Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 101-110 |
Страницы: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 189 190 » |
Сыныбы : 6 «Б» Сабақтың тақырыбы: Ел ордасы –Астана С. мақсаты: Оқушылар мәтінмен танысады, негізгі ойды анықтайды, жаңа сөздермен танысады. Елордасы-Астана туралы жан-жақты білімдерін кеңейтеді, алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекітеді. Сұрақтарға жауап береді, ойды жүйелеп айту дағдыларын қалыптастырады. Мәтінді мәнерлеп оқи алады. Сөздік қорын молайта алады, өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыланады, оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттері қалыптасады, дұрыс сөйлеуге үйренеді. Күтілетін нәтиже: Берілген тақырыпқа байланысты білімдерін толықтырады, жаңа сөздерді түсінеді, қолдана біледі, түрлі талдаулар жасайды, ел ордасы Астана туралы ұғымдарын кеңейтеді. |
В данной статье предложен профессиональной деятельности учителя |
С. Аронұлы мұражайы туралы айту. С. А. 200 жыл толған тойы туралы айту. (қай ел қалай тойлады? т.б.) «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңінің 1 шумағын мәнерлеп, нақышына келштіріп оқып беремін. Әрі қарай оқушылар жалғастырады. Өлеңнің тақырыбын, идеясын талдаймыз. |
«Киіз үй» күнделікті адам өміріндегі рөлін көрсету. |
« 5 дәрі » Бір патша өз уәзіріне ашуланып, оны зынданға отырғызып,тек қана қара нан мен қара су берілуіне әмір етеді. Біраз күндер өтеді. Соған қарамастан уәзір еш шағымданбай мойынсұнып отырған екен. Таң қалған патша зынданға барып уәзірді алып келуді бұйырады.Жегені қара нан,ішкені тек қара су болса да, уәзірдің жайбарақат сабырлы болғанының сырын білгісі келеді. - Басыңа осындай іс түскеніне қарамастан,көңіл- күйің мен денсаулығың сол баяғыша, бәрі орнында. Өзіңді қалай сақтадың? - Тақсыр, менің бес дәрім бар- соларды ішіп жүрмін. Патша қара наннан басқа ешнәрсе берілмесін деген бұйрықты орындамағаны үшін уәзірлеріне қатты ашуланады. Уәзірге: - Қайда ол дәрілер? Көрсет маған! Сонда уәзір былай дейді: - Бірінші дәрім – Тәуекел! Барлығына тәуекел етіп,соған көніп, тапсырдым. - Екінші дәрім – Ризашылық. Осыған ризашылық етіп, шағымданбаймын. - Үшінші дәрім – Сабыр - Төртінші дәрім – Қанағат.Жағдайы менікінен де жамандар болар деймін. - Бесінші дәрім – Үміт.Өмірге деген сүйіспеншілік мені үмітке жетеледі,- деген екен. Мұғалім: - Патша өз уәзірін қалай жазалады? - Уәзірге не көмектесті?(Өмірге деген сүйіспеншілік) - Қазіргі уақытта сендерге сабағымыздың басында айтқандай білім ғана керек пе ,әлде осы мәтіндегі уәзірдің бойындағы қасиеттер болу керек пе? - Білімді адам деп қандай адамды айтуға болады? Тақтаға шығып жазайықшы.(білімді, сауатты, ақылды, - Ал, біліммен бірге қандай қасиеттер керек екен? Оны да тақтаға әр топтан бір-бір оқушы шығып жазады.(Тәуекел Ризашылық Сабыр Қанағат Үміт) |
Туған жердей жер болмас, Туған елдей ел болмас. В гостях хорошо- а дома лучше. There is no place like home |
Тілдің адам өміріндегі ең шешуші рөл атқаратыны әркімге де түсінікті. Ол танудың, түсінудің, дамудың құралы. Көп тіл білу біздің мемлекетіміздің халықаралық байланыстарын дамытуға мүмкіндік беретін тұлғааралық және мәдениаралық қарым-қатынастардың аса маңызды құралы болып табылады. ."Қазақстанға әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті елу елдің қатарына енуі үшін :білімді де зерделі,жан-жақты дамыған дарынды,қабілетті ұрпақ керек |
Қазақ тілі сабақтарында коммуникативтік оқытудың элементтерін пайдалануы. Қазақ тілі пәнінен мұғалімдерге арналган мақала |
Сөздік жұмысы арқылы оқушылардың тіл байлығын арттыру. Қазақ тілі пәнінен мұғалімдерге арналған статья |
сборник диктантов по казахскому языку в школах с русским языком обучения , для 2-4 классов |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|