Главная » Статьи » В помощь учителю » Химия |
В категории материалов: 406 Показано материалов: 71-80 |
Страницы: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 40 41 » |
Сандық есептер: реакцияға қатысушы немесе реакция нәтижесінде түзілген өнімнің белгілі массасы, зат мөлшері немесе көлемі бойынша заттың массасын , зат мөлшерін, көлемін есептеу. 8-сыныптарға арналған. |
В ходе урока формируются представления учащихся об ионной связи, как одном из видов химической связи. Раскрывается механизм образования ионной связи. В качестве дидактического материала по данной теме предлагаются дидактические игры "Третий лишний", "Крестики-нолики", "Химический лабиринт"; задания в форме химического диктанта на сравнительную характеристику видов ковалентной связи; задания на установление соответствия между веществами и видами химической связи. В процессе объяснения используется инсценировка учащимися стихотворения "Ионная связь" |
2014-2015 оқу жылы, деңгейлік тапсырмалар бойыша бақылау жұмысы |
Сабақтың тақырыбы: Химиялық тепе-теңдік және оның ығысу жағдайлары. Ле Шателье-Браун принципі Сабақтың мақсаты: Химиялық тепе-теңдік туралы түсініктерді қалыптастыру, тепе- теңдіктің динамикалық сипатын көрсету және әртүрлі факторлардың (концентрацияның,температураның және қысымның) химиялық тепе-теңдіктің ығысуына әсерін қарастыру. Ле-Шателье принципін тұжырымдау. Есеп шығару дағдысын одан әрі жетілдіру. Оқыту нәтижесі: Химиялық тепе-теңдік туралы түсініктері қалыптасады, тепе теңдіктің динамикалық сипатын көрсете алады және әртүрлі факторлардың химиялық тепе теңдіктің ығысуына әсерін қарастырады. Ле Шателье принципін тұжырымдалады. |
Искакова Дана Манаповна, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы,(қазақ тілінде оқытылатын) дарынды балаларға арналған №3 облыстық мектеп -интернатының химия пәнінің мұғалімі |
Әдісі: жартылай-ізденіс. Сабақ түрі: Жаңа материалды өту. Ұйымдастыру формасы: фронтальды сауал, проблемалық сұрақтартарға әңгімелесу, практикалық жұмыс, өздік жұмыс, рефлексия. |
Работа содержит конкретные примеры заданий по развитию функциональной грамотности |
Работа описывает основные формы и методы работы |
о роли применения современных средств обучения, компьютер как средство эффективности повышения мотивации к обучению |
Бұл тапсырма 9 сынып оқушыларына білімдерін тексеру үшін арналған Оқушылар органикалық заттарға байланысты есептер шығарады , терминдермен жұмыс жасайды,және теориялық сұрақтарға жауап береді |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|