Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
В категории материалов: 4177 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 4 ... 417 418 » |
Класс: 3 Предмет: Познание мира. Урок 13 Сквозная тема: Архитектура Подраздел: Моя малая Родина |
Предмет: Естествознание Урок: 37 Раздел 6 - Вещества и их свойства. Природные ресурсы. |
Открытый урок по русскому языку |
Тема: Мир слов и чисел. Цель: 1. Научить учащихся выявлять логическую взаимосвязь между словами и числами; рассуждать, анализировать, размышлять. 2. Развить память, внимание, речь. 3. Способствовать воспитанию у учащихся коммуникативной культуры, интерес к изучаемым предметам |
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№83 Күні:10.12.2018ж Мұғалімнің аты-жөні:Исабаева К.Н. Сынып: 3 Бөлім Сәулет өнері Тақырыбы «Мақтанышым – Астанам» Е. Өтетілеуұлы Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.3.3.1 –Шығармашылықжұмыстардытүрліформадаұсыну. 3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру; 3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу. Сабақ мақсаты Күтілетіннәтиже Барлық оқушылар: өлеңнің мазмұнын түсінеді; шығарманың тақырыбын шығармашылықсуретпен ұсынады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден ақпарат таба алады, өлеңді мәнерлеп оқи алады; Кейбір оқушылар: шығарманы сценарий бойынша түрлі формада ұсынады. Бағалау критерийлері • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлеңбойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады; • ақпаратты сызбаға түсіреді. Құндылық Сәулетөнерінбағалауарқылымақсатқажету. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады Пәнаралық байланыстар Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады. Астана тарихын әңгімелеуде дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Көркем еңбек ғимараттарды қағаздан құрастыру АКТ-ны қолданудағдылары Интербелсенді тақта Алдыңғы білім Оқушылар 2-сыныпта «Менің туған өлкем» ортақ тақырыптың аясында бірнеше тақырыптарды қарастырған болатын. Оқушылар Астана туралы біледі. Ү й тапсырмасы Керемет күмбез |
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№83 Күні:10.12.2018ж Мұғалімнің аты-жөні:Исабаева К.Н. Сынып: 3 Бөлім Сәулет өнері Тақырыбы «Мақтанышым – Астанам» Е. Өтетілеуұлы Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.3.3.1 –Шығармашылықжұмыстардытүрліформадаұсыну. 3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру; 3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу. Сабақ мақсаты Күтілетіннәтиже Барлық оқушылар: өлеңнің мазмұнын түсінеді; шығарманың тақырыбын шығармашылықсуретпен ұсынады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден ақпарат таба алады, өлеңді мәнерлеп оқи алады; Кейбір оқушылар: шығарманы сценарий бойынша түрлі формада ұсынады. Бағалау критерийлері • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлеңбойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады; • ақпаратты сызбаға түсіреді. Құндылық Сәулетөнерінбағалауарқылымақсатқажету. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады Пәнаралық байланыстар Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады. Астана тарихын әңгімелеуде дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Көркем еңбек ғимараттарды қағаздан құрастыру АКТ-ны қолданудағдылары Интербелсенді тақта Алдыңғы білім Оқушылар 2-сыныпта «Менің туған өлкем» ортақ тақырыптың аясында бірнеше тақырыптарды қарастырған болатын. Оқушылар Астана туралы біледі. Ү й тапсырмасы Керемет күмбез |
В данной статье раскрываются основные методические подходы по формированию связного высказывания у младших школьников с недоразвитием речи. Особое внимание уделяется перспективному направлению в данной работе — наглядному моделированию связного высказывания с помощью графических символов (мнемотехнических приемов). |
Открытый урок по математике в 1 классе "Сравнение выражений" |
Пути развития творческих личностей. |
Краткосрочное планирование урока естествознания для 1 класса "Звук" |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|