классов «Шығыс Ұландары» с военно-патриотической направленностью. |
методы и формы работы с детьми с ООП |
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Қарашоқат орта мектебі Коуч: Ахет Гүлден Ермекбайқызы Тақырып Оқу үдерісінде әңгімелесу әдісін тиімділігі қандай? |
Отбасы - адам өмірінің алғашқы сатысы. Ол ерте жастан бастап балалардың саласын, еркін, сезімдерін бағыттап отырады. Ондағы салт-дәстур, бала – болашақ оқушы жанұяда қандай орын алады, отбасы мүшелерінің оған тәрбиелік қатынасы қандай екендігіне көп нәрсе тәуелді, байланысты. Ата-ананың жетекшілік етуімен бала өзінің алғашқы өмірлік тәжіри-бесін, қоршаған ақикат дүниие туралы қарапайым білімдерін, қоғамдағы өмірлік икемділігі мен дағдыларын жинақтайды. Сондықтан да, мектептік дезадаптацияның қалыптасуына от–басының әсері, сонымен қатар, бала дамуының жанұя ішіндегі қатынастар сипаты мен ата-аналардың отбасында дұрыс тәрбие берудің маңыздылығын түсінуіне тәуелділігі деген сұрақты қарастыру міндетті. |
Еліміз егеменді мемлекет болғаннан кейін қоғамда ауқымды өзгерістер жүріп жатыр. Саяси- экономикалық, тағы басқа салалар секілді білім беру саласы да мұндай өзгерістерден тыс қалған жоқ. Қазақстан Республикасы өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде бүкіл әлемге танытты |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|