Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
В категории материалов: 4177 Показано материалов: 551-560 |
Страницы: « 1 2 ... 54 55 56 57 58 ... 417 418 » |
Сөйлем және оның түрлері жайлы білімдерін еске түсіре отырып толықтыру.Сөйлемді айтылу мақсатына қарай ажырата білуге машықтандыру және сауаттылықтарын арттыру. |
Тест по познанию мира за 4 класс |
Урок составила учитель ОСШ № 24 г. Темиртау Панкратова Татьяна Владимировна |
Урок составила учитель ОСШ № 24 г. Темиртау Панкратова Татьяна Владимировна |
тапсырмалар орындау барысында оқушылардың даму деңгейін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Суреттерді салыстыруға үйрету. Суреттердің айырмашылығын, ұқсастығын табуға баулу. Бояу түстерін дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыру. Жалпы оқу икемі мен дағдыны пайдаланып жаңа шешімдерді іздеу, қажет нәтижеге жетудің ерекше тәсілдерін табу |
.Оқушылардың білім деңгейін анықтау,тексеру, бекіту.Жұп дауысты дыбыстармен таныстыру. |
Оқушыларды көлік түрлерінің суреттерін пайдалана отырып, көлік түрлерін ажырата білуге,төтенше жағдайға тап болғанда арнаулы, ерекше көліктерді 101,102,103,104,112 нөмірлерін теру арқылы шақыруды үйрету. Түрлі жағдаяттарға байланысты сұрақ-жауап қою арқылы, оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкешілікке, табиғатты қорғауға,табиғат байлықтарын сақтауға тәрбиелеу. |
Сөйлемде ойдың кім, не туралы айтылғаның білдіретін бастауыш сөздерді сөйлем ішінен даралап көрсетуге дағдыланады, бастауыш – сөйлемдегі ойдың негізі екенін түсінеді. |
Оқушылардың білімін ортаға салу. Оқушылардың білімге деген қызығушылықтарын, қабілеттерін, танымдарын арттыру, шығармашылыққа баулу. Байқампаздыққа, шапшаңдыққа баулу. |
Тапқырлықпен тез есептеп, тез жауап берудегі дағдысын көріп, дұрыс шешімге келудегі ептілігі мен біліктілігін байқау. Ой ұшқырлығы мен логикалық ойлауын дамыту, математика пәніне деген қызығушылығын арттыру. Оқушыларды ізгілікке, ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|