Главная » Статьи » В помощь учителю » Химия |
В категории материалов: 406 Показано материалов: 131-140 |
Страницы: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 40 41 » |
Техникада майларды өңдеу, осы мақсатта сабынның алынуы, құрамы,қасиеттері туралы білім беру; синтетикалық жуғыш заттар туралы мағлұмат беру; гидролиз, гидрлену реакцияларының мәнін түсініп, реакция теңдеулерін жаза білу. |
Программа индивидуально-групповых консультаций «Химия и общество» предназначена для предпрофильной подготовки учащихся 9 –го класса с ориентацией на естественнонаучный профиль. Программа индивидуально-групповых консультаций предусматривает использование деятельностного подхода к обучению и разнообразные организационные формы обучения: лекции, семинары, практические работы, организационно-деятельностные игры, выполнение проектов, создание мультимедийных презентаций, видео уроки, исторические обзоры. Формы контроля: отчеты по практическим работам, экскурсиям, анкетирование, тесты, участие в организационно-деятельностной игре, ученическом проекте, практикум по решению творческих задач. |
УРОК ХИМИИ В 8 КЛАССЕ ПО ТЕМЕ: ОСНОВНЫЕ КЛАССЫ НЕОРГАНИЧЕСКИХ СОЕДИНЕНИЙ. ЯВЛЯЕТСЯ УРОКОМ ОБОБЩЕНИЯ МАТЕРИАЛА ПО ДАННОЙ ТЕМЕ, ПРОВОДИТСЯ В ФОРМЕ ИГРЫ. В РАЗРАБОТКЕ ДАЕТСЯ НЕСКОЛЬКО ОТДЕЛЬНЫХ КОНКУРСОВ. ПРАВИЛЬНОЕ ВЫПОЛНЕНИЕ ЗАДАНИЙ НАГРАЖДАЕТСЯ ФИШКАМИ. УЧАСТИЕ В УРОКЕ ОЦЕНИВАЕТСЯ ПО КОЛИЧЕСТВУ ЗАРАБОТАННЫХ ФИШЕК. ТАКИЕ УРОКИ ДАЮТ ВОЗМОЖНОСТЬ КАЖДОМУ УЧАЩЕМУСЯ ПОУЧАСТВОВАТЬ В КОНКУРСАХ, ПРОЯВИТЬ СЕБЯ И ДАЖЕ СЛАБЫЕ УЧАЩИЕСЯ СТРЕМЯТСЯ ЗАРАБОТАТЬ ФИШКИ. УЧИТЕЛЮ ЛЕГЧЕ ОЦЕНИТЬ РАБОТУ УЧАЩИХСЯ ВСЕХ УРОВНЕЙ. |
урок химии с использованием критериального оценивания |
Сабақтың тақырыбы: Химиялық реакцияның типтері. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Қосылу, орынбасу, айырылу және алмасу реакциялары жөніндегі ұғым, оларды химиялық теңдеулері бойынша ажырата білу білігін қалыптастыру. Дамытушылық: Химиялық реакцияның типтері бойынша есептер шығара отырып ойларын тереңдете дамыту. Тәрбиелік: Өз еркімен жұмыс жасауға, ойын жеткізе білуге тәрбиелеу. Көрнекілік, құрал– жабдықтар:слайд, электронды оқулық, көмірдің оттекте жану реакциясы, алюминий мен күкірттің әрекеттесуі, фосфордың жануы. дидактикалық тапсырмалар. Техникалық құралдар:электрондық оқулық (тәжірибелер); интерактивті тақта. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Пән аралық байланыс: математика, қазақ тілі, қазақ әдебиеті, тарих. Тірек білім мен біліктері: Зат массасының сақталу заңы , валенттілік , жай және күрделі заттар жөніндегі білім; заттың химиялық формуласын, химиялық теңдеуді теңестіру. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.(амандасу,кезекшімен жұмыс) ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақ ІҮ. Оқулықпен жұмыс:№ 6- есеп Ү.Өздік жұмыс. VІ. Жаңа сабақты қорыту «Соңғы сөзді маған қалдыр» ойыны. VІІ. Үйге тапсырма. §19. Химиялық реакция типтері. Ә.Е. Темірболатова есептер жинағы.№1-152 есеп,31-32 бет. VІІІ. Оқушылар білімін бағалау |
бұл сабақты 9 сынып оқушыларына жүргізуге болады. Жоспарда оқушыларды қызықтыратын сұрақ жауап әдісі қолданылады. |
Химиялық реакция теңдеулері. Зат массасының сақталу заңы. Химиялық реакция теңдеулерін құрастыра білуге үйрену. Реакцияға түсетін заттардың арақатынасын білу. |
«Бейорганикалық қосылыстардың генетикалық байланысына» эксперименттік есептер шығару |
Қазіргі заманғы ғылым мен техниканың даму кезеңі оқу-ағарту саласында технологиялық жаңа әдістерді кең көлемде қолдануды қажет етеді.Күнделікті сабақта компьютерді пайдалану заман талабы. Қазіргі кезде қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім сапасын көтеру, компьютерлендіру,интернет, компьютерлік желі, электрондық оқулықтарды пайдалану сияқты міндеттерді орындау көзделіп отыр. Бұлардың оқушылардың қазіргі заман талабына сай білім алуына, танымдық белсенділігін арттыруға әсері мол.Химияны оқытуда мултимедиялық әдістер кеңінен қолданылады. |
Химия пәнін оқытуда оқушылардың ойлау, есте сақтау, ізденіп,шығармашылықпен жұмыс істей білу қабілеттерін дамытуға ықпал ететін тапсырмалар берілген. Бұл тапсырмаларды сыныптан тыс шараларда, сабақ үрдісінде де қолдануға болады. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|