Главная » Статьи » В помощь учителю » Химия |
В категории материалов: 406 Показано материалов: 141-150 |
Страницы: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 40 41 » |
Учимся читать химические записи. Для решения задач одним из существенных навыков является умение находить массу по количеству вещества. В уравнениях реакций количество веществ определяется по коэффициентам. Для нахождения молярной массы необходимо умение читать и правильно понимать химические записи. Упражнения по заполнению предложенных таблиц (1) , (2) и (3) способствует отработке навыков вычисления Mr , M и m любого вещества в уравнении реакции и легкому переходу от формул веществ к решению задач по уравнению. Связываем величины: Mr ν M NA Nобщ Таблица – разрезка для закрепления понятий используется в виде набора карточек в конверте для составления таблицы на парте или как домашняя работа (расположить карточки и приклеить на таблицу - основу) |
Учитель Зотов А.А. Акмолинская обл., г.Акколь ГУ "Аккольская средняя школа №4" Урок химии в 8 классе на тему "Щелочные металлы" разработан с использованием элементов технологии критического мышления. Используются стратегии "Корзина идей" и "Таблица ЗХУ" |
урок с использованием элементов технологии развития критического мышления, презентации |
Дать характеристику химическому элементу – сере и ее важнейшим соединениям. В данной разработке используются справочные материалы, которые могут заинтересовать не только учеников, но и самого учителя |
Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды балаларға арналған №3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты Химия мамандығы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрі: Искакова Дана Манаповна |
Железо. Положение в ПСХЭ. Строение атома. Физические и химические свойства железа: взаимодействие с неметаллами, водой, кислотами. Важнейшие соединения железа. |
Дать общее понятие о полисахаридах на примере крахмала и целлюлозы. |
«Химия және денсаулық» Брейн- ринг ойыны (сыныптан тыс іс-шара) Мақсаты: Білімділік: химия пәні бойынша жан-жақты терең білім беру; Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамыту, дүниетанымын кеңейту, оқушылардың танымдық білімдерін тереңдетіп, теориямен байланыстыра отырып, мәдениетті де, сауатты сөйлеуге дағдыландыру, іскерлік қасиеттерін дамыту. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, ізденуге, алғырлыққа, тапқырлыққа баулу. Тәрбиелік: ұжымдасып жұмыс істеуге тәрбиелеу. «Тәуелсіздіктің туы – білімді ұрпақ қолында» дегендей, алдымызда тұрған дені сау, рухы биік, ой – өрісі кең, болашағы айқын жеке тұлғаны білімді азамат етіп шығару өз қолымызда. Жүргізуші: Көруге бұл сайысқа жиылғандар, Д. И. Менделеевке құрметпенен сиынғандар. Қош келдіңіздер, бүгінгідей ғажайыпты Тамашалау бақыты бұйырғандар! деп Құрметті оқушылар! Біздің бүгінгі интеллектуалдық брейн – ринг ойынына қош келдіңіздер! Бүгінгі сайысымыз мынандай кезеңдерден тұрады: 1. Таныстыру. 2. «Ойлы болсаң, озыпкөр» 3. Ғалымдар тоғысында 4. Химиялық жұмбақтар 5. Химия және денсаулық 6. Химияның тарихынан |
Химия сынып: 10 «А» Сабақтың тақырыбы: Сандық есептер шығару. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Заттың жануы және ерітінді өнімдері бойынша химиялық элементтің массалық үлестерін пайдаланып молекулалық формуланы анықтау есептерін шығару біліктіліктерін іс жүзінде бекіту; Дамытушылық: Оқушылардың пәндік құзіреттіліктерін жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру; Тәрбиелілік: уақытты қадірлеуге, үнемдеуге еңбексүйгіштікке пәнге қызығушылыққа тәрбиелеу. Сабақ түрі: білімді бекіту Әдіс – тәсілдері: химиялық диктант, жаттығу жұмыстары, деңгейлік тапсырмалар Пәнаралық байланыс: физика, биология, математика Көрнекілігі: Периодтық кесте, есептер мен жаттығулар, слайд лабораториялық құралдар. Сабақ барысы: I Ұйымдастыру кезеңі ( Оқушыларды түгендеп, сабаққа әзірліктерін бақылау) II Сұрақ бізден, жауап сізден ойыны Ортақ электрондық жұп есебінен жүзеге асырылатын химиялық байланысты ............ .......... деп атайды. |
Данные тесты составлены по учебнику химии 9 класс Нурахметов Н.Н. Алматы: Мектеп 2013 г. В задания включены вопросы по темам ТЭД и Гидролиз солей. Тесты можно использовать для проверки знаний за первую четверть. Также в данном материале имеются задания химического диктанта по теме ТЭД. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|