Главная » Статьи » В помощь учителю » Воспитание души |
В категории материалов: 262 Показано материалов: 171-180 |
Страницы: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 26 27 » |
Информация о том какие для меня являются ценности как для педагога и в чем их сущность |
Разработка ко дню учителя! |
Конструктивное взаимодействие педагога с семьей по повышения педагогической компетентности родителей ДОО. Мы выбрали наиболее приемлемые для наших родителей и педагогов методы и формы работы. Обсуждая пути решения поставленных целей, пришли к выводу, что привычными формами собраний и консультаций мы не обеспечим изменения отношения наших родителей. Стать полноправным участником педпроцесса детского сада родитель может только будучи активно сам вовлеченным в этот процесс. |
Данная статья раскрывает о том как и какими способами можно развить у молодых людей духовно-нравственное воспитание. |
Материалы научно-практической конференции в музее колледжа КарГУ им. Е.А.Букетова. |
Білімділік. Кітаптың адам өміріндегі орны туралы түсінік беру. Дамытушылық. Кітапқа деген оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, сөйлеу мәнерін дамыту. Тәрбиелік. Оқушыларды кітапты сүюге баулу, кітапты күтіп ұстау ережелерін білуге тәрбиелеу. |
Оқыту мен тәрбие бүгінгі таңдағы ең қажетті сұранысқа ие адами құндылықты тәрбиелеудегі бірден-бір жол. Бүгінгі жаңа бет-бұрыс жасау кезінжде оқу тәрбие жүйесін үнемі жетілдіріпмәселесі алға қойылып келеді. Оқу мәліметтрін терең игеру, өздік білімін көтеру ақпарат көздерін алу, ақыл ой қабілетін дамыту сапалы білім берудің негізі болып табылады. Қазақ мектептерінің алдында тұрған бүгінгі басты міндет оқушының ұлттық сана-сезімін оятып тәрбиелеп қана қоймай ғасырлар бойы қалыптасқан тілдің ұлттық тәрбие, салт-дәстүр, үлгі өнегені сіңірту. Қазақстанның түбегейлі өзгерістер барысында орасна зор жетістікке жетуі халқымыздың жасампаздыққа жетелйтін адами міндеті бірінші орында болып келеді. Оқу мен тәрбиенің үлкен ордасы - мектеп. Сондықтан да жинақталған бай рухани мұрамен өскелең ұрпақтың бойына адамгершілік ізгі қасиеттерді қалыптастырып тәуелсіз елдің азаматы етіп тәрбиелеу ата-ана, ұстаз қауымы,әрі мектепке жүктеледі. Жаңа талпыныс жаңа ашылған жолдардың бірі-білім берудің жаңа жүйесінің жасаруы. Білімге ден қойып көп ізденіс жасамайынша оқыту мен тәрбиені бірге ұштастырып ықпалдастыру мүмкін болмайды. Ұлттық тәрбие бере отырып сапалы білімге қол жеткізіп рухани бай дамыған жан-жақты тұлға қалыптасатыны анық. |
Каждому надлежит относиться к жизни ребенка с таким же уважением, как и к своей собственной. Учителю доверено, и ему надлежит стремиться, сформировать из доставшейся ему «глины» множество различных людей. Для него лучше ошибиться и разделить кого-либо на две конфликтующие личности, чем, следуя традиционным путём, создавать из всех своих учеников унифицированную личность (нем. поэт Райнер Мария Рильке). Именно к такому подходу я и стремлюсь в обучении детей танцам в своем коллективе: студии спортивного танца "Манго" |
Информатика пәніне қызығушылығын арттыру, сабақтан тыс шаралардың өткізілу түрін көрсету, болашақ маман иесін даярлау, шығармашылық белсенділігін арттыру. |
Изучение темы "Семейство совиные" в рамках авторской интегративной модели обучения, развития и воспитания "Музыка, Искусство, Движение и Драма в Биологии" |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|