Главная » Статьи » В помощь учителю » Компьютер-бум |
В категории материалов: 271 Показано материалов: 61-70 |
Страницы: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 27 28 » |
На данном уроке учитель, применяя методы критического мышления, подталкивает учеников к самостоятельному осознанию темы, путем поиска, отбора, классификации информации. Учащиеся проводят параллели с другими дисциплинами. такими как математика и физика. |
1. Модель можно создать: только для реально существующего объекта для вымышленного объекта для любого объекта, процесса или явления для природных явлений 2. Процесс построения моделей называется: моделирование; конструирование; экспериментирование; проектирование 3. Причины, по которым прибегают к построению модели: (ответить письменно) в реальном времени оригинал может уже не существовать или его нет в действитель-ности оригинал либо очень велик, либо очень мал процесс протекает очень быстро или очень медленно 4. Основные этапы моделирования – это: разработка модели, компьютерный эксперимент постановка задачи, разработка модели, компьютерный эксперимент, анализ результа-тов моделирования постановка задачи, разработка модели разработка модели, анализ результатов моделирования. |
Оқушыларды Word редакторымен жұмыс жасау барысында ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру және жұмыс жасай білуге дағдыландыру, Үйренушілер сурет салуда Paint графикалық редакторында үйренуден бастайды. Қарапайымдылығына қарамастан Paint кейбір көптеген күрделі жұмыстарды атқара алады. Windows XP – де Paint программасы басқа версияларға қарағанда қосымша мүмкіндіктермен толықтырылған. Соның ішінде, ол көптеген BMP, JPEG, TIF, GIF, PNG графикалық форматтарымен жұмыс жасай алады. Келесі артықшылығы бейнелерді сканерден немесе цифрлық фотоаппараттан алу мүмкіндігі. Paint жекелеген нүктелерден (пиксельдер) тұратын, растрлық бейнелер редакторы. Растрлық суреттерден құрылған фигурада суреттің бөлігін жекелей бөліп алып редакторлеуге болмайды. Растрлықтан басқа векторлық бейнелер де бар. Мұнда әрбір фигурамен жеке жұмыстануға болады. оқушылар интерактивті тақтада дайындалған « тест » бойынша жауап береді Жұмыстарын аяқтап компьютерді жауып барлық оқушылар орындарына отырады Интерактивті тақтада Word редакторының құрал – саймандарын атап, қызметін айтады |
Ақпараттық коммуникативтік технологияны пайдаланып информатика пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру. |
Алғашқы әскери дайындық пәніне жүктелетін міндет жеңіл емес, өйткені ел қорғаушы жастардың денсаулығы мықты, барынша білімді, жан-жақты дамыған жас болуы тиіс. Ендеше еліміздің болашақ қорғаушыларының осы заманғы техника жетістіктері негізінде жасалған озық қарулар мен техникаларды еркін меңгере алатын, елжанды әрі батыл да парасатты болып тәрбиеленуі үшін біздер, яғни олардың ұстаздары да оқытудың қазіргі жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерін жақсы біліп, оларды сабақ пен сабақтан тыс шараларды жүргізу кезінің бәрінде де жүйелі түрде қолдануға тырысқанымыз абзал. Ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәліметтер ағыны күшейген заманда-ақ – ой мүмкіндігін қалыптастырып, адамның қабілетін, талантын дамыту- заманның басты талабы |
Данный урок рассматривается в курсе изучения приложения Ms Power Point. Основная задача научить учащихся создавать интерактивные приложения средствами Ms Power Point. |
абақтың тақырыбы: Дербес компьютер. Компьютердің құрылысы. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды ДК-мен, оның негізгі блоктарымен, және олардың міндетімен таныстыру. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін көрсету. Компьтердің негізгі құрылғылары –процессормен, ЖЖҚ-мен таныстыру; Дамытушылық: Оқушыларды пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқышыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа үйрету. Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап Сабақтың көрнекілігі:компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық, тапсырмалар, POWER POINT бағдарламасында дайындалған слайд. |
LearningApps.org – это приложение Web 2.0 для поддержки учебного процесса с помощью интерактивных модулей (приложений, упражнений). Данный онлайн-сервис позволяет создавать такие модули, сохранять и использовать их, обеспечивать свободный обмен ими между педагогами, организовывать работу обучающихся (в том числе, и по созданию новых модулей). |
Урок по работе со строками и операции над ними в среде программирования Паскаль. |
Урок составлен учителем школы-лицея № 27 Дюсеновой Жулдуз Аманжоловной Программирование графических объектов в Turbo Pascal. Урок комбинированный. Используется интерактивная доска с флипчартами. Обязателен дидактический раздаточный материал. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|